2012. július 13., péntek

~ 19.rész ~

Úristen! Csak most kapcsolok, hogy a következő rész már a 20. lesz. !! Köszönöm szépen minden olvasómnak, hogy kitart mellettem és olvassa a törimet :)

/Haragudni? Elment az eszed?/
Mikor már szinte teljesen kiáztattuk magunkat, úgy gondoltuk, hogy be kéne menni. Az idő éjjeli 2 körül járhatott, de ez egyáltalán nem zavart senkit sem. 
- És miben fogunk aludni?- érdeklődtem, mert nem úgy készültünk, hogy itt töltjük az éjszakát.
- Majd keresünk valamit.- mosolygott Harry.- Gyertek!- felbaktattunk utána a lépcsőn, egyenesen be a szobájába. Elég nagy kupi volt nála, a ruhái szana-szét hevertek a földön. 
- Ez jó lesz?- azzal egy vékonyka kis pulóvert adott mindegyikünk kezébe. Mi csak lelkesen bólogattunk.- Elkísérlek titeket a fürdőhöz, mert a végén még eltévedtek.- kuncogott és rám emelte pillantását. Bementünk a helyiségbe és átvettük az "új" ruháinkat. 
- Ez olyan rövid és...alig takar valamit.- néztem bele a tükörbe.
- Jajj, ne nyavalyogj már! Nem lesz semmi bajod.- milyen jó, hogy Miranda mindig ilyen nyugodt és mindennek a jó oldalát nézi. Neki ott van Louis, aki a szerelme, persze, hogy nem zavartatja magát, még a  többiek előtt sem. De tudtam, hogy Harry ezzel fog szekálni egész este. Miranda miután végzett, még egy pillantást vetett a tükörbe, majd kiment. Láttam, hogy Harry még mindig kint van az ajtóban. Megvárta, amíg Miranda kimegy, ő meg szépen besurrant, az ajtót pedig kulcsra zárta. Már csak ez hiányzott. 
- Hű, a mindenit! Nagyon jól áll!- már kezdte is. Zsebre tett kézzel, mosolyogva engem bámult.
- Ha ha ha.- csak ennyit vágtam vissza. Nem elég, hogy Harry is szekál, de még a többiek előtt is így kell mutatkoznom, főleg úgy, hogy hallottam, ahogy Mirandát istenítik, hogy milyen szexi rajta ez a ruha- Muszáj lesz így kimennem, igaz?- kérdeztem félénken, de sejtettem a választ.
- Ha csak meztelenül nem akarsz.- még mindig fülig ért a szája. Én a hajamat igazgattam, de azt vettem észre, hogy folyamatosan bámul. Végignézett rajtam már alulról, felülről is vagy ezerszer. 
- Mi van?- fordultam felé és azzal derekamnál fogva magához húzott és szemével a számat fürkészte. Azonnal tudtam mire gondol. Szinte éreztem friss leheletét arcomon. 
- Köcsög vagy!- szóltam rá.- Már megint sikeresen elpirultam.- Mentem volna ki, de csuklómnál fogva visszarántott és megcsókolt. Ajkai finoman érintették számat. Nem ellenkeztem. Még csak meg sem próbáltam. Inkább én is ugyanolyan finoman visszacsókoltam. Kezét fenekemen pihentette, majd egyik pillanatról a másikra átváltott gyorsabb üzemmódba. Egyre hevesebben csókolt, amit én is követtem, majd hamarosan nyelve is utat nyert számba. Fürgén keresgélte enyémet, majd mikor megtalálta párját, táncba kezdett vele. 2 perc után elszakadtam tőle, mert már kifogytam a levegőből. Ekkorra már el is felejtettem, hogy valójában miért jöttem. Egy gyors puszit leheltem arcára, majd kinyitottam az ajtót és lementem a többiekhez. A várt reakciót kaptam. 
- Wow.- szólaltak meg egyszerre én meg csak megforgattam szememet. Leültem Zayn és Liam közé. Próbáltam rejtegetni a nőiességemre utaló kincseimet, de nem nagyon jártam sikerrel. Lassan Harry is leért és persze, hogy mellém ült, eltolva mellőlem szegény Liam-et. Mikor teljes volt a létszám, láttam, hogy Miranda engem néz. Tudtam mire gondol. El kéne mondanom, hogy jelentkeztem az X-Factorba. Összeszedtem a létező összes bátorságomat és belekezdtem. 
- Szóval, tudjátok...én nagyon szeretek énekelni.- erre a kijelentésemre, már mindenki engem bámult.- Mikor még nem itt laktunk Londonban, volt egy verseny az iskolában. Az énektanárom azt mondta, hogy nagy esélyekkel indulhatok. Mikor ezt elmondtam volna a szüleimnek is- ekkor lehajtottam a fejem, arra gondolván, hogy már nincsenek velem- közölték, hogy ideköltözünk Londonba. Ekkor minden reményem szertefoszlott. Aztán nemrég Miranda egy szórólapot mutatott nekem, amin az állt, hogy 2012-ben is lesz  X-Factor. Úgy gondoltam, hogy végre itt a nagy lehetőség és jelentkeztem.- sóhajtottam egyet, ezzel jelezve, hogy befejeztem mondandómat. A többiek csak ültek csendben és továbbra is engem néztek.- Nagyon haragszotok?- kérdeztem ijedten. 
- Haragudni? Elment az eszed?- kiáltott fel Louis. 
- Komolyan jelentkeztél?- pattant fel a kanapéról Zayn is. 
- Hát ez szuper.- húzott fel Liam és átölelt. Majd mindannyian követték példáját. 
- Kérlek, énekelj valamit.- nézett rám élénk kék szemeivel Niall. 
- Tényleg.- lelkesedett Harry is.
- De én nem....
- Lécci, lécci, lécci....- kiáltották egyszerre. Ekkor már nem lehetett neki ellen állni. Belekezdtem a One Thing-be. Azért énekeltem ezt, hogyha nagyon szar lenne, akkor elnézzék nekem, mert az ő számuk. Mikor a szám végére értem, tapsoltak, Louis sikítani kezdett, mint egy lány, Zayn az ölébe kapott és azt üvöltötte, hogy itt az új X-Factor győztes.  Nagyon örültem, hogy ennyire tetszett nekik.
- Azért ennyire nem kell túlreagálni a dolgot.- nevettem, miután már a saját lábamon álltam. 
- Dehogynem. Ez csúcsszuper volt.- ölelt át még egyszer Liam. 
- Tuti, hogy te nyersz.- kiáltotta Niall is. 
- Hát köszönöm srácok. - mosolyogtam. 
Még kb. fél órás beszélgetés után mindenki felfelé, a szobákba vette az irányt. Így volt a szobaelosztás: Miranda-Louis, én-Harry (Harry ragaszkodott hozzá, hogy vele aludjak és ne a vendégszobában), Niall, Liam és Zayn pedig a saját szobájukban aludtak. Jó éjszakát kívántunk egymásnak, aztán mindenki elfoglalta a helyét.  
- Na, akkor én azt hiszem, lezuhanyzok.- közöltem Harry-vel.
- Nem lehetne inkább, hogy ketten zuhanyozzunk?-nézett rám kérlelőn.
- Nem.- forgattam meg szemeimet.
- És fehérneműben?
- Nem, és erről nem nyitok vitát.- azzal beviharzottam a fürdőszobába. Miután végeztem, visszarángattam magamra azt a eléggé keveset takaró pulcsit, fogat mostam és újra visszatértem a szobába. Harry valamit a telefonjával ügyködött, gondolom twitterezett. 
- Szabad a fürdő.- mutattam a helység felé. 
- Értettem. - felpattant az ágyról és a csuklómnál fogva húzni kezdett. 
- Harry! Megmondtam, hogy nem. Légyszíves.- utasítottam. 
- Jó, jó. De akkor csak egy puszit.- majd csücsöríteni kezdett. Én meg szépen az arcára nyomtam egy lágy, cuppanós puszit, majd nevetni kezdtem.- Naa, én nem ilyenre gondoltam.- vágott durcás képet, de hamar elnevette magát. Mikor végre egyedül maradtam a szobában, fújtam egyet és lehuppantam az ágyra. Megnéztem a twitteremet, meg hogy Harry frissített-e. Hát persze,hogy igen. Egy szép kis este @Alice_Jones -al :) Hát ez nagyszerű, ismét megjelölt. Semmi kedvem nem volt ezzel idegesíteni magamat, inkább csak megnéztem azt a rengeteg üzenetet, amit eddig kaptam és párra válaszoltam is. Voltak köztük elég kedvesek is. Egy Stacey nevű lány azt írta, hogy nagyon szép pár vagyunk Harry-vel, és hogy ő örül nekünk. Hiába nem igaz, amit írt, mégis mosolyogtam rajta. Azt válaszoltam neki, hogy nagyon szépen köszönöm, de Harry-vel nincs köztünk semmi, csupán nagyon jó barátok vagyunk. Kaptam fenyegető üzeneteket is, azokat pedig egyszerre töröltem. Lassacskán Harry is végzett a dolgával, leült mellém az ágyra és átölelt. 
- Mit csinálsz?- súgta hallkan. 
- Twitter üzeneteimet nézem, ami nektek hála, a napokban eléggé megszaporodott.- sóhajtottam. 
- És nem lenne kedved mást csinálni? - kérdezte még mindig olyan szexisen. 
- De, már elég álmos vagyok.- válaszoltam. Tudtam, hogy nem erre gondol, meg eléggé bunkó voltam, de most tényleg csak az alváshoz volt kedvem. Letettem a telefonomat a kisszekrényre, betakaróztam, amit aztán Harry is követett. 
- Jó éjt Harold.- súgtam. 
- Jó éjt Alice.- húzott magához, majd egy puszit nyomott a homlokomra. Még egy ideig hallgattam szívdobogását, de aztán hamar eljött az álommanó és elvitt a kis országába.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett, úgy, ahogy a többi is :)) Siess a kövivel <33

    VálaszTörlés
  2. folytatást azonnal, mert belehalok a várakozásba!! :))

    VálaszTörlés
  3. Siess!! Már alig bírok várni ;) Imádom ezt a törit <33

    VálaszTörlés
  4. Szia, van egy meglepetésem számodra: http://mindenvegzetnehez.blogspot.hu/2012/07/dijdd.html nagyon tetszik a blogot és tehetséges írónak tartalak;) Sziszi.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen itt is <3

    VálaszTörlés