2012. július 5., csütörtök

~ 16.rész ~

Na itt lenne a 16.rész! Azért hoztam most kicsit később, mert bevallom őszintén, hogy semmi ihletem nem volt :/ Örültem, hogy ezt is össze tudtam hozni. Ezért is lett ilyen rövid. És szerintem nem a legjobb rész. De mindenki döntse el maga :)
Lenne még valami. Facebook-on nemrég csináltam egy 1D-s rajongói oldalt. Örülnék, ha benéznétek és lájkolnátok. 
http://www.facebook.com/pages/One-Direction-1D-HU/312753205475424?ref=tn_tnmn
Köszönöm :) 
A részhez jó olvasást kívánok! :) 

 /Lehetőség/


- Alice! Alice! Ezt figyeld!- hallottam, ahogy Miranda vágtat fel a lépcsőn és egyenesen a szobám felé tart. - Ezt nézd meg! - és a kezembe nyomott egy szórólapot. Elkezdtem olvasni, a szemeim pedig felcsillantak. Miranda rám nézett, kérlelőn.- Na, jelentkezel?
- Nem tudom Mir. Nem biztos, hogy jó ötlet lenne.
- Már hogy ne lenne jó ötlet? Egész életedben erre vártál, nem?- hogy hasson rám, hangját feljebb emelte.
- De igen, csak....
- Nincsen semmi csak.  Végre itt a lehetőség, hogy megmutasd ország-világnak magadat. És erre a legjobb lehetőség az X-Factor 2012.- veregette meg vállam. Tudtam, hogy igaza van. Már kislánykoromban is erről álmodoztam.
- Még nem vagyok kész.- hajtottam le a fejem.
- Még nem vagy, de az leszel. 2 hónap múlva kezdődnek az első meghallgatások. Tudod, hogy én mindenben segítek neked.- ölelt át.
- Persze, tudom. De a fiúk ehhez mit szólnának?
- Hogy mit szólnának? Szerintem nem a fiúk véleménye a fontos. De ha engem kérdezel, tuti örülni fognak. Még azt sem tudják, hogy tudsz énekelni. Itt a lehetőség.
- Elképesztő, hogy mindig meg tudsz győzni.- nevettem.

*1 hét múlva*
Már elkezdtük a készülődést a versenyre. Azóta csak a youtube-on lógok és keresem, hogy mit énekeljek. Van már egypár ötlet, de még  nincs meg az igazi.  A hangomat is képzem, énektanárhoz  járok. Sportolok, minden este elmegyek fél-egy órát futni. A legjobb formámat kell hoznom. Harry-nek és a többi fiúnak még nem beszéltem erről, de hamarosan el fogom mondani.
Twitteren beszéltem Harry-vel, mert a héten nem nagyon értek rá. Azt mondta, hogy a jövő hetük teljesen szabad lesz, ezért szívesen bemutatna a többieknek. Ezt jó ötletnek tartom, mert végre normálisan láthatom őket és beszélhetek velük, nem pedig úgy, hogy még többszáz őrült lány lóg a nyakamon. Úgy döntöttünk, hogy náluk leszünk, mert nem szeretnék, ha lerohannák őket az utcán, vagy bárhol. És hogy ezt elkerüljük, odamegyünk hozzájuk.

*Miranda szemszöge*
Épp a twitteremet nézegettem, amikor megláttam Louis friss tweet-jét, amiben ez állt: Hiányzol!... 
Nagyon meglepett. Arra gondoltam, hogy biztos nekem szól.. ugyan ki másnak? Nem mertem válaszolni rá, biztosra akartam menni. Így csak retweeteltem. Nem sokkal azután, hogy ezt megtettem, láttam, hogy Louis skype-on hívott. Nem akartam bunkó lenni, mert ha elutasítom a hívást, az jön le belőle neki, hogy nem szeretnék vele beszélni, ami persze nem igaz, így elfogadtam. Hamarosan kirajzolódott előttem arca és gyönyörű, csillogó szemei. 
Szia.- köszönt is egyszerre. 
Szia. Mizujs?- haladni akartam a beszélgetésben. 
Örülök, hogy végre láthatlak.- és megcsillogtatta fogait.- Hiányzol.- hajtotta le fejét. Hiányzom neki? Most komolyan? Akkor a tweet-je is nekem szólt. Láttam rajta, hogy komolyan gondolja. Igazából nekem is nagyon hiányzott. Már egy teljes hete nem láttam. És azt hiszem...szeretem. Őszintén válaszoltam.
Te is nekem.- majd mélyen szemeimbe nézett. 
Komolyan?
Teljesen.- mosolyodtam el.- Alig várom már, hogy átmenjünk hozzátok
Azt már én is. És mikor jöttök?
Hát azt nem tudom. Alice-tól függ. Nem mondta még, hogy mikor lenne jó neki.- vontam meg vállam.
Akkor holnap?- holnap? Mondjuk miért is ne? 
Szerintem jó lesz.- mosolyogtam, már fülig ért a szám.
Rendben. Értetek küldök egy kocsit pontban 7-kor. 
Olyan későn?- képedtem el.
Persze. Bulizunk egy jót. Azt este szokás, nem? Meg este már nincs annyi őrült a házunk előtt.
Jólvan.
Akkor ezt megbeszéltük. De most mennem kell. Akkor holnap várlak. Szia.- és küldött egy puszit.
Miután elsötétült a képernyő, mosolyogva hajtottam le a laptopomat és közben arra gondoltam, hogy milyen jó lesz újra látni. És végre a többieket is megismerhetem. 


Elmentem megkeresni Alice-t, hogy közöljem vele a fejleményeket. A szobájában találtam rá és éppen az internetet bújta.
- Már megint?- kérdeztem arra utalva, hogy már megint csak a gép előtt ül és keresi a neki megfelelő számot, amit elénekelhet.
- Még mindig.- válaszolt egyszerűen és nagyot sóhajtott. 
- Épp az előbb beszéltem Louissal skype-on és azt mondta, hogy holnap küld egy kocsit, hogy elmehessünk hozzájuk. Az jó lesz neked, vagy akkor is a számítógép előtt akarsz ülni?
- Nem, már unom. Jó lesz egy kicsit kimozdulni.- mosolygott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése