2012. október 19., péntek

~ 43. rész ~

Sziasztok :)
Már itt is vagyok, nektek köszönhetően :) Hamar összehoztátok a 3 komit, ami meglepő volt, de nagyon-nagyon örültem neki :D
A rész nekem semleges..elterveztem egy jó részt, de szerintem nem lett az..:/ Na mind1,azért remélem, hogy elolvassátok ;)
Az oldal látogatottsága hamarosan eléri a 10000-et, ami fantasztikus.. :)) és már 14 rendszeres olvasóm is van :D KÖSZÖNÖM! 
A részez jó olvasást!
3 komi és jön a következő ;)
Nagyöleléés :$

Buli és a másnap
- Az Isten bassza meg!- káromkodott előszeretettel Louis, mert már vagy másfél órája tököltünk a kocsiban és percenként ha haladtunk egy centit a dugó miatt. Már mindenki eléggé ki volt akadva. 
A lányoknak 8 órát mondtunk, de már negyed tíz is elmúlt. Mondjuk ezzel nem volt semmi bajom, hiszen a buli csakis éjjel jó, de akkor is elkéstünk (mondjuk nem mi tehetünk róla) és biztos azt hiszik, hogy direkt nem megyünk el. Peter is idegesen sóhajtozott, pedig nem az ő hibája, hiszen ő menne, ha tudna...Nyomkodta a dudát, de semmi...

Fél 11-re VÉGRE sikerült elérnünk a megadott címre. Azon se csodálkoznék, ha kidobnának minket, mert több mint 3 órát késtünk. Megköszöntük Peter-nek a fuvart és Liam-mel mondtuk neki, hogy majd szólunk, ha jöhet értünk. Azt terveztem, hogy nem iszok, mert valakinek segítenie kell Liam-nek összeszedni a csapatot. Liam alapból nem iszik, szóval ez sima ügynek tűnt. 
- Sziasztok.- nyitott ajtót a szőke lány nagy mosollyal az arcán. Elég csinos volt, sőt..gyönyörű. Ha jól emlékszem, Perrie-nek hívják. 
- Szia. Ne haragudjatok, hogy késtünk, csak a forgalom..- soroltam a mentséget. 
- Semmi baj. Számítottunk a késésetekre, mert hallottuk a rádióban, hogy nagy a dugó.- mosolygott még mindig kedvesen. Egyre szimpatikusabb ez a lány. Fújtam egy nagyot megkönnyebbülésem jeléül.- Na bejöttök végre?- állt félre egy kicsit. 
Bementünk, a szám pedig tátva maradt. Rohadt jól nézett ki a ház, pedig ez csak az átmeneti házuk, amíg itt vannak Amerikában. Tudtam, hogy egy fergeteges estében lesz részünk. 
- Sziasztok.- pillantottam meg a másik 3 lányt is, akik a konyhában tevékenykedtek és a nassolnivalókat készítették elő. 
- Helósziasztok.- rohant oda a konyhába Niall, és rákacsintott a lányokra, amikor meglátta hogy mit is csinálnak. Nem is ő lenne :)
- Szivem!- szólt rá Vanessa mosolyogva, mert Niall már tömte is magába a cuccost. 
- Semmi baj.- nevetett Jade.- Te vagy Niall, ugye?
- Hm? Öö..ühüm.- nézett fel és bólogatott tiszta csokis fejével. Olyan kis cuki volt. :)
- Mit szeretnétek csinálni? Medencézhetünk, kajázhatunk, akár filmezhetünk is, vagy csak üvöltő zene és buli.- sorolta a lehetőségeket az egyik barna hajú, akiről később kiderült, hogy Jesy-nek hívják. 
- Igyunk.- nevetett Zayn. 
- Oké akkor gyertek.- vezettek minket oda a bárpulthoz.- Whiskey jó lesz? 
Mindenki lelkesen bólogatott így a kezünkbe kaptunk egy-egy poharat amibe pár szem jégkockát tettek és ráöntötték az alkoholt.
- Köszönöm, de én nem iszok.- tette le a poharat Liam. 
- Most én sem.- vonakodtam. 
- De bébi, csak egy kortyot.- mosolygott édesen Harry. 
- Tényleg csak annyit, mert segíteni szeretnék Liam-nek hazahurcolni titeket.
- Ugyan Alice, megoldom én.- kacsintott Liam, de ennyi idiótával tuti nem bírna el könnyen. :) 
Vettem egy nagy levegőt és belekortyoltam az italba, ami azonnal marni kezdte torkomat. Azt hittem megfulladok. Köhögcsélni  kezdem, de a többiek is vágtam érdekes fejeket, ahogy az ital lassan végigfolyt nyelőcsövükön.
A végére kezdett tetszeni a dolog ezért ittam még egy, még egy és még egy kortyot a pohárból, mire az üres lett. Kaptam még egy kört, amit szintén sikeresen lehörpintettem. Már lassan ott tartottam, hogy nem is éreztem azt a maró hatást, csak nyeltem és nyeltem, míg végül elkezdtem émelyegni. 
Nem tudtunk szabadulni a bárpulttól, csak ittunk. 
- Nem lesz már elég? Alig vagyunk itt egy órája.- nézett ránk figyelmeztetően Liam. Ráztuk a fejünket. Perrie bekapcsolta a zenét, amit max hangerőre tekert. A szomszédok tuti nem voltak oda az ötlettől, de ez akkor senkit sem foglalkoztatott. 
- Medencézzünk egy kicsit.- kértem. Az alkohol annyira felmelegített hogy kedvem volt lehűteni magam. 
- Nincs fürdőruhánk.- Miranda. 
- Kinek kell itt fürdőruha?- vetett ránk egy elég hülye pillantást Zayn és rohanni kezdett a medence felé, amibe belevetette magát ruhástól. Tetszett nekem is az ötlet, azért rohantam utána. Végül mindenki így tett, még Liam is. Még a vízben is koccintgattunk, remek volt a hangulat.
A medencézés után egy kicsit ledőltünk a fűbe és csak néztük az eget. A friss levegő józanító hatással volt rám, mert kezdtem magam jobban érezni és már nem émelyegtem annyira. 
Amikor megérkeztünk, láttam egy jégkása gépet vagy micsodát. Kíváncsi voltam rá ezért meglátogattam. :))
3 féle íz volt, de még most sem tudom, hogy milyen pontosan. Kinézet alapján kiwinek, citromnak és meggynek tűnt. A szerkezet mellett voltak műanyag poharak, egyet elvettem és mindegyik ízből engedni kezdtem bele egy kicsit, mert nem tudtam választani. Már az utolsó fajtánál tartottam amikor az engedő kar beragadt és nem akart elállni az ital folyása. Idegesen tettem alá egymás után a poharakat. Elég viccesen nézhettem ki, azt sem tudtam hogy jobbra vagy balra.:)
 A gép még az Istenért sem akart kiürülni, csak folyt-folyt és folyt az édes, jeges ital.
- Srácok. Van egy kis gond.- kiabáltam ki, mire ők befutottak. Szépen kinevettek, de aztán segítettek. A gép lassan kezdett kiürülni, mire fellélegeztem. 
- Mit csináltál, drágám?- nevetett Harry.
- Én csak inni akartam egy pohárral, de az a hülye nyomó kar beakadt.- röhögtem már én is. 

2 óra múlva már újra totál leittam magam. A zene üvöltött, ment az ökörködés. Megláttam Zayn-t, aki Perrie-vel beszélgetett, közben pedig cigizett. Nem szerettem volna közbeszólni, de valamiért megkívántam a cigit. Nem vagyok nagy dohányos, néha-néha mikor eszembe jut elszívok egy szálat, de azt is maximum a stressz miatt. 
- Zayn, tudnál adni egy szál cigit?
- Persze.- nyújtotta oda a dobozt, amiből kihúztam egy szálat, majd meggyújtottam. Szívtam egy erőset és letüdőztem. Köhögni kezdtem, de valahogy mégis olyan jól esett. Mikor elszívtam, úgy éreztem, ezt meg kell ismételnem, ezért kértem egy újabb szálat, amit aztán sorban követtek az újabbak...

Reggel nyöszörögve nyitottam ki a szemem, és Harry-vel találtam szembe magam, aki egy szál boxerben feküdt melettem, én pedig fehérneműben voltam. Csak nem? 
Idegesen pattantam ki az ágyból, meglepetésemre még csak meg sem szédültem. Lefutottam a konyhába, ahol reméltem hogy találkozok Liam-mel. Szerencsére ott volt.
- Liam..- lihegtem a futás miatt. 
- Jó reggelt Alice.- mosolygott.- Hogy vagy?
- Köszi jól. Asszem elég jól becsíptem, de ennek jele sincs.- mosolyogtam és töltöttem egy pohár fekete kávét, amibe belekortyolva vágtam egy grimaszt, mert elfelejtettem megizesíteni. Miután ezt a hiányosságot sikeresen pótoltam, eszembe juttott, hogy miért is rohantam le. 
- Nem tudod, hogy miért van Harry boxerben én pedig fehérneműben?- kérdeztem aggodalmat tükröző arccal. Harry-n nem is csodálkozok, hogy boxerben van hiszen az még a jobik eset, amikor abban alszik. Megkértem rá, és ezt betartotta. De én miért vagyok fehérneműben, mikor mindig hálóingben alszok? Aztán eszembe jutott, hogy Liam előtt is egy szál franciabugyiban és melltartóban feszítek. Őszintén? Nem zavart.
- Lerángattam rólatok a ruhát, hogy kényelmesebben aludjatok, ha nem baj.- megkönnyebbültem. Ezek szerint nem történt semmi.
- Köszi Liam.- mosolyogtam. - Bocsi, hogy nem tudtam segíteni az este. Csak egy kicsit ittam aztán.....
- Nincs semmi baj. Peter és Billie is segített.
- Nagyon mérgesek ránk?
- Dehogy. Már szerintük is ránk fért egy kis lazítás.
- Akkor jó.- mosolyogtam. 
Teljesen jól éreztem magam, egy kicsit sem voltam másnapos, aminek nagyon örültem.
- Elég sok cigit elszívtál az éjjel...
- Fogalmam sincs miért, de megkívántam és nem bírtam abba hagyni.- nevettem zavartan. - Amúgy Zayn-ről és Perrie-ről nem tudsz semmit? Mikor odamentem Zayn-hoz hogy kérjek cigit, épp vele beszélgetett, és látszólag elég jól elvoltak. Az utána következő rész ködös.- nevettem fel.
- Tényleg jól elvoltak, én is észrevettem. De ha valami van, szerintem Zayn úgyis beszámol.


Felballagtam a szobába, mert már vagy 1 órája beszélgettem Liam-mel, de még senki sem adott magáról életjelet. Nem is csodálkoztam nagyon, mert mindenki szépen kiütötte magát.
Belenéztem a tükörbe, és elszörnyedtem. A szemfestékem teljesen szét volt kenődve, és elég ramatyul néztem ki. Gyorsan leöblítettem magamról a fekete festéket, és tettem fel helyette alapozót, és...ennyi. Nem akartam kifesteni magam, kedvem sem volt hozzá. A hajamat összefogtam, felvettem egy teljesen hétköznapi ruhát, ami egy rövidnadrág és egy fehér póló volt, majd visszamentem Liam-hez aki szendvicseket gyártott. Segítettem neki, és készítettem elő pár gyógyszert a többieknek, mert gondolom fejfájásban nem lesz hiány. 
Fél óra múlva jött le a lépcsőn az első emberke, aki Niall volt. Elég rosszul nézett ki.
- Gyógyszert.- fogta a fejét. Töltöttem neki egy pohár vizet és vittem neki a gyógyszert, addigra pedig már Liam mellett ült a kanapén.
- Alice! Te egy Isten vagy.- erőltetett arcára egy mosolyt. 
Aztán megindult a tömeg..sorban jöttek le a lépcsőn, és mindenki jajgatott. Megkapták a gyógyszert, később pedig elkezdtünk enni, amit én és Liam gyártottunk. 
Később eszembe jutott hogy elkértem Perrie számát..írtam neki egy SMS-t, amiben megköszöntem az estét. Apropó, Perrie...
- Zayn! Mi újság van veled és Perrie-vel?- mosolyogtam rá.
- Hát..őő...semmi különös.- vakarta meg tarkóját. 
- Értem-értem.- nevettem, mire megforgatta szemeit. Később még ki kell faggatnom. :) Perrie kedves és nagyon szép lány, szerintem még össze is illenének.
- Jó reggelt.- jött be az ajtón fütyörészve Billie. - Jó hírem van fiatalok. Holnap megyünk haza, utána pedig lesz egy kisebb túrnétok, ami 6 hétből fog állni. 
- Mi?- pattantam fel a székből. - A fiúk elmennek 6 hétre túrnézni? De akkor nem lehetnek ott velem az X-Factor-ban. 
- Sajnálom. De már le van rendezve és egy hét múlva már indulnak is.- magyarázta nekem Billie. 
- Szuper.- vágódtam le a kanapéra szomorúan.


4 megjegyzés: