2012. július 16., hétfő

~ 20.rész ~

Díj! :)))

 1.Tedd ki a díjat!- Kész! :) 

 2.Köszönd meg annak,akitől kaptad!- Nagyon szépen köszönöm muchachita <3

3. Írj 10 dolgot magadról! 
  • Hobbim az éneklés, a bnőkkel sétálgatás, bicózás :))
  • Imádok zenét hallgatni :)
  • Kedvenc kajám a lasagne *-*
  • Kedvenc innivalóm az őszilé<3
  • Utálom a sulit..
  • Hosszú, szőke hajam és barna szemem van :D 
  • Szerelmes vagyok <33:$
  • Nem vagyok megelégedve magammal :// 
  • Imádom a 1D fiúkat, egytől egyig és nincs kedvencem :) 
  • Nagyon szeretem írni ezt a blogot *-*


4. Küldd tovább!

És akkor itt van a rész is :))

És már el is érkeztünk a 20. részhez :) Én nagyon örülök neki, hogy eddig eljutottam az írásban és hogy olvassátok! Ez nagy öröm nekem :) Lassan meg lesz a 4000 látogatottság, ami ugyancsak nagy szám :) Tényleg nagyon szépen köszönök nektek mindent. :) 
Puszii :33

/Hiányozni fogtok, lányok!/
Reggel arra keltem, hogy valaki az arcomat csikizi. Lassan nyitottam ki a szemem, és Harry-t pillantottam meg, aki ujjaival az arcomat simogatta. Nagyon jól esett reggel ez a kis kényeztetés.
- Jó reggelt!.- mosolygott.
- Neked is! Hány óra?- nyöszörögtem.
- Fél 11.
- Lassan mennünk kéne. Már így is feltűnő a paparazzóknak, hogy még nem mozdultunk ki innen. - sóhajtottam.
- Ez engem egyáltalán nem érdekel.- puszilt homlokon.
- Hát engem igen. Nem akarok 17 évesen meghalni.- keltem ki az ágyból.
- Miért halnál meg?- vágott értetlen fejet.
- Harry, a rajongóid tuti kicsinálnak emiatt.
- Nem lesz semmi bajod. Majd én vigyázok rád.- mosolygott irtó szexin. 
- Ha te mondod.- és a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan letusoltam, fogat mostam, de...nem hoztam be ruhát. Szorosan magam köré csavartam a törölközőt és kimentem. Harry a telefonjával volt elfoglalva, egy pillanatra rám nézett, de addigra már össze is szedtem a tegnapi ruháimat. Felkaptam őket magamra, a hajamat összekötöttem és mikor végeztem, újból visszamentem a szobába. 
- Ez meg mi volt az előbb?- kérdezte mosolyogva. 
- Nem vittem be magammal a ruháimat.
- Miért nem szóltál? Én szívesen be adtam volna őket.- mondta teljes nyugodtságot tükröző arccal.
- Hát azt gondolom.- forgattam meg szemeimet.Pár perc múlva Harry is elment felöltözni, én pedig addig beágyaztam. Egyszer csak arra figyeltem fel, hogy két kéz húz szorosan magához. Meg sem kellett fordulnom, tudtam hogy Harry az. 
- Nem lehetne, hogy ezt későbbre halasztod?- suttogta
- De.. lehet róla szó.- mosolyogtam. Derekamnál fogva megfordított, hogy szembekerüljek vele. Nem tétovázott sokat, kaptam tőle egy szájrapuszit. Az a szájrapuszi hamar átment csókba és nemsokára már az ágyon kötöttünk ki. Egyre vadabbul csókolt, amit aztán követtem. Két keze közé fogta arcomat és úgy csókolt tovább. Keze hamarosan már a derekamnál járt és a pólót akarta leszaggatni rólam. Miközben ezt a folyamatot próbálgatta, áttért nyakamra, majd oda is forró csókokat lehelt. A póló nemsokára már a földön landolt és Harry még mindig olyan vadítóan csókolt. Romantikázásunkat kopogás zavarta meg. Ijedten ugrottunk fel, én pólómért nyúltam.
- Őőő.... gyere!- hívtam be a kívülállót, mintha mi sem történt volna. 
- Akkor mehetünk haza?- lépett beljebb Miranda.
- Persze, 5 perc múlva lent leszek.
- Okés. Addig elköszönök Louistól.- mosolygott majd kiment. Nagyot sóhajtva dőltem hátra az ágyon. 
- Akkor azt hiszem megyek- néztem Harry-re. 
- De előtte még egy kérdés! Este ráérsz? 
- Attól függ miről van szó.- kacsintottam rá. 
- Elvinnélek valahova, de hogy hova, az legyen meglepetés. 7-kor érted megyek. - elég meggyőző válasz volt, ezért elfogadtam, majd kiléptem az ajtón. Lementünk a nappaliba, ahol már a többiek vártak. Búcsúzkodni kezdtünk, mindenkit sorba megöleltem. 
- Nem adnátok meg a számotokat?- kérdeztem. 
- De, miért is ne?- mosolygott Liam és már mellém is állt, hogy Miranda lefotózhasson minket, hogy amikor majd hív, ez a kép jelenjen meg és tudjam, hogy ő az. Átöleltem, Miranda pedig fotózott. Utána Louis következett. Megláttam az asztalon egy félig megrágott répát és azzal kezdtem pózolni. Nem hagyhattam ki. A többiek nevetésben törtek ki. A kép elkészültével Niall következett, aki egy chips-es zacskót tartott a kezében. Zayn-nel egy ölelős kép készült. Harry maradt utoljára. Ő puszit adott az arcomra. Mirandát is nagyjából ilyen pózokban fényképeztem le a fiúkkal. Mégegyszer megöleltünk mindenkit. 
- Hiányozni fogtok lányok.- színlelt sírást Louis. 
- Ti is nekünk.- mosolyogtam. 
- A sofőr, aki hozott titeket, már kint vár a kocsiban.- köszönetképp bólintottam egyet. A fiúk az ajtón kívülre már nem jöttek, mert így is az fogadott minket, amire számítottam. Fotósok mindenfelé. A bokrok mögött, de még volt, aki a fán csücsült és onnan kattogatott. Beültünk a kocsiba és megint az a sofőr mosolygott ránk, aki elhozott ide. Köszöntünk egymásnak, de út közben nem nagyon beszélgetünk. Mikor elértük a házunkat, megköszöntük a fuvart és befutottunk a házba. Nagyot sóhajtottam, a cuccaimat csak ledobtam a földre és elterültem a kanapén. 
- Na ne mondjad, hogy most fogsz nekem itt elaludni..- ült le mellém Miranda és rázogatni kezdett.- Inkább mesélj nekem a Harry-vel töltött éjszakádról..- felültem és mesélni kezdtem
- Nem történt semmi, megnyugtatlak.
- És amikor kopogtam? Nekem ne meséld be, hogy nem volt semmi. Eléggé idegesnek tűntetek.- mosolygott. 
- Hát...csókolóztunk.- éreztem, hogy elvörösödök.- Aztán egyik pillanatban le került rólam a pólóm. És akkor jöttél te. De most inkább mesélj, mi volt Louis-szal?- tereltem a témát.
- Csak annyit mondhatok, hogy mozgalmas éjszakánk volt.- nevetett, majd elégedett fejjel felállt mellőlem és eltűnt. Szóval akkor Miranda és Louis az éjjel, hát.... csak mosolyogni tudtam.  
Mivel egyedül maradtam, inkább gyakorolni kezdtem a számot, amit majd az X-Factorban fogok énekelni. Igen, végre sikerült választanom. Nem valami lassú szám, hanem inkább kicsit pörgősebb. Imádok mozogni, ezért választottam inkább ilyen számot. Azt nem bírnám ki, ha egy helyben kellene állnom, mint egy szobor. És persze a randi miatt is izgultam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon,nagyon szépen köszönöm!♥
    Jó lett a rész.:D Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen :) Nagyon megérdemelted ;)
    Köszi :D

    VálaszTörlés