2012. október 6., szombat

~ Harmadik Díj :) ~

Sziasztok :)
Most nem résszel jelentkezek, hanem egy díjjal, ami már a 3. :)) :$
Nagyon-nagyon örülök neki, és köszönöm szépen


Szabályok: 

- Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
- A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
- 11 blognak tovább kell küldeni!
- Nincs vissza adás-jelölés.




*11 dolog rólam :)
1. A Viva TV-n hallottam először a One Thing-et, és annyira megtetszett, hogy utánanéztem a fiúknak és azóta a 1D az életem :$
2. 8.-as vagyok, és úgy tervezem, hogy kéttannyelvűbe megyek továbbtanulni. 
3. Egész életemben az angollal szeretnék foglalkozni.
4. Legnagyobb álmom az, hogy kijussak Londonba és ott éljem le életem hátralevő részét. Az álom megvalósítását a középsuli befejeztével és egy kis tapasztalatszerzés (belföldön) utánra tervezem.
5. A zene az életem, ha nem hallgathatnék minden nap zenét, esküszöm, öngyilkos lennék :$
6. Imádok énekelni, voltam már több versenyen is, és egész jó eredményekkel jöttem haza. :) 
7. Kedvenc tantárgyam az angol^^ (csak a tanár lehetne jobb) :))
8. 3 barátnőmmel szoktuk kivesézni az 1D-vel kapcsolatos pletykákat, és mindent, ami hozzájuk köthető :P 
9. Van egy csomó háziállatom. :) 
10. Szeretek főzni és a tapasztalatok azt mutatják, hogy értek is hozzá :D 
11. Jelen pillanatban beteg vagyok, eléggé megfáztam, és csak nyomom az ágyat, de a díjnak köszönhetően most nagyon nagyon happy vagyok :P 

*Válaszok a kérdésekre :)

1.Mióta blogolsz? - Ez év áprilisában kezdtem. :)
2.Hány éves vagy? - 14.
3.Van háziállatod? - Rengeteg :$
4.Ki a kedvenced?(One Direction) - Hú.. :) Igazából erre sosem tudok megfelelő választ adni, mert mindegyik fiút nagyon szeretem, és az összesbe egytől-egyig szerelmes vagyok...de ha kötelező lenne, akkor Harry-t emelném ki a sorból a cukisága miatt :$
5.Mi a kedvenc számod tőlük? - Igazából az összes *_* Apukámmal a favoritunk a More Than This és most már bővült a csapat a LWWY-al is :D
6.Ha találkoznál a fiúkkal az utcán mit csinálnál? - Hát először is próbálnám fékezni magam, hogy ne vessem magam rájuk egyszerre :$ Aztán szerintem dumálnánk, autogramm,- képkérés stb. :)
7.Van tesód? - Igen, van egy másodikas húgom :)
8.Van legjobb barátod? Aha. :)
9.Kedvenc énekes? - Kedvenc énekesem Michael Jackson :) Egyszerűen imádom és sajnálom, hogy már nem él, mert eszméletlen nagy tehetség volt . :) R.I.P....De szeretem még Usher-t, Conor Maynard-ot, Adam Lambert-et . :)
10.Kedvenc énekesnő? - Whitney Houston és sajnos már ő sem él.. :/ De nagyon szeretem még Beyonce-t, Rita Ora-t, Rihannát, P!nk-et...szóval rengeteg olyan énekesnő van, akit nagyon szeretek. :)
11.Miért kezdtél el blogot írni? - Nagyon sok 1D-s törit olvastam és felmerült bennem a kérdés, hogy vajon ez nekem is menne? :) Akkor kaptam egy ihletet és azt gondoltam, hogy miért ne? egy próbát megér.  ;) 

*11 kérdés. :) 
1. Miért szereted a 1D-t? 
2. Mi volt az első benyomásod róluk?
3. Hosszútávra tervezed a blogolást, vagy csak hobbi szinten csinálod? 
4. Mi szeretnél lenni, ha "nagy leszel"?/Mivel foglalkozol?
5. Kedvenc zene számod?
6. Van valami nagy álmod, célod az életben?  
7. Hobbi/k? 
8. Mi a saját véleményed a blogodról, töridről? 
9. Kedvenc színed? 
10. Szerinted kinek van a legjobb hangja a bandából?
11. Eleanor, Danielle, vagy Perrie? 

*Továbbküldés (nem tetszési sorrendben és csak 5 lesz)
Küldeném: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése