2012. október 8., hétfő

~ 39. rész ~

Sziasztok :) 
Itt vagyok a következő résszel :) Gondolom, páran már láttátok, hogy kaptam egy díjat, amit mégegyszer nagyon szépen köszönök. :) 
Azt is észrevehettétek, hogy a rész végre felül van, aminek örülök, mert már annyit vacakoltam vele.. :D Úgy látszik megérte, mert sikerült. 
Az előző pár napban elég sűrűn hoztam a részeket, ha valaki lemaradt volna róluk, megtekintheti lejjebb görgetve, vagy az archívumban a "szeptember" ikonban :) 
Tegnap néztem a Teen Awards-ot (remélem ti is, érdemes volt), és akkora büszkeség töltött el, amikor átvették a díjakat..összesen hármat *-* 
 (ha rákattintasz, kinagyítja)

5 számot adtak elő (Moments, Up all night, WMYB, One thing, LWWY) hát ez sem volt semmi. Moments alatt a közönség feje fölött ültek ilyen valamin :D Az szerintem nagyon jó ötlet volt. :) Gondolom észre vettétek, hogy Harry elkezdett szakadni a szám végére..elvileg azért, mert egy lány a közönségből megmutatta a melleit :DD Hát nem semmi.. :) De az biztos, hogy én is szakadtam volna. 
Olyan rossz volt látni, hogy Liam szomorú..sajnálom nagyon. :/ A LWWY alatt kár, hogy a közönséget mutatták, szerintem pont akkor kellett volna a fiúkat mutatni...de mind1, ez van, volt valami szabályféleség, hogy minden előadó utolsó számánál a közönséget kell mutatni...
Na ennyit a hülye regélésemről.. :) Remélem nem untátok el magatokat és lesz még aki elolvassa a részt :) 
Örülnék a komiknak. :P 
Puszi: Zsófi. :)
 
~ Lazulás és London ~

- Úr isten! Ez gyönyörű.- ámultam el a hotel láttán.  Ahogy ki volt világítva..egyszerűen lenyűgözött...és még csak kívülről láttam. Óriási volt, el sem mertem képzelni, hogy milyen látványt nyújthat belülről. 
- Remélem megfelel.- mosolygott ránk Peter, a sofőr. 
- Tökéletes.- kacsintott Harry, majd kiszálltunk sorban a kocsiból. Beérve a hotelba Louis és Zayn odamentek a recepcióspulthoz, én pedig addig gyönyörködtem. 
- Látom, tetszik.- ölelt át hátulról Harold. Beleborzongtam érintésébe. 
- Mesés.- fordultam meg és szájon pusziltam, amit ő gyorsan csókká változtatott. 
- Khm. - mosolygott Niall.- Mehetünk?
- Ő..persze.- mondtam zavartan. 
- Kibéreltünk egy helyiséget, ami egész éjjelre csak a miénk.- közölte Lou. Annyira boldog voltam. Imádtam az életet a srácokkal, egyszerűen minden tökéletes velük. Sosem szeretném elhagyni őket. 
Kézen fogtam Harry-t és indultunk a kibérelt helységhez.
Mikor bementünk, újból elkapott egy 10 perces sokk. Maga a paradicsom.... Volt egy óriásmedence, amiben külön volt egy úszó rész és egy jakuzzi rész is. Aztán egymás mellett volt 4 szauna is. Minden mesés volt.
- Mit csinálunk először?- kérdezte Zayn.
- Együnk valamit. Kilyukad a belem, annyira éhes vagyok.- rimánkodott Niall. Ki gondolta volna? :D
- Drágám, itt nincs kaja. De ha hazaértünk, ígérem-még ha hajnal is lesz-összeütök valamit.- mosolygott rá kedvesen Vanessa.
- Ez nem szükséges abban az esetben, ha..
- Ha?- majd Niall szorosan magához húzta és megcsókolta. Nagyon édesek voltak. Örültem, hogy boldogok, ahogy mi is Harry-vel és Miranda is Louis-val.
- Jajj, elég már. Menjetek szobára.- fintorgott Louis.
- Hülye.- röhögött Vanessa.
Végül úgy döntöttünk, hogy először medencézünk. Lekaptuk magunkról ruháinkat, hogy csak bikini legyen rajtunk, majd belevetettük magunkat a vízbe.
- Superman is here!.- kiáltotta el magát Louis, amitől egy kisebb fülkárosodást szenvedtem. Nekifutásból beleugrott a vízbe.
- Köszi Louis.- ordítottam.
- És azt most miért üvöltve "mondod"?- nézett rám furcsa fejjel.
- Mi?
Elég idiótának nézhettünk ki, mert a többiek a hasukat fogták a nevetéstől. Pár másodperc múlva leesett, hogy valószínüleg azért röhögnek, mert ordítoztam, amit én észre sem vettem Louis-nak köszönhetően. Mikor végre mindenki megnyugodott, elkezdtünk a szokásos módon hülyülni. Szegény Zayn csak álldogált az egyik sarokban.
- Mizu Malik?- úsztam oda hozzá.
- Gondolom tudod, hogy nem tudok úszni..- húzta el a száját. Cuki volt nagyon.
- Tudom, de nyugi, nem lesz semmi bajod. Leér a lábad.
- Az egy dolog, de a többiek tuti hogy egyszerre kihasználnák az alkalmat és elkezdenének kibaszni velem.- muszáj volt elmosolyodnom.- Most kinevetsz?- mosolygott már ő is.
- Nyugi van nagyfiú, nem lesz semmi gond.- fogtam meg kezét és húztam beljebb, a medence közepébe a többiekhez.

Következőnek a szaunát próbáltuk ki. Mivel négy szauna volt, így elosztozkodtunk: Én-Harry, Louis-Miranda, Niall-Vanessa, Liam-Zayn.
- Ez hogy működik?- vágott értelmes fejet Harold.
- Az az igazság, hogy fogalmam sincs.- röhögtem.
- Akkor hagyjuk a picsába.- húzta mosolyra száját, miközben össze vissza verte a gombokat.
Leült mellém, majd az ölébe húzott. Mélyen élénkzöld szemeibe néztem, nem tétováztam sokat, megcsókoltam.Boldogan viszonozta tettemet és hevesebb tempóra váltott. Elfektetett a padra (nem tudom minek nevezni), közben egy pillanatra sem váltunk el egymástól majd egy gyors mozdulattal fölém került. Belemarkoltam fürtjeibe, mire egy halk nyögés hagyta el száját.
- Harry, ne...nem szabad.- motyogtam bele csókunkba.
- Miért?- tért át arcomra.
- Ne..kérlek, komolyan.- suttogtam, miközben már nyakánál jártam a puszilgatásban. Egyszerűen nem tudtam magamon uralkodni. Nem volt erőm elválni tőle.
- Alice. Azt mondogatod, hogy ne, nem szabad, erre össze-vissza csókolgatsz.- ült fel mosolyogva.
- Tudom, de egyszerűen...megőrülök tőled.-öleltem át.- Közben pedig tudom, hogy még nem szabad, nem vagyok kész erre..- biggyesztettem le számat.
- Tudod, hogy várok rád.- puszilta meg számat.
- Tudom.- szippantottam egy mélyet bódító illatából.
- Amúgy... neked nincs meleged?
- Hát..- törölgettem homlokomról az izzadtságot. - Úgy látszik, valahogy mégis sikerült elindítani ezt a valamit.- mosolyogtam.

Pár óra szórakozás után, kb. éjjeli 4-kor, szinte már hajnalban hagytuk el a hotelt. Soha életemben nem éreztem magam még ilyen jól. Senki sem akart hazamenni, de Niall már annyit nyávogott, hogy éhes, hogy kénytelenek voltunk elindulni.

**

Reggel 9-kor keltünk a lányokkal. Elég kómás voltam, mivel nem sok mindent tudtunk aludni. Összeszedtük minden cuccunkat, majd átnéztünk a fiúkhoz, hátha kell nekik segíteni. Hát kellett, nem is keveset. Senkit sem láttunk a szobában, csend volt. Igen..még mindenki húzta a lóbőrt. A ruhák össze-vissza voltak dobálva. Kicsit haragudtunk rájuk, mert megbeszéltük, hogy 9-kor találkozunk, indulás előtt. Erre ők még nyugodtan alszanak. Mikor megláttuk őket, ahogyan édesen alszanak, az a harag elszállt, és úgy döntöttünk, hogy meg adjuk a módját az ébresztésnek. Odaballagtam lábujjhegyen Harry ágyához, leültem rá, és elkezdtem simogatni arcát, és göndör fürtjeivel játszadoztam. Imádom ezt csinálni..... ő nem nagyon van ezért oda, de mégis olyan jó ezzel kíntatni. :D
- Ébredj álomszuszék. Látom hogy mosolyogsz.- pusziltam meg homlokát, mikor észrevettem egy halvány vigyort a szája szélén.
- Lebuktam.- nyitotta ki lassan szemeit.
- Jó reggelt édesem.- adtam egy csókot szájára. Nem mondott semmit, csak lefektetett maga mellé, majd ránk húzta a takarót. - Harry. Erre most nincs időnk.- próbáltam szabadulni.- Már úton kéne lenni.
- Elhiszed hogy nem érdekel?- csókolt meg szenvedélyesen.
- El, de most már tényleg készülődni kéne.- húztam ki az ágyból. Felkapott és szaladni kezdett velem a nappaliba. - Harry, tegyél le.- kapálóztam. A többiek már kint ültek a kanapén. Végül sikeresen földet értem.
- Hát barátom, ha minden reggel így ébresztenének, az biztos, hogy sosem kelnék fel időben.- mosolygott Louis Mirandát ölelgetve.
- Nekem mondod?- puszilt meg Hazza.

**

2 órával később már a kocsiban ültünk és elindultunk haza, Londonba.  Összepakoltuk a fiúk cuccait, vagyis minden fiú nagyjából el tudott pakolni, csak Harry nem. De tudtam, hogy csak direkt csinálta...élvezte, hogy én rakodok, ő meg egyszerűen  csak bámulhat. Ez elég szemét dolog, de elnéztem neki, mivel a barátom, imádom és nem tudok rá haragudni. Mikor már elpakoltunk és úgy tűnt, hogy semmit sem hagyunk ott, elindultunk. Aztán kitudja..lehet hogy a takarítók találkoznak majd egy-két dologgal :D
- Álljunk meg, pipilnem kell.- mutatott a nadrágjára Louis körülbelül 5 perccel azután, hogy elindultunk.
- Igen, álljunk meg, éhes vagyok.- nyafogott Niall.
- Alig 5 perce hogy elindultunk.- néztem rá órámra.- Szegény Peter.- mosolyogtam, amit az említett is meghallott.
- Már megszoktam.- nevetett.
- Jól van na...de ha egyszer muszáj.- mosolyodott el Niall is.
- Jól van, elég, álljunk már meg.- hisztizett Lou.  Kérésére lassulni kezdtünk és megálltunk egy benzinkúton. Lou elszaladt WC-re, Niall meg azonnal berohant az üzletbe, és a gumicukrok között válogatott. Mi is utána mentünk, hogy nehogy a végén felvásárolja az egész boltot.
- Drágám, nem lesz már elég?- nézett rá a Vanessa a gumicukrokkal, csokikkal és más nyalánkságokkal teli kosárra.
- Ha nem szeretnétek többször megállni a hiányom miatt, akkor nyugodjatok bele, hogy ennyi a minimum, amit venni fogunk.- vigyorgott mint egy kisfiú.
Pár perc múlva Louis is csatlakozott hozzánk, és miután ott hagytunk egy kisebb vagyont a boltban, végre indulhattunk. Én amúgy egy zacskó kekszet vettem magamnak, hogy legyen mit rágcsálnom út közben.
- Jajj már Niall. Mit ettél? Ez kurva büdös.- fintorgott Liam, amit mi is követtünk, miután megéreztük azt az iszonyatosan nagy bűzt, amit Niall engedett ki magából halál nyugodtan, szó nélkül.
- Bocsi, muszáj volt.- intézte el gyorsan. Lehúztuk az összes ablakot, hogy kiengedjük azt az iszonyatosan büdös szagot.
Fél óra múlva nagyon álmos lettem, rádőltem Harry vállára, és simogatásának köszönhetően hamar el is aludtam.
- Kicsim, kelj fel, megérkeztünk.-ébresztgetett Harry.

4 megjegyzés: