2012. július 26., csütörtök

~ 22.rész ~

Hát itt lenne a következő rész :) Nem valami izgalmas, de ilyen is kell ;) 
Jó olvasást! ;) 

/Vidámpark/
Reggel arra keltem, hogy az ágyon fel-le zötykölődök. Nyöszörögve nyitottam ki a szemem és megláttam Louis-t, ahogy az ágyam mellett áll és nevet rajtam.
- Louis! Miért??- néztem rá még félálomban. A többiek dőltek a röhögéstől.
- Hiányoztatok, ezért átjöttünk. És mivel te még aludtál, gondoltam, hogy felkeltelek.- magyarázott.
- És ezt úgy kellett megoldani, hogy ugrálsz az ágyamon?- ültem már fel.
- Így gyorsabb volt. És még vicces is.- ölelt meg.
- Azt gondolom. De remélem tudod, hogy ezt még visszakapod.- nevettem gúnyosan és a fürdő felé mentem, de a többiek elállták az utamat, akik még mindig röhögőgörcsben szenvedtek. Egy mérges pillantást vetettem rájuk, aztán folytattam utamat. Mikor végeztem a dolgommal, a többiek már lent voltak a nappaliban.
- Mit csináljunk ma?-kérdezte tőlünk Liam.
- Együnk.- vágta rá Niall.- Éhes vagyok.- kijelentésére megforgattam szemem. 
- Szerintem meg menjünk el a vidámparkba.- ajánlotta Zayn. 
- Az tényleg jó lenne.- helyeselt Harry is. 
- Akkor mindenki benne van?-kérdezte Miranda. Mindenki igennel válaszolt, így már el is kezdtük a késztelődést. A fiúk hazamentek és azt mondták, ha végeztek, visszajönnek értünk. Nem szerettem volna kiöltözni, jól akartam magamat érezni, ezért egy szürke ülepes nadrágot és egy sima pólót választottam. 
Halványan kisminkeltem magam, a hajamat pár hullámcsattal eltűztem, majd mikor végeztem, átmentem megnézni, hogy Miranda hogy áll. Egy farmert és ujjatlant viselt.
- Na látom, te is kész vagy már.- mosolygott, mikor  észrevett. 
- Aha.- huppantam le ágyára.- Még van egy csomó időnk. Azt mondták, hogy 2 óra múlva itt vannak, de csak fél óra telt el. Mit csináljunk addig?
- Hát mondjuk elénekelhetnéd nekem a dalodat, amit majd az X- Factorban fogsz.- javasolta.- Gyakorlásképpen. 
- Ez tényleg jó ötlet. Már annyira izgulok, de egyben nagyon várom is.- ugrottam fel és ugrálni kezdtem. 
- Már nincs sok időd, másfél hét.- veregette meg vállam. - Tudom, hogy oltári leszel, mint mindig.
- Hát ezt én csak remélni tudom.- küldtem egy nagy mosolyt. Lementünk a nappaliba, én a mikrofonnal bajlódtam, hogy úgy szólon, ahogy kell, Miranda pedig a zenét kereste. Mikor készen álltam, felcsendült Cee Lo Green-től a Forget You. Imádtam ezt a számot és muszáj volt ezt választanom. Tudtam, hogyha ezt fogom elénekelni, nem leszek annyira feszült a színpadon. Hamarosan egy kis előzene után elkezdtem énekelni. Nagyon jól éreztem magam, Mirandával ugráltunk, táncoltunk és hülyéskedtünk közbe.Annyira fel voltunk pörögve, hogy észre se vettük, hogy a fiúk bejöttek és minket néznek. Mikor megláttam őket, lemerevedtem és a még mindig ugráló Mirandát böködtem, hogy álljon le. 
- Hát ti?- kérdeztem.
- Nem úgy volt, hogy vidámparkba megyünk? Amúgy tetszett ez a kis előadás.- mosolygott Zayn. 
- De 2 óra múlva, nem?- kérdezősködtem tovább.
- Hát tudjátok, nélkületek 1 percet sem lehet kibírni.- kacsintott Niall. - Amúgy van valami kajátok?- hát persze, gondolhattam volna. 
- Igen, van kajánk, de ha most neki állsz enni, akkor sosem fogunk elindulni.- nevettem. Niall csak lógatta az orrát.Negyed óra múlva már Niall is megbékélt azzal, hogy most nem ehet, és elindultunk. Beültünk a kocsiba, a motor pedig felbőgött.Másfél órás zötykölődés után megérkeztünk a vidámpark bejárata elé. A srácok felvettek álruhának egy napszemüveget és egy baseball sapkát. Kiszálltunk, majd befelé vettük az irányt. 
- Na, mire üljünk fel először?- tettem fel a kérdést. 
- Szerintem dodgem-ezzünk.- vágta rá Liam. 
- Ez jó ötlet.- helyeselt Zayn is. 
- Nos, akkor mindenkinek megfelel?- kérdeztem meg a biztonság kedvéért, nehogy a végén még sértődés legyen belőle. Egyetértően bólogattak a többiek is. Vettünk néhány zsetont hogy háromszor tudjunk menni, majd újra egy kérdéssel rukkoltam elő.- Ki kivel megy?
- Én veled.- ugrott mellém Harry.
- Én Mirandával.- puszilta szájon Louis Mir-t.
Amikor lejárt a menet, megrohamoztuk a "kocsikat" és ahogy Harry az előbb kijelentette, mellém ült be. Niall ment Liam-mel, Zayn pedig egyedül, de megbeszélték, hogy mivel 3 menet van, egyszer Niall és Liam is fog egyedül menni. Pár másodperc múlva megszólalt egy hang, hogy dobjuk be a zsetonokat és a menet indul. Én ültem a kormánynál, erősen tapostam a pedált, majd az egyik pillanatban megindultunk. Üldözőbe vettem Mirandáékat, de arra nem számítottam, hogy pont hátulról fognak belém jönni. Hátrafordultam és megláttam Zayn-t, aki röhögőgörcsöt kapott. Ráhunyorítottam mérgesen, majd próbáltam kijutni a "dugóból". Nagyon jól éreztük magunkat mind a három menet alatt. Ilyen sokat még életemben nem nevettem. Akinek csak lehetett, mindenkinek neki mentem, de persze a fő célpontok a srácok voltak. A következő menetben Harry vezetett, aki nem nagyon akart nekimenni senkinek sem, inkább kerülte a "kocsikat". A harmadik menetben újra én vezettem és ismét üldöztem a célpontokat.A három menet lejártával kiszálltunk a kocsikból és nevettünk. Eszméletlenül jól éreztem magam. Következőnek az óriáskereket rohantuk le. Kicsit izgultam a tériszonyom miatt, de a többiek kedvéért ezt is megpróbáltam legyőzni. Megállított minket pár lány, akik felismerték a fiúkat. Autogrammot kértek és közös képet, amit aztán meg is kaptak. Mikor végre szabadok lettek, megrohamoztuk az óriáskereket. Beszálltunk az egyik kis "kapszulába", a kerék elindult, a szívem erős kalimpálásba kezdett, amit Harry is észrevehetett rajtam.
- Félsz?- ölelt át.
- Hát egy kicsit tériszonyom van.
- Ne félj, amíg én itt vagyok, neked semmi bajod nem eshet.- mosolygott, majd én is közelebb bújtam hozzá. Ahogy teltek a másodpercek egyre jobban megnyugodtam és még élveztem is a dolgot.Elképesztő látvány volt. Szinte egész Londont látni lehetett fentről. 15 perces utazás után már szilárd talajon voltunk. Már indulni készültünk, de akkor Niall-ra néztem, aki szerintem már alig várta, hogy hazaérjenek és ehessen. 
- Szerintem mielőtt elmegyünk, együnk valamit.- szólaltam meg. 
- Alice, te egy Istennő vagy.- ölelt át Niall. A legközelebbi kis étkezdébe leültünk, én és Harry hamburgert rendeltünk, Miranda és Louis gyros-t, Liam, Zayn és Niall egy óriáspizzán osztozkodtak. Mikor befejeztük az evészetet, elégedetten távoztunk. A kocsiban nem nagyon beszélgettünk, csak a hasunkat fogtuk, mert annyira teleettük magunkat. Mikor a házunk elé értünk, Zayn beszédre nyitotta a száját.
- Lányok, van egy nagyon rossz hírünk.- hajtotta le a fejét. - Vagyis nekünk nagyon az, nem tudom ti hogy vagytok vele. 
- Bökd már ki Zayn.- utasította Miranda. 
- Szóval az van, hogy 2 hétig nem leszünk itthon, mert Amerikába kell repülnünk. Interjúk, fotózás és persze koncertek.- nem akartam hinni a fülemnek. 2 hétre elutaznak, Amerikába? De akkor megnézni sem tudnak az X-Factor-ban. 
- De, de...- már majdnem sírtam.- Akkor az X-Factorba sem tudtok eljönni.
- Sajnos nem.- ölelt át Harry. - De te biztos, hogy így is szuper leszel.
- Mikor hazajöttünk, az első dolgunk az lesz, hogy megrohamozunk titeket.- próbált lelkesíteni Louis is, de nem nagyon járt sikerrel. Elköszöntünk tőlük, mindenkit sorban megöleltünk, és lógó orral mentünk vissza a házba.

10 megjegyzés:

  1. Már miért ne lenne izgalmas? Nagyon jó rész lett! Hamar hozd a kövit *--*

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó. *-* már várom a következő részt. (:

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Imádom a töridet, egyszerűen nem tudok betelni vele ;) Siess a következő résszel! :DD

    VálaszTörlés
  4. szia.:)
    nem rég találtam meg a blogodat és nagyon jól írsz, ügyes vagy.:)

    b.~

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ma olvastam el blogodat, és nagyon imádom már vagy 10-szer olvastam el annyira tetszik.És kérlek siess a kövivel mert már nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Komolyan? :D Most nagyon nagy örömöt szereztél nekem :D
      A következő rész pedig már készül ;)

      Törlés