2012. szeptember 15., szombat

~ 30.rész ~

Hát túl vagyunk egy újabb héten is, és ha szombat, akkor új rész, ráadásul már a 30. :'D Én nagyon örülök neki, hogy már itt tartok és olvassátok, arról nem is beszélve, hogy még tetszik is nektek. :$
Szeretnék utólag is nagyon-nagyon Boldog Szülinapot kívánni Nialler-nek :DD
Képzeljétek, ma megnéztem az UAN turné DVD-t és hát...Iszonyat jóó *__* Még most is akkora lázban vagyok, hogy húú :)) Szóval mindenképp nézzétek meg ;)) 
Na de ennyit rólam :))
A komikat nagyon szépen köszönöm, iszonyat jól esnek :)
Több, mint 7000 kattintás, és 10 rendszeres olvasóm van! Elképesztő :)))
Az oldalról annyit, hogy indítottam egy új szavazást, kérlek szavazzatok, fontos lenne :) Aztán ha lejjebb görgettek, akkor azt is láthatjátok, hogy tettem be egy "chatdobozt", oda is nyugodtan írjatok. Még a részről is írhattok véleményt, azt is bele számítom majd a komikba :) Köszönöm :$
A részről... Az előzőhöz képest rövidebb lett, de szerintem elviselhető. :)
Lehet, hogy meg fogtok ölni a végére, de muszáj volt egy kicsit másítani...ha mindig minden happy lenne, akkor szerintem nem lenne értelme az egésznek. :)
Lécci kíméljetek :))
Azt találtam ki, hogy mivel már előre megírtam vagy 6 részt, lehetne 2 részhozós nap is...De ez csak az én véleményem :DD Komiba lécci írjátok meg, hogy nektek erről mi a véleményetek, és ha nektek is tetszik az ötlet, akkor lesz egy új szavazás, hogy melyik két nap közül lehet választani. Persze a szombat az megmarad ;) 
4 komment után újra jelentkezem 1 hét múlva :'D
Rosszak legyetek, puszi ;)
U.I: Bocsi a hosszú prédikációért :)) Jó olvasást!


~ Nando's-i rémálom ~
,,Azzal, hogy szeretünk valakit, a kezébe adjuk a lehetőséget, hogy fájdalmat okozzon nekünk!"

Boldogságot sugárzó arccal nyitottam be a szobába, halkan,hogy Mirandát és Vanessát fel ne ébresszem.
- Alice! Mesélj el mident egytől egyig.-ugrott nyakamba Miranda sikítozva, amikor meglátott.
- Mindent tudni akarunk.- helyeselt Vanessa.
- Jó-jó. Nyugi.- mosolyogtam. - A frászt hoztátok rám.Azt hittem, hogy már rég alszotok.
- Aludni? Amikor a barátnőnk éppen Harry Styles-szal randizott?- kiabált Miranda. Komolyan mondom, fogalmam sincs, hogy mit ivott, vagy evett, vagy akármi....de még csak leütni sem lehetett volna.
- Úgy látom, nem szabadulok meg tőletek addig, amig el nem mesélek mindent.- sóhajtottam. Lehuppantam az ágyamra és bármennyire is fáradt voltam, elkezdtem a történetet az elejéről. Elmondtam, hogy Zayn várt rám lent a földszinten, azt mondta hogy Harry alszik, és elmentünk sétálni. Aztán azt is, amikor ott hagyott váratlanul a parkban, Harry pedig felbukkant a semmiből.
- Tovább-tovább- sürgetett Miranda.
- Ennyi.- mosolyogtam és fel álltam....volna az ágyról.
- Tudod kit etess. Na hajrá.- lökött vissza. Túl jól ismer már.
- Hát....megcsókoltam.- húztam mosolyra számat szerényen.
- Te csókoltad meg? Ááááá.- ugrált össze-vissza, mint egy idióta.
- Igen, én.. De ez még nem minden. És légyszives, ülj ide vissza, hadd mondjam végig.- állítottam le alap fokozatra.Mikor lenyugodott, folytattam.- Kézen fogva jöttünk vissza ide a házba, és szerelmet vallott. Utána elkezdte szidni magát, hogy biztos röhögök rajta és annyira nem akartam, hogy ezt higgye, hogy bevallottam neki, hogy én is szeretem.- miközben ezeket soroltam, elpirultam, akár egy paradicsom.
- Úristen Alice. Akkor most együtt vagytok?- folytatta tovább a kérdezősködést Miranda.
- Rákérdezett, de azt mondtam neki, hogy alszok rá egyet.- mosolyogtam.
- De hülye vagy.- na szép..csak nem akartam elkapkodni a dolgokat, ennyi az egész és akkor lehülyéz...De persze tudtam, hogy bóknak szánta. 
- Jajj Alice, úgy örülök nektek.- ölelt meg Vanessa. Legalább valaki képes higgadtan is gratulálni.
- Ha már rajta vagyunk a témán... Mi van veled és Niall-el?- muszáj volt rákérdeznem. Vanessa gyönyörű lány és illik is Niall-hez.
- Úgy döntöttünk, hogy adunk magunknak egy esélyt.- válaszolt elpirulva.
- Hiszen ez fantasztikus.- öleltem át.- Na gyere ide.- intettem Miradának, hogy ő se maradjon ki, és így már hárman öleltük át egymást boldogan.

Másnap

Reggel arra keltem, hogy valaki dörömböl az ajtón. Félálomban ránéztem az órára, ami fél 8-at mutatott. Nem voltam túl rózsás kedvemben, amiért valaki ilyen korán az ajtómat vagdossa. Ahogy ránéztem Mirandára és Vanessára, szembetaláltam magam azokkal az álmos tekintetekkel, így azt vettem le belőle, hogy ők sem örülnek ennek az ébresztés féleségnek. Annyira álmos voltam, hogy nem bírtam felkelni, így azt gondoltam, hogy egy idő után csak abba hagyják. Fejembe húztam a takarómat és párnámat, így próbáltam elfeledkezni a hangos zubogásról, de mintha csak simán feküdtem volna, ugyanúgy hallani lehetett a zajt. Vanessa-nak elege lett ebből az egészből, és idegesen pattant ki az ágyból. 
- Ki a fene az?- ordibált idegesen és kitárta az ajtót. Niall esett be rajta, és hosszú csókkal üdvözölte Vanessát, majd sorban jött be a többi srác is. 
- Ne haragudjatok, csak 6-kor kipattant a szemünk és muszáj volt átjönnünk, mert nélkületek 1 percet sem lehet kibírni.- na igen, a kis daddy direction próbált finoman fogalmazni, és védeni a csapatot, mert tudja, hogy eléggé kiakadtunk rájuk. 
- Csodálom hogy fél 8-ig kibírtátok.- röhögtem kínomban, majd újra magamra húztam a takarót és a sötétben hallgattam tovább a fejleményeket.
- Valakinek valami ötlet a mai nappal kapcsolatban?.- tette fel a kérdést Louis. 
- Alvás.- szólaltam meg a takaró alól, a többiek meg bele kezdtek egy negyed órás röhögőgörcsbe. Annyira nevettek, hogy a végén már én sem bírtam ki röhögés nélkül. Kikászálódtam a takaró alól és hátamat az ágytámlának döntve ültem. Mikor végre mindenki megnyugodott, felvetettem az én ötletemet.- Bowling?- tudtam, hogy gyakorolnom kell a versenyre, de pár órát ki lehet bírni.
- Az szuper ötlet.- kiáltott fel a Vanessa mellett fekvő Niall.  Mindenki egyetértően bólogatott.
- De előre szólok, hogy nem tudok bowlingozni.- jelentettem be, mielőtt még valami nagyobb kárt okoznék bennük. 
- Van, aki megtanítson.- mosolygott írtó szexin Harold. 

~~~~~~

3 óra múlva mindenki elkészült és indulásra készek voltunk.Elég lazán öltöztem fel, hiszen az ember nem mehet bowlingozni csilli-villi cuccokban. Egy térdig érő, zöldes színű nadrágot és a lányokkal direkt egy 1D-s pólót vettünk fel. Hozzá egy fehér converse cipőt.
Amikor a fiúk meglátták rajtunk a pólót, mosolyogtak és átöleltek minket. Vanessa-nak és Mirandának egy-egy csók volt a jutalma Niall-től és Louis-tól.Elindultunk a földszintre. Lejelentkeztünk Elisabeth-nél és bepattantunk a fiúk Range Rover-ébe. Niall miatt, aki "meglepő" módon éhes volt, útunk először a Nando's-ba vezetett. Niall a hely láttán teljesen izgalomba jött, mint amikor egy kisgyerek meglát egy halom édességet. Leültünk és már jött is a pincér, aki felismerte a srácokat, legfőképpen Niallt és boldogan vette fel a rendelést.A lányokkal közösen rendeltünk egy pizzát, a fiúk pedig sajtburgert kértek. Nem sokkal később megjelent az asztalunknál két lány, akik autogrammot és fényképet kértek. Megkapták, és boldogan távoztak. Mosolyogtam rajtuk, hogy ennyire örülnek. Pár perc múlva már egy csapat lány jelent meg és folyamatosan többen és többen lettek. Az a mosoly hamar lelankadt az arcomról. Tolakodtak, kiabáltak, mindegyikük a kedvencükkel szeretett volna egy közös képet. Látván Mirandát és Vanessa-t, ők sem élvezték túlságosan ezt az egészet. Persze tudjuk, hogy a fiúknak ez a munkájuk, de ez már akkor is túl sok volt. Még azzal sem törődtek, hogy mi ott voltunk, mint a fiúk barátnői. Lekezelően bántak velünk. Az egyik szőke cicababa odament Harry-hez, valamit a fülébe sugott, adott neki egy cetlit (amin gondolom a telefonszáma volt) és a szemem láttára puszilta meg. Ekkor már betelt a pohár és legszívesebben megtéptem volna a csajt és örjöngve futottam volna ki. A fiúkra is haragudtam, mert mindezt simán megengedik. Tudom, hogy vannak normális, aranyos rajongók is, de ezeket a perverzkedő plázacicákat azonnal elküldeném a helyükbe. Már kiváncsian vártam a magyarázatukat. Vanessa és Miranda is csak egy hajszálnyira volt attól, hogy totál ki ne borujon, elüvöltse magát és elküldje ezeket a ringyókat a...khm. (szóval értitek.) Fél óra múlva végre újra csak 8-an voltunk az asztalnál, a kajánk teljesen kihűlt és már az étvágyam is elment. A fiúk örömteli arccal ültek vissza hozzánk, de amikor észrevették, hogy mi nem vagyunk ugyanolyan jó kedvünkben, kérdezősködni kezdetek.
- Mi a baj?
- Valami rosszat csináltunk?- kaptuk sorba ezeket az egyértelmű kérdéseket. Nem...nincs semmi baj, és nem, nem csináltak rosszat....semmi gáz. Igazság szerint nagyon ki voltunk akadva.
- Most komolyan nem esett le?- néztem sorba rajtuk idegesen.
- Basszus... a lányok miatt, ugye?- legalább Liam elgondolkozott.
- Azzal még semmi bajom nem lett volna, amikor itt volt az a 2 lány, képet és autogrammot kértek, ők kedvesek és aranyosak voltak. Én is örültem velük együtt.- magyarázta Miranda.
- De amikor már idejöttek ezek a plázacicák és egyre csak többen és többen lettek, hívták egymást, hogy itt vagytok...na akkor aztán betelt a pohár.- folytatta a szidást Vanessa is.
- Hármótoknak van barátnője..azért ilyenkor belegondolhatnátok.- magam is elgondolkodtam kijelentésemen. Azt mondtam, hogy hármójuknak van barátnője, mikor még meg sem beszéltük Harry-vel a dolgot. De mindegy, jól esett kimondani.
Lehajtották fejüket és láttam rajtuk, hogy szégyenlik magukat és megbánták a dolgot.
- Ne haragudjatok!.- mintha összebeszéltek volna, úgy mondták egyszerre. Hirtelen meglágyult a szívem, és rájöttem, hogy nem tudok rájuk haragudni.
- Akkor eszünk, vagy mi lesz?- mosolyogtam. Felkapták fejüket és összevissza ölelgettek, puszilgattak minket.
Fél óra múlva távoztunk a Nando's-ból, és újból útnak indultunk, de már a kitűzött célpont felé. Hamar meg is érkeztünk, de olyannal találtam szembe magam, amit még álmomban sem szerettem volna, hogy bekövetkezzen.  

12 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nagyon jó lett ;) Örülök, hogy kibékültek és nem huzódott tovább ez a kis veszekedés. :) Kellett egy kis fordulat..
    És miért hagytad abba?? most azon fogok izgulni, hogy mit látott... :))
    Én nagyon örülnék 2 részhozós napnak ;)
    Puszi: Klau <3

    VálaszTörlés
  2. Imádom!!<33
    Jó lenne 2 rész egy héten *__*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szuper lett!Szerintem tök jó lenne ha egy héten 2 rész lenne:) nem kellene annyit várni a folytatásra!:))

    VálaszTörlés
  4. Először is had gratuláljak a 30. részhez :))) Alig várom már a folytatást és persze én is örülnék neki, ha 2-szer jelentkeznél egy héten :))

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom az előttem szólóhoz egy héten 2 rész jobb lenne :)Imádom!:)

    Van itt más is..Van egy ismerősöm és ő is elkezdett egy blogot.Ha az ember olvassa,totál úgy érzi,mintha egy könyv lenne a kezében.Ezenkívül egy különleges történet és nem egy sablonsztori..Örülnék ha benéznél és írnál kommenteket neki mert a te történeteid is szuper jók!:) előre is köszi és hamar hozd az új részt!:))
    íme: http://justtimidlybabe.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. ügyii vagy Hazza *-* :DD
    és igen sztem is jó lenne 2 rész egy héten:DD

    by: tudodteaztjól xdd

    VálaszTörlés