2012. október 17., szerda

~ 42. rész ~

Sziasztok :))
Itt vagyok újra. Nagyon köszönöm a komikat, iszonyat jól esnek *-* 
Az oldal külsején változtattam egy kicsit....őszintén szólva, nem tetszett. Most igazából olyan lett, mint amilyen nemrégen volt, csak más színben, de remélem, hogy bejön nektek ez a szín, mert én kezdek megbarátkozni vele.
Remélem tetszeni fog a rész :) Jó olvasást hozzá :'D 
3 komi, cserébe pedig hozom az új részt  ;)
Puszii :)

Interjú
A lányok interjúja nagyjából még negyed órán keresztül tartott. Rengeteg kérdést kaptak, és mindenre spontán adták a válaszokat...gondolom már gyakorlottak. Miután befejezték velük az interjút, a kamerák leálltak, majd felénk sétáltak.
- Sziasztok.- köszönt a szőke hajú. Bevallom, mind közül ő a legszimpatikusabb.
- Szia.- köszöntem bátran.
- Perrie vagyok.- fogott kezet mindenkivel.- Ők itt a barátnőim és a bandatagok: Jesy, Leigh-Anne, és Jade.- mutatta be a többieket, akik kedvesen mosolyogtak.- Ti pedig a One Direction, ugye?- nézett a fiúkra, mire a szívem elkezdett erősen lüktetni és előtört belőlem a féltékenység.
- Igen. Én Harry vagyok.- nyújtotta kezét barátom. Na ekkor már kész voltam.
A többiek is bemutatkoztak, ahogyan mi lányok is. A végére egész jól elbeszélgettünk, a műsorvezető szólt oda, hogy már kéne kezdeni az interjút.
- Van kedvetek eljönni ma valahova?- kérdezte Jade.
- Mire gondoltál?
- Mondjuk egy jó házibuli?- mosolygott.
- Oké.- egyeztünk bele.
- Akkor...-vett elő egy cetlit és firkálni kezdett rá.-....itt a mostani címünk, mert egyébként Londonban lakunk, csak az interjú miatt vagyunk most itt.- micsoda véletlen.- gyertek 8-ra.
Jól hangzott az ajánlat, meg már amugyis régen buliztam, szóval semmi akadályát nem láttam ennek a bulinak. Persze némi féltékenység volt bennem, mert kiderült, hogy mind a 4 lány szingli, de azt látván, hogy Harry előttük is örömmel ölelget, és puszilgat, tudtam hogy még csak nem is kacsingat feléjük.
- Akkor 8-kor nálunk. Sziasztok.- köszönt Perrie.

- Sziasztok. Örülök hogy elfogadtátok a meghívást.- mosolygott édesen a műsorvezető, közben elénk tett egy-egy pohár üdítőt és az asztalra egy tál sós süteményt, amin Niall azonnal csámcsogni kezdett. - Hogy vagytok?- jött az első kérdés.
- Jól, köszönjük.- válaszolt egyszerre Liam.- Rengeteg fellépésen vagyunk túl, így most egy kisebb pihenőn vagyunk.
- Hoztatok magatokkal 3 lányt is..meséljetek róluk egy kicsit.
- Elég különös történet a miénk.- mosolygott Zayn.- De nagyon jól ki jövünk velük és rengeteget vagyunk együtt.
- Van valakivel több köztetek egy sima barátságnál?- nézett rám a nő. Tudtam mire gondol, ki akarja belőlem húzni, hogy együtt vagyunk Harry-vel. Nem válszoltam, vártam inkább a többiek reakcióját.
-  Igen. Alice a barátnőm.- mosolygott Harry. Mi? Jól hallottam hogy ország-világ előtt felvállal? Elképesztő nagy boldogság öntött el.
- Igen. Vanessa az én barátnőm. Az X-Factor-ban ismertem meg, amikor Mirandával Alice után mentünk, hogy meglepjük.- Niall.
- Nem nagy titok, hogy ha azt mondom, hogy együtt járunk Mirandával, hiszen ez már régebbi téma, de megerősítem, igen, együtt vagyunk és nagyon szeretjük egymást.- Louis.
- Lányok, meséljetek egy kicsit ti is.- fordult felénk. - Milyen az élet a fiúkkal?.
- Elképesztő. Imádom minden percét. Ez olyan mint egy álom. Az egyik pillanatban rajongók vagyunk, a másikban pedig már a fiúk barátai és szerelmei. .- válaszolt a kérdésre röviden-tömören Miranda.
- Alice. Úgy tudom hogy te nem nagyon kedvelted eleinte a fiúkat...
- Igen, ez így igaz.- sóhajtottam.- Azért nem voltam nagy rajongójuk, mert még a csapból is ők folytak és nem értettem, hogy mi ez a nagy felhajtás körülöttük. De amikor megismertem őket, akkor jöttem csak rá, hogy mekkorát tévedtem, mert ők nagyszerű emberek.- fújtam egyet hosszabb válaszom után. Harry rám nézett és kacsintott egyet.
- Most készültök az X-Factorra is, igaz?
- Igen, teljes gőzerővel.Most jön a mentorház, és most már csak tényleg egy hajszálnyi hiányzik az álom beteljesüléséhez.- Vanessa.
- Melyik mentornak örülnétek?
- Igazából teljesen mindegy, hogy melyik mentor jut nekünk, hiszen mind óriási tehetségek és nagyra becsüljük őket.- folytattam én a válaszadást.
- Miranda, nem érzed magad kiközösítve? Úgy értem, hogy Alice és Vanessa egy banda...
- Nem egyáltalán nem. Nagyon örülök nekik.- adta a gyors választ, mielőtt még a nő befejezhett volna a kérdést. 
- Ha jól tudom, hamarosan lesz egy túrnétok.- folytatta tovább a  fiúkkal.
- Igen, ez igaz, de egyenlőre ez még nem nyitott dolog.- Louis. A nő tudomásul vette s csodák-csodjára nem is feszegette tovább ezt a témát.
- A napokban előkerült egy kép, amin Alice és Liam ölelkezik.
- Tényleg megöleltem, de ez egy teljesen baráti ölelés volt.- tudtam, hogy nem fogja kihagyni.
- Igen, tényleg. Alice nagyon jó barátom. Csupán csak elmentünk egy reggeli futásra, leültünk pihenni, beszélgettünk, majd megöleltük egymást. Ez olyan nagy dolog?- tetszett Liam válasza.
- Zayn, Liam...nem hiányzik a szerelem? Nem vágytok egy barátnőre?
- Rengeteg a dolgunk mostanában, elfoglaltak vagyunk... nem biztos, hogy jutna idő egy kapcsolatra. De ki tudja? Jön a szerelem úgyis, ha itt van az ideje.- mosolygott Liam.
- Próba cseresznye.- vette poénosra Zayn.
- Köszönöm szépen, hogy eljöttetek.- állt fel a műsorvezető, majd mi is így tettünk. Kezet fogtunk vele, majd elndultunk az öltözőnkbe.

- Hú hát ez nem volt semmi.- fújtam egy nagyot.
- Én mondtam, hogy mindenre készüljetek fel, mert szétszednek.- mosolygott Louis.
- Ügyesek voltatok, de komolyan..-puszilt meg Harry.
- De tényleg...jobbak vagytok, mint mi.- nevetett Liam.
- Büsze vagyok rátok, srácok.- mosolygott Billie. 
- Remélem, hogy végre elfelejtik azt az ölelkezős dolgot, és rájönnek, hogy csak Harry-t szeretem.- csókoltam meg az említettet, aki boldogan viszonozta tettemet.

1 órán belül már a szállodában voltunk és csak ültünk. Billie jött be, keze tele volt szatyrokkal.
- Hoztam kaját..- felpattantunk és nekiláttunk a finomságnak, amit a közeli étteremből hozott.
Miután jól teleettük magunkat, a többiek úgy döntöttek, hogy elmennek egy kicsit sétálni. Én kihagytam ezt a programot, és mivel Harry nem akarta, hogy egyedül legyek, velem maradt.
- Nem is mondtad ezt az ügyed Liam-mel.- feküdt le mellém az ágyra.
- Tudom, de tényleg nem történt semmi, és..- megcsókolt.
- Hé, nyugi. Nem azért kérdeztem.- mosolygott édesen.
- Még Manchesterben elég korán keltem, nem tudtam mit csinálni, aztán azt gondoltam, hogy elmegyek futni. Találkoztam a folyosón Liam-mel és ő is pont futni készült, így elmentünk ketten. Egy kisebb tónál megálltunk pihenni, beszélgettünk, aztán szóba jöttél te.- erre felcsillant a szeme, mire elnevettem magam.- Azt regéltem Liam-nek, hogy annyira sajnálom, hogy belementem ebbe az egészbe Steve-vel, és hogy mennyire szeretlek, mert te tényleg csodás ember vagy.- húztam magamhoz, majd megpusziltam. - Liam elkeseredett, én pedig vigasztalásképpen megöleltem. Azt mondtam neki, hogy biztos hamar rátalál a szerelem. - fejeztem be a történetet. 
- Szeretlek.- mondta ki újra azt a szót, amitől a szívem elképesztő nagy lüktetésbe kezd.
- Én is szeretlek Harold.- piszkáltam kesze-kusza haját.
- Nemár, inkább csak Harry vagy Hazza.
- Oké, Harold.- nevettem.
- Ezt most direkt csinálod?
- Mit? Én biztos nem, de ezt viszont igen.- hanyatt döntöttem az ágyon és elkezdtem csikizni.
- Ne, kérlek ne..- sikítozott (?).- Kérhetsz bármit, csak hagyd abba.- békén hagytam és visszafeküdtem mellé.
- Szóval bármit?- húzogattam a szemöldököm.
- Majdnem.- mosolygott, mire megmozdultam és készültem újra rávetni magam.- Ne, könyörgöm, tényleg bármit. - tetszett a helyzet.
- Jólvan, nem szekállak.- pusziltam meg.- Tudod, hogy nekem az is bőven elég lenne, ha váltanál velem néhány szót. És így, hogy itt vagy velem és szeretsz, így...szárnyalok a boldogságtól.- néztem gyönyörű, ellenállhatatlan szemeibe.
- Én is így érzek. Imádom a veled töltött idő minden percét.- olyan jól estek a szavai. Közelebb bújtam hozzá, majd mellkasára tettem a fejem.- Amúgy nagyon jók voltatok ma az interjún.
- Megmondom őszintén, elég szépen paráztam tőle.
- Pedig nem kellett volna. És köszönöm azokat, amiket mondtál rólam, rólunk.- hallottam hangján, hogy mosolyog.
Még pár percet beszélgettünk, aztán Harry szívverését hallva hamar álomba merültem.

-Good Morning!.- üvöltött fölöttünk Niall, kezében egy gitárt tartott, és pengetett néhányat. A többiek is csatlakoztak és egy "szép" ébresztést rendeztek nekünk.
- Mi a szent szart csináltok?- ültem fel idegesen.
- Már egy órája visszajöttünk és idegesített, hogy alszotok.
- Hát kösz szépen.- vágtam morcos fejet.
- Nyugi már.- fogta meg karomat Harry, majd visszahúzott maga mellé.
- Nem úgy volt, hogy átmegyünk a Little Mix-esekhez? Már 6 óra..
- Mi?- vágtam WTF fejet. Harry-vel több órán át aludtunk? Mondjuk ez érthető, hiszen az utazás és az interjú elég fárasztó volt.
Kipattantam az ágyból és keresgélni kezdtem a még ki nem pakolt bőröndömben. Hamar megtaláltam a megfelelő ruhát, ami egy pánt nélküli miniruha volt. Alul fodros és fekete, felül pedig narancssárga-fehér-fekete színekben pompázott. A cipőmnek elég nagy volt a sarka, de ez már fel sem tűnt, mert szinte mindig magassarkút hordok. Rengeteg kiegészítőt választottam, mert imádom őket. A lányok segítettek megcsinálni a hajam. Kontyba fogták és permeteztek rá egy kis csillám sprét. Elég szép az arcbőröm, ezért csak alapozót és vörös rúzst használtam. Még csak a szememet sem emeltem ki.
Miranda is hasonló ruhát viselt mint én. Neki is pánt nélküli, mellnél szív alakú kivágással. Nem cicomázta ki magát annyira, mint mondjuk én, egyszerűen csak egy nyakláncot tett fel és a körmét a ruhával megegyező színre festette és egy magassarkút vett fel ami ugyancsak egyezik a ruha színével.
Vanessa vékonypántos ruhát választott, felül fekete, alul piros-rózsaszín színnel. Masnis nyakláncot tett fel kiegészítőnek, fekete magassarkút vett fel, a körmét pedig halvány pirosra festette.

A megszokotthoz képest elég hamar elkészültünk és nem futottunk ki az időből.
Peter már várt minket az előkészített kocsival.
- Gyönyörű vagy, mondtam már?- ölelt át Harry.
- Vagy ezerszer.- suttogtam.
- Akkor most mondom ezeregyedszerre is.- csókolt meg lágyan, amitől kirázott a hideg.
- Na megyünk?- szakítottak félbe minket ismét, csak most Niall.
- Persze.- mosolyogtam.
- Csak mértékkel.- emelte fel mutatóujját mosolyogva Billie.- Jó szórakozást.!
Egyre jobban vártam már,  hogy a lányoknál legyünk. Szimpatikusak voltak az interjún, és nagyon megkedveltem őket.  Kiváncsian vártam, hogy mit hoz majd az este. 

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó*-* következő mikor?:)

    VálaszTörlés
  2. Köszii :D
    Amint meg lesz a 3 komi, hozom is :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon-nagyon jó lett.:) ahogy elolvastam a tied, bénának éreztem magam.://
    KÖVIT :D
    puszii.^^ :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm :DD Dehogy vagy béna ;))

    VálaszTörlés
  5. megvolt a 3 komi hol marad?:)

    VálaszTörlés