2012. július 7., szombat

~ 17.rész ~

Megérkeztem! :) Hiper-szuper gyorsasággal próbáltam összehozni egy részt. Ez sikerült is, csak amikor már ott tartottam, hogy átolvastam az egészet, meg még belejavítgattam, egyszercsak eltűnt minden. Azt hittem falnak futok. Mindent teljesen újból kellett írnom. De mind egy, mert itt van a rész. :) 
Még valami: Egy barátom blogján olvastam, hogy megfenyegették, mert állítólag lekoppintotta valaki történetét. Az ő bevallása szerint nem történt semmi ilyen. Ezt most csak azért mondom, mert nem szeretném, ha ez velem is megesne. Tudnotok kell, hogy én eddig még sosem másoltam és nem is fogok senkiről sem másolni. Mindig csak azt írom le, ami a fejemben van és amit én találok ki.
Oldalt a "Rendszeres olvasók"-hoz örülnék, ha minnél többen feliratkoznátok. Jó lenne tudni, hogy kik azok, akik rendszeresen látogatják, olvassák a blogomat. Remélem, hogy a szavazásban is résztvesztek. Azzal is sokat segítenétek. Meg persze a komik is hiányoznak. :/ Lehet az akár, rossz vagy jó vélemény, nyugodtan írjatok :) Köszönöm :P
Azt hiszem, mindent elmondtam amit akartam :) Jó olvasást, remélem tetszik! c(:

/Mi van?/
Reggel 8-kor szinte kipattant a szemem. Nem értettem, hiszen így is elmúlt éjfél, mire ágyba kerültem a dalok válogatása miatt. Talán az a magyarázat, hogy izgulok az este miatt. Az előző kis "hancúrozásunk" után Harry-vel nem biztos, hogy olyan jó ötlet volt belemenni ebbe az egészbe. Na de nem érdemes magam korán reggel ezzel emészteni, ezért leballagtam a konyhába. Főztem magamnak egy jó adag, erős kávét és nutellás kenyeret csináltam reggelire. Ezeket tálcára pakoltam és lehuppantam a Tv elé. Bekapcsoltam, majd a híreket kezdtem hallgatni. Pont a One Direction-ről volt szó.
" Nagy sikernek örvendhetnek a One Direction tagjai, hiszen a következő koncertjükre, ami Liverpool-ban lesz, alig fél óra alatt keltek el a jegyek. Amellett sem mehetünk el, hogy az egyik bandatagnak, Louis Tomlinson-nak a minap lett barátnője. Tudomásaink szerint a lányt Miranda Leavey-nek hívják. A legfiatalabb énekesről, Harry Styles-ról is újabb pletykák merültek fel, miszerint egy Alice Jones nevű lánnyal látták sétálni és még egy étterembe is bementek. Nos, talán Harry végre képes lesz elfelejteni a bájos műsorvezetőnőt, Caroline Flack-et és új kapcsolatba kezd egy vele egykorú lánnyal? Ezt hamarosan megtudhatjuk, hiszen Louis és Miranda sem tudták sokáig eltitkolni szerelmüket. "
Mi van?? Köpni-nyelni nem tudtam a hallottak után. Csak egyszer fényképeztek le minket, de máris összeboronálnak? Hányingerem lett ettől a kis riporter nőcitől. Mindenkiről összehordanak mindenfélét, azért, hogy legyen miből megélniük. Undorító. Szóba hozták még Lady Gagát, aki ismét extrém ruhadarabban mutatkozott, Justin-t és Selena-t, akikről az a pletyka terjeng, hogy Selena terhes. Szerintem ez elég hihetetlen dolog. Selena terhes? Szerintem azért még nekik is van egy csöppnyi kis eszük. És ez még csak egy-két sztár aki eszembe jutott a "hírekben" említettek közül. Annyira felfordult a gyomrom ezektől a hírektől, hogy a reggelimet már meg se bírtam enni, csupán a kávémat kortyolgattam. Elrakodtam, elmosogattam, majd leültem a laptopom elé és megnyitottam Twitter oldalamat. Láttam, hogy Harry nem rég frissített. Ma este @Alice_Jones és @Mirleavey. Nem hittem a szememnek. Megjelölt? Hát ez rohadt jó. Eddig is féltem a Directionerek reakciójától, de ezek után biztos meg akarnak majd ölni. Nem mertem semmit csinálni, inkább hagytam és kikapcsoltam a gépet. Hallottam, ahogy Miranda csoszog le a lépcsőn, elég kómás fejjel. 
- Hát te?- kérdeztem meglepetten.
- Ezt én is kérdezhetném.- huppant le mellém a kanapéra. 
- Nem tudom miért, de egyszer csak kipattant a szemem.- magyarázkodtam.
- Ennyire izgulsz? 
- Így látszik?
- Alice. Már ismerlek annyi ideje, hogy tudjam, mikor, mi bajod van.- ölelt át. 
- Képzeld, előbb benne voltam a Tv-ben. Megnézed?
- Aha. - visszatekerhetős volt a Tv, így könnyen visszamentem odáig, ahol épp rólunk volt szó. 
- Ja, és ez még semmi. Ezt nézd meg!- majd újból bekapcsoltam a laptopot és megmutattam Harry tweet-jét. - Na mit szólsz?
- Sajnos ehhez hozzá kel szoknod.- sóhajtott.
- Hozzászokni? Mégis miért?
- Harry és a többi srác miatt te is híres lettél.
- De én nem akarok híres lenni. - igaz, énekesnő akartam leni, de azért még normálisan szerettem volna leélni a hátralévő életemet. 
- Ezt láttad már?- majd profilomra mutatott. Azt hittem, csak álmodom, ezért megtörölgettem szemeim. 1000 új követőm és pontosan 326 új üzenetem volt. Hihetetlen.
- De még csak 1 órája se volt az adás. Harry meg 10 perce jelölt meg. - értetlenkedtem még mindig. 
- Velem is ez volt. Úgy néz ki, hozzá kell szoknunk. De nyugi, ne parázz, nem lesz semmi gond.- nyugtatgatott.
- Remélem igazad van.

~7 óra múlva~

Már 4 óra. Elkéne kezdeni a késztelődést, mert nem szeretném, ha meg kéne váratnunk az értünk jövő kocsi sofőrjét. Kinyitottam szekrényemet és azonnal elém tárult ruháim sokasága. Nagy terpeszben megálltam és kerestem a megfelelő ruhát. De nem jártam valami nagy sikerrel. 
- Te mit veszel fel?- ordítottam át Mirandának, aki már a másik szobában javában készülődött.
- A meleg miatt  rövidnacit és ujjatlant. Azt hiszem, nagyjából ennyi.- na ennyit a nagy segítségről. Végül én is farmer rövidnadrág és egy virágmintás, vékonypántos póló mellett döntöttem. Cipőnek egy zöld szandált választottam. Kiegészítőnek cicás medált lógattam nyakamba, a csuklómra pedig vastag, többnyire színes, masnis karkötőt húztam. A fülembe szív alakú fülbevalót raktam. A körmömet- hogy ugyancsak passzoljon- zöldre festettem. A hajamat csak simán összefogtam és egy-két csatot tűztem bele. A sminkelést sem vittem nagyon túlzásba, csupán egy kis alapozót, szemceruzát és szempillaspirált használtam. Nagyjából késznek nyilvánítottam magam, mikor telefonom zenélni kezdett, ezzel azt jelezve, hogy SMS-em jött. Láttam, hogy Harry-től, ezért izgatottan nyitottam meg. Szia. Bocsi, hogy csak most szólok, de hozzatok fürdőruhát. Már nagyon várunk titeket. Siessetek! Harry. 
Fürdőruha? Minek? Na mind egy, ha egyszer ezt kérték, akkor rakok el. Átmentem Mirandához, hogy ezt vele is közöljem. Épp a hajával bajlódott.
- Harry most írt, hogy vigyünk fürdőruhát.- ültem le ágyára.
- Fürdőruha? Az klassz.- próbált egy kis mosolyt erőltetni szájára, annak ellenére, hogy már vagy 10 perce a hajával küszködött. 
- Segítsek? 
- Lécci.-kérlelt.  Neki is csak simán felkötöttem a haját, ugyanúgy, mint magamnak. Ekkor már fél 7 volt. Még egy kis parfümöt spricceltem magamra, elraktam a fürdőruhát. A konyhában ültünk, egymást néztünk, de nem szóltunk. Már mind a ketten nagy izgalomban voltunk. Mikor dudálást hallottam, megfogtam minden cókmókomat, felvettük a lábbeliket és útnak indultunk.

6 megjegyzés:

  1. Szia :) Én nagyon örülök, hogy hamarabb hoztál részt :) Szuper lett ez is, mint az összes többi :) Imádom *__* Alig várom már a kövit, hogy mi lesz a fiúk házában :P
    Puszi: Gina <333

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsófi!
    Eddig még sosem írtam kommentet. Most már úgy gondoltam, hogy muszály, mert ez egy nagyon-nagyon jó rész lett :) Nagyon szeretem az egész töridet *.* Várom a következő részt:P
    Szandi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedces Szandi :)
      Nagyon örülök, hogy rászántad magad egy komment írására :) Köszönöm szépen :P

      Törlés
  3. Ááááá :)) Azt hiszem, ezzel mindent el mondtam :D IMÁDOM, úgy, ahogy van :P Az mégjobb, hogy hamarabb hoztál részt :) Az tényleg elég durva lehetett, amikor minden eltűnt, pedig már végeztél :/ De itt van a rész és ez a lényeg :P
    Alig várom már, hogy mi lesz a fiúk házában :P Addig minden nap nézni fogom a blogodat :P Siess nagyon *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy ;)) Próbálok haladni :)

      Törlés