2012. július 9., hétfő

~ 18.rész ~

Hát itt lenne a következő rész. :) Remélem, ez is tetszeni fog. A komikat pedig megint várom. ;) Ja, és indult egy újabb szavazás, várom a véleményeiteket! :) Remélem tetszik az új desing! :)) Jó olvasást! :))

 /Ne akard, hogy elpiruljak!/
Nagy izgalommal nyitottam ki az ajtót. Fogalmam sem volt, hogy mit hoz az este, de tisztáznom kell Harry-vel a dolgokat. El kell neki mondanom, hogy talán az lenne a legjobb, ha nem találkoznánk többet. Neki ott van a sztárvilág, a rajongói, nekem pedig nincs semmim. Csak egy normális lány vagyok a sok közül. Miranda nagyon lelkes, látszik rajta, hogy imádja Louist és Louis is viszont szereti őt. Nem szeretném megbántani egyikőjüket sem,  csak ezért mentem bele ebbe a kis "party-ba".
Mikor kinyitottam az ajtót, olyannal találtam szembe magam, amire egyáltalán nem számítottam. Fotósok hada kerítette körbe az egész házat. Mindenütt vakuk villogtak. Mikor kiléptünk, azt hittem megvakulok. Gondosan kulcsra zártam az ajtót és futni kezdtem a ránk váró autóhoz. Amivel csak tudtam, takartam magam, de nem nagyon volt mivel. Csak egy kis táska volt kéznél. Mikor már sikerült végre beülnünk az autóba, nagyot sóhajtottam.
- Jó estét, kisasszonyok! Indulhatunk?- szólalt meg a sofőr. Nagyon kedvesnek tűnt.
- Igen. Köszönjük.- válaszoltam.
- Kisasszonyok?- súgtam oda Mirandának, aki csak vállat vont. A kocsi motorja közben felbőgött és gurulni kezdtünk a tömeg mellett.
- Volt már ilyenben részük? Úgy értem, hogy fotósok hada vette önöket körbe?- érdeklődött tovább a körülbelül a 30-as éveit taposó férfi.
- Nem, még nem.- válaszolta Miranda.
- De kérem, tegezzen.- kértem, mert már elég zavaró volt, hogy még csak 18 leszek, de magázódik velem. Tudom, hogy ez a munkája része, de nekem nincs szükségem erre.
- Rendben. De akkor te is.- mosolygott, mire én csak bólogattam. - Köszönöm, hogy megengeditek. Tudjátok, vannak olyan emberek is, akikhez így kell beszélni, sőt, egyenesen elvárják.
- Hát én ezt nem tudnám elviselni.- jelentette ki Miranda.
- Én sem. -értettem egyet.
Pár perc múlva az autó lassítani kezdett és meg állt egy......villa (?!) előtt.
- Megérkeztünk.- tudatta a sofőr.
- Hogy ide?- az ámulattól mást nem tudtam kinyögni. Lassan szálltam ki, mert az a ház teljesen elvonta a figyelmemet. De ahogy Mirandára néztem, láttam az arcán, hogy ő sem érez másképp.
- Azt hiszem, jobb lenne, ha bemennétek, mert a fotósok mindjárt itt is lesznek.- javasolta a férfi.
- Igaz. Köszönünk szépen mindent.- integettünk, majd a bejárat felé vettük az irányt, de mikor odaértünk, lemerevedtem. A szívem egyre hevesebben vert. Visszaakartam fordulni, de Miranda kopogott és ekkor már nem volt visszaút. Rögtön nyílt is az ajtó.
- Óh, sziasztok csajszik. Gyertek beljebb.- köszöntött Louis. De persze Mirandának csókot adott. Beljebb mentünk, és egyszerre 4 szempárt pillantottam meg, akik minket bámultak.
- Sziasztok.- köszöntek egyszerre. Hallottam a köszönést, de engem valahogy a ház látványa jobban lekötött.
- Tetszik?- kérdezte Zayn.
- Viccelsz?- válaszoltam már tök nyugodtan. Majd sorra jöttek oda a többiek is és bemutatkoztak, mintha nem ismerném őket. Nagyon kedvesek voltak. Harry maradt a végére. Egy ideig csak bámultuk egymást, aztán Harry közelebb lépett, és megölelt.
- Úúú, szerintem hagyjuk kettesben a gerlepárt.- röhögött Louis.
- Idióta.-  bokszolt bele a vállába Harry.
- És mit szeretnétek csinálni?- kérdezte Liam.
- Grillezzünk!- kiáltott fel Niall.- Éhes vagyok.
- Te mikor nem vagy az?- röhögtünk.
- De ez tényleg jó ötlet! Jól tudok grillezni. Mester vagyok.- mosolygott önelégülten Zayn.
- Inkább egoista.- veregette meg hátát Liam. Még pár percnyi beszélgetés után kimentünk a kertbe. A fiúk azonnal belevetették magukat a medencébe. Kivéve Zayn-t, aki......nem a grill-nél van?? Körbe néztem, de mire észbe kaptam már a medencében voltam.
- Ezt még visszakapod.- próbáltam úgy mondani, mintha megsértődtem volna, de már alig bírtam visszatartani a kitörti készülő röhögőgörcsömet.
- Egy ilyen fiún, mint én, sosem tudnál bosszút állni.- mutatott végig magán. A többiek mellettem már fuldokoltam a röhögéstől, de Miranda sem bírt magával a medence szélén. Ekkor eszembe jutott valami. Hogy ne csak én fürödjek ruhástól, intettem Zayn-nek és pillanatok alatt Miranda is mellettem kötött ki a vízben.
- Ez nem volt vicces.- játszotta a sértődöttet, de hamar elnevette magát. Kimásztunk a medencéből és a ház felé vettük az irányt.
- Hova mentek? - érdeklődött Harry.
- Átvennénk a bikininket. Meg a ruháinknak is megkéne száradniuk.- mutattam magamra és újból elkezdtünk sétálni a ház felé. Mikor beértünk, még mindig ugyanúgy le nyűgözött a látvány, mint az elején. Fogalmam sem volt, hogy hogyan fogjuk megtalálni a fürdőszobát egy ekkora házban. Felmentünk az emeletre és ajtókat kezdtünk nyitogatni. Hosszas keresgélés után végre megtaláltuk a keresett helyiséget. Először Mir ment be, mikor kijött, kértem, hogy várjon meg, de ő azt mondta, hogy minél előbb Louis-szal akar lenni. Így hát egyedül maradtam abban az óriás házban. A még mindig vizes ruháimat a szárítókötélre tettem majd felvettem bikinimet. Egy nyakbaakasztós, barnás színű bikinit hoztam magammal. Mikor végeztem, mégegyszer végignéztem magamon, majd kiléptem az ajtón, de beleütköztem valakibe.
- Hm. Csini.- mosolygott Harry a falnak dőlve.
- Te meg mit keresel itt?- próbáltam takarni magam. 
- Téged.- ölelt meg, majd közelebb húzott magához. Homlokát enyémnek támasztotta.És akkor én  így mondjam meg neki, hogy nem lehet köztünk semmi?
- Ne akard, hogy elpiruljak.- utasítottam, majd a nyakamat kezdte el puszilgatni.- Szemét.- elérte, amit akart. - Na menjünk le. Már biztos keresnek.
- Szerintem nyugodtan maradhatunk itt is. Én eltudnálak viselni.- mosolygott.
- Azt gondolom.- forgattam meg szemeimet, majd elindultam, de hogy merre, azt nem tudom....- Basszus, hogy lehet itt kijutni?- már azt sem tudtam hol vagyok. Büszke voltam magamra, hogy képes voltam eltévedni.
- Na gyere!- húzott magával Harry. 
Kint mindenki jól érezte magát. Miranda Louis-szal volt, Liam és Niall pedig fociztak.
- Mindjárt kész a kaja.- kiabált Zayn. - Még 10 perc.
- Jössz úszni? -kérdezte Harry.
- Őö, egy pillanat.- válaszoltam és Zayn felé vettem az irányt, aki a napozóágyon feküdt. Eljött a pillanat, hogy megbosszuljam az előző kis tettjét. Mögé lopakodtam és felborítottam az egész napozóágyat, Zayn pedig a földön kötött ki. 
- Hé, ez nem fer. Most fáj a popsim.- Röhögött és az említett pontot simogatta. Én futni kezdtem, egyenesen a medence felé, majd beleugrottam. 
- Ez most mi volt? - nézett rám értetlen fejjel Niall és Liam. 
- Inkább beugrok, minthogy belökjenek.- szakadtam magamon. Semmit nem láttam, mert az egész hajam a szemembe lógott.
- Nem is akartalak belökni.- Zayn már a hasát fogta.
- Persze.
5 perc múlva  már az asztalnál ültünk. Zayn oda hozta a temérdek mennyiségű húst. Nagyon finom lett. Tényleg tud grillezni, én meg  azt hittem, hogy csak az egója volt túl nagy. (ami néha igaz) Felajánlottam, hogy elpakolok és elmosogatok. Miután végeztem, kimentem, de a létszám 2 fővel kevesebb volt.
- Hol van Miranda és Louis?- sehol sem láttam őket.
- Előbb mentek el valahova, de úgy tűnt, nagyon jól elvannak.- okított Liam.
- Ja, értem.- mosolyogtam. Már értettem. Az én kis barátnőm fülig szerelmes.- Na, jöhetek én is? -kérdeztem a fürdőző fiúktól és seggest ugrottam a vízbe. Odaúsztam Harry-hez, hogy végre elmondjam neki, hogy nem lehet köztünk több barátságnál. Derekamnál fogva közelebb húzott magához és újból megölelt. Ez nem lehet igaz. Így már aztán végképp nem tudok lemondani róla, a közelségéről. Öleléséből kibontakoztam és csak álltam vele szemben. Épp nyitottam volna ki a szám, de éreztem, ahogy a víz alatt a kezemet keresni. Miután sikeresen megtalálta, összefonta övével. Hogy ellenkezni? Egy kicsit sem. Meg sem próbáltam. Csak álltunk és néztük a többieket kéz a kézben. Az idő már 11 óra felé járhatott. Úgy gondoltam, mennünk kéne már, ezért visszamentem a fürdőbe a ruháimért. De azok még mindig csurom vizesek voltak.
- Még mindig tiszta víz a ruhám.- sóhajtottam, mikor már újból az udvaron voltam.  Ekkor már végre Miranda és Louis is visszajöttek.
- Akkor azt hiszem, a ma éjszakát itt töltitek.- nevetett Liam. - Igaz, fiúk?
- De még mennyire. - értettek egyet. Az ötletnek szerintem Harry örült a legjobban.
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne.- óckodtam.
- De szerintem Miranda beleegyezne, ha jól látom.- mutatott Niall az egymást ölelgető Miranda és Louis felé.
- Én benne vagyok.- mosolygott.
- Nos, akor azt hiszem ez a kérdés el van döntve.- jelentette ki Zayn. 6 az 1 ellen? Nem tehettem mást, mint hogy beleegyeztem. Most már tényleg féltem az estétől...

2 megjegyzés: