2012. október 14., vasárnap

~ 41.rész ~

Heló újra :)
Bocsi, hogy tegnap nem hoztam a részt, csak nem voltam itthon. :) De most itt van :) 
Remélem tetszeni fog, és nem unjátok el magatokat rajta :DD 
Komikat nagyon megköszönném, és ha összegyűlik pár, akkor 3 napon belül itt lesz a következő rész! :D 
Jó olvasást!
Pusszancs <3

Amerika
Reggel 6-kor ébresztett a telefonom. Mikor megszólalt, annyira felijedtem, hogy majdnem leestem az ágyról. Jól indul a reggel. :)
Harry-t kicsit meglöködtem, hogy ébredjen fel, de mindez reménytelen volt. Úgy aludt, hogy akár robbantani is lehetett volna mellette, az fix hogy nem kelt volna fel.
Leballagtam a nappaliba (amúgy már elég jól megy a tájékozódás) és leültem a kanapéra, majd bekapcsoltam a TV-t. Hírek mentek, és persze most sem hagyták ki a One Direction-t.
Liam Payne-nek barátnője van? Szemtanúk szerint egy lánnyal ölelkezett 2 nappal ezelőtt, később kiderült, hogy a lány az X-Factor-os Alice Jones, aki elméletileg Harry Styles barátnője. Liam-nek sikerült elcsábítani a lányt Harry kezei közül? Nos, előbb-utóbb minden napvilágot lát.
Majd mutattak egy képet, ahol pont átölelem Liam-et.
- A rohadt életbe.- káromkodtam rendesen. - Már egy fiút sem ölelhetek meg, mert akkor megcsalom Harry-t?- bosszankodtam. Igaz, hogy félreléptem, ami szerencsére nem került a sajtó tudomásra, de ez már akkor is sok..Hogy én csalom Harry-t Liam-mel? Pont Liam-mel aki ráadásul a banda tagja és Harry barátja? Elképesztő...
- Mi az már?- jött le a lépcsőn kómás fejjel Miranda.
- Áá semmi, csak kitalálták, hogy Liam-mel csalom Harry-t...
- Jajj már Alice...mit foglalkozol vele? Tudod hogy nem igaz.
- Mondod te, mikor nem is rólad van szó.- huppantam le a kanapéra totál idegesen.
- Nyugi már.- ült le mellém.
- Jó reggelt.- jött le Vanessa is.
- Jó reggelt.- mondtuk egyszerre, majd Vanessa is csatlakozott hozzánk.
- Valami kaját össze kéne dobni mert Niall kiakad...
- Semmi kedvem főzni..Inkább menjünk el a McDonald's-ba.- mondtam.
- Oké.

A mekiben elég szépen bevásároltunk. Csak Niall-nek vettünk 5 sajtburgert, 5 sültkrumplival és kólával. A többi fiúnál ugyanígy jártunk el, csak ők mindenből 2-t kaptak, ahogy mi lányok is.
Mikor visszaértünk a házba, már lassacskán 7 óra volt, de a fiúknak még mindig nyomuk sem volt. Megint az ébresztés következett.
- Harry! Kicsim, kelj fel, mindjárt indulnunk kell.- simogattam pofiját. Morgott egyet és a fejére rántotta a takarót. Valahogy muszáj volt kiszednem az ágyból ezért lehúztam fejéről a takarót, majd finoman megcsókoltam. Jó munkát végeztem, mert Harry-nek egyszerre kipattantak a szemei és boldogan csókolt vissza. - Na gyere, most már menjünk le, mert elhül a kaja, amit hoztunk.- noszogattam. Kellett még pár perc, mire beleegyezett a dologba és kitudtam szedni az ágyból. Leballagtunk, ahol már Louis és Niall jóízűen csámcsogtak.

#Miranda szemszöge
- Kicsi Boo Bear. Jóreggelt.- puszilgattam Louis arcát. Meglepetésemre nem telt sok időbe, mire kinyitotta gyönyörű, csillogó zöld szemeit.
- Jó reggelt szivem.- húzott magához, ezáltal ülő pozíciómból átkerültem fekvő pozícióba.- Le kéne mennünk.- pusziltam bele fülébe. Engedelmeskedett, majd lementünk a nappaliba, ahol már Niall boldogan tömte a fejét.

#Vanessa szemszöge
- Haspók, jó reggelt.- túrtam bele Niall hajába, de ő meg sem mozdult. Bevetettem a titkos fegyvert.- Hoztunk kaját a mekiből.- amint ezt kimondtam, úgy ugrott fel az ágyból, mint akit seggbe lőttek, és egyenesen a nappali felé tartott.

#Alice szemszöge
- Fel kéne kelteni Zayn-t és Liam-et is.
- Szerintem is.- mondták a lányok.
Először mindhárman Zayn szobájába mentünk. Kopogtattunk, de nem jött válasz ezért bátran benyitottunk, amit nem kellett volna, mert Zayn egy törölközőbe csavarva futkozott. 
- Bocsi Zayn. Ezek szerint fent vagy.- nevettem zavaromban. - Hoztunk egy kis kaját, ha gondolod menj le és egyél nyugodtan.
- Köszi.- mosolygott édesen.
Becsuktam az ajtót, a lányokkal pedig elkezdtünk nevetni.
- Elpirultál
- De ti is.- nevettem.
Ezután már csak Liam volt hátra. Ő még aludt, és nem végzett semmilyen zavarba ejtő műveletet sem :D
- Liam. Reggel van.- suttogtam, majd végigsimítottam arcán.
- Mi?- ugrott fel.- A picsába elaludtam.
- Nyugi, a többieket is csak most szedtük ki az ágyból.- mondta Miranda.
- Azok a többiek.- bosszankodott. Nem értettem dühkitörését, egyszer már ő is megengedhetné magának, hogy elaludjon, vagy ne csináljon mindent tökéletesen.
5 perc múlva már teljes volt a létszám és együtt ettük reggelinket. Mire csatlakoztunk a lányokkal, addigra Niall 5 sajtburgeréből már csak egy várt arra, hogy megegye. Sokszor töprengek azon hogy vajon hogy fér belé ennyi kaja, de sosem tudok rá megfelelő választ adni.
Fél óra múlva már mindennel készek voltunk, épp időben, mert már háromnegyed 8 volt. Egyáltalán nem öltöztem ki, sőt, egész lazára vettem a dolgot.
Harry egy fekete ülepes nadrágot és ugyancsak fekete pólót viselt. Annyira jól nézett ki..amikor megláttam azt hittem, hogy ráugrok. :D Az illatáról nem is beszélve.
Pontban 8-kor dudálást hallottunk, és tudtuk, hogy Peter és Billie az. Megfogtuk csomagjainkat, köszöntünk nekik és elindultunk a repülőtér felé.
Az út hosszadalmas volt, de jól éreztem magam, sokat nevetgéltünk.
- Köszi Peter.- köszönte meg a fuvart Zayn, majd egy kisebb összeget az említett kezébe nyomott. Peter hálás volt a "borravalóért" majd boldogan elhajtott, így mehettünk tovább Billie-vel.
- Kértek valamit?- kérdezte Liam egy kis büfé előtt.
- Igen. Kérek gumicukrot...kérek mindent ami ehető.- mosolygott büszkén Niall.
Végül mindenki kapott egy szelet csokit majd felszálltunk a repülőre. Természetesen Harry mellett foglaltam helyet.
Köszöntjük önöket. Kérjük kapcsolják be öveiket, a felszállást megkezdjük.Kellemes utazást kívánunk.- mondta egy ismeretlen női hang. Úgy tettünk, ahogy kérte és hamarosan felszálltunk. Egy ideig pánikoltam hogy mi van, ha lezuhan a gép, vagy bármi történik velünk, de rájöttem, hogy tiszta hülye vagyok, hogy ilyeneken agyalok.
- Hova mész?- kérdezte Harry, miután felálltam helyemről.
- WC.- nevettem.
- Én is menni akarok.
- Nem te itt maradsz.
- Kérleeeeeeeeeek.- nézett rám kiskutya szemekkel.
- Sajnálom bébi.- pusziltam homlokon és elindultam a helyiség felé. Értettem a célzását.. :)
Pár perc múlva visszatértem helyemre. Louis baktatott oda hozzánk.
- Van egy szendvicsetek?- kérdezte.
- Odaadtam Niall-nek mindet.- mosolyogtam rá. Bólintott, majd Niall-hez is odament.
- Haver, tudnál adni egy szendvicset?
- De minek az neked? Meg akarom enni, éhes vagyok..- nyavalygott Niall.
- Unatkozok, és kitaláltam valamit.
- Na jó.- esett meg a szíve Louis-on és a kezébe adta egyik majonézes szendvicsét. Utána Louis az éppen szunyókáló Zayn-hez sietett, majd a fejére tette a szendvicset. Jót nevettünk rajta :) De azért egy picit sajnáltam szegény Zayn-t.
- Louis. Ülj már le.- pirított oda neki Liam.
- Nyugi már, apuci.
- Amerikaaaaa!.- kiáltotta el magát Miranda, mire Zayn felijedt és a szendvics az ölében landolt, amitől a nadrágja csupa majonéz lett.
- Köszi Louis.- mordult fel Zayn.
- Honnan tudtad, hogy én voltam?
- Megmagyarázzam?- állt fel helyéről és a mosdóba sietett kicsit letörölgetni a nadrágját.

Miután leszálltunk, megkerestük csomagjainkat, a fiúk osztottak ki pár aláírást - meglepő módon megúszták karcolás nélkül - majd elfoglaltuk a szállodát.
A szobánk gyönyörű volt. 3 ággyal, TV-vel, sminkes és egy kisebb asztallal rendelkezett.
A fiúké is hasonlóan szép volt, csak nekik nagyobb és 5 ágyas volt. 
Billie azt mondta, hogy nincs sok időnk, mert menni kell az interjúra, de addig azt csinálhatunk, amit akarunk. Nem nagyon jutott eszünkbe semmi, így maradtunk a TV-zésnél.
- Sziasztok. Fél óra múlva indulunk.- jött be hozzánk Billie. - Amúgy azt mondták hogy ha már itt vannak a lányok is, őket is szívesen látják a műsorban. - ekkor elcsodálkoztam. Mi egy interjún? Persze tudom, hogy előfordulhat majd hogy lesz pár interjúnk Vanessa-val az X-Factor után, de ez még szokatlan volt.
- Szupii.- mosolygott Vanessa.
- Én is mehetek?- Miranda.
- Te is a fiúk barátnője vagy, nem?- mosolygott rá Billie.
- Király.- ujjongott.

A fél óra alatt elkészültünk. Mivel ez egy interjú, nem vettem lazára a dolgot, de nem is vittem túlzásba.
Koptatott farmert és egy hosszú ujjú rózsaszín garbót vettem fel masnis magassarkúval, kistáskával és egy órával. A sminkem alapja alapozó, korrektor és pirosító volt. A szememet kihúztam tussal, alul pedig használtam egy kis szemceruzát. Pilláimon párszor végighúztam a szempillaspirált, a hajamat pár hullámcsattal eltűztem, és már készen is voltam.
A lányok sem öltöztek ki, rajtuk is farmernadrág és egy melegebb póló volt.
Elindultunk az interjú helyszínére, ahol rengeteg fotós, és testőr volt. A vakuk villogtak, alig bírtunk bejutni a helységbe. A riporter épp interjúvolt, ezért nekünk volt egy kis időnk.
- Nem tudjátok kik ezek?- kérdeztem a többieket  4 lányt látva, akikkel épp készült az interjú.
- Azt hiszem, ők is X-Factorosok, és egy banda.- Liam.
- Úgy hívják a bandát, hogy Little Mix.- tájékoztatott Billie.
- Tényleg, azt hiszem, már hallottam róluk.- bólogatott Harry.
Megmondom őszintén, hogy féltékeny voltam. Szimpatikusak voltak egytől-egyig, csak ők már híresek is, szépek is...sőt gyönyörűek. Én meg csak egy közönséges lány vagyok a többi közül. Féltem, hogy Harry-nek megtetszik valamelyik lány, és lecserél rá. Persze megérteném, hiszen minden oka megvan rá..
- Kicsim, van valami baj?- legyezgette kezét szemem előtt Harry.
- Nem, dehogyis.- bújtam hozzá, közben végignéztük a lányok interjúját. 





4 megjegyzés:

  1. nagyon joooo:)) imadom siess a kovivel :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett.:)) egyébként nekem is kint van az új rész :P
    és én is rendszeres olvasód vagyok.*-*
    Hozd minél hamarabb a kövi részt.:D

    VálaszTörlés