2012. április 25., szerda

~ 6./2.rész ~

Hey-ho :)
Gondolom észrevettétek már a szereplőknél, hogy pl. Alice-nak Hayden Panettiere-t, Mirandának pedig Nina Dobrevet tettem be. Remélem ez nem zavar titeket, de én kb. így képzelem el őket. Most csak ennyit szerettem volna... :)
Puszi nektek: Zsófi.


Miután ettünk, alig vártuk már, hogy Kathrine megjöjjön értünk.
- Már 16:20 van. Azt mondta, negyedre itt lesz.- idegeskedett Miranda.
- Biztos mindjárt itt lesz, csak a forgalom....Meg úgyis csak 6-kor kezdődik. Fél-háromnegyed órás az út és akkor még marad is időnk, ha szerencsénk van, akár az elsők között is lehetünk!- nyugtatgattam.
Amint ezt kimondtam, már hallatszott is Kathrine dudálása.
- Na látod- mondtam.
Megfogtuk táskáinkat és kiindultunk.
- Hű, a mindenit de szépek vagytok!-nézett minket Kathrine.- Hogy tudtad ráerőltetni ezt a ruhát?- kérdezte tőlem mosolyogva, miközben elindultunk.
- Nem volt könnyű- mosolyogtam.
Kb. 40 perc múlva megérkeztünk a Portobello Market elé. Már elég sokan voltak, így Miranda felé fordultam és szememmel intettem, hogy menni kéne.
- Mikor jöhetek?- kérdezte Kathrine.
- Majd hívlak Kath.- felelte Miranda.- Na de most már mehetnél.- siettette testvérét.
- Jó-jó. Már itt se vagyok- és Kathrine elhajtott.
- Na, készen állsz?- kiváncsiskodtam. - Jesszusom, te ennyire izgulsz?- kérdeztem Mirandát, aki szinte már remegett az idegességtől.
- Tudod, Alice, én nem szoktam így öltözködni. Nagyon furcsán érzem magam ebben a ruhában, de egyben szépnek is. És persze a fiúknak is tetszeni akarok- mosolyodott el.- Nagyon szépen köszönök neked mindent! Fogalmam sincs, hogy ezt hogyan hálálhatom meg neked.- borult vállamra és hallottam ahogy szipog.
- Semmiség Mir. Ezentúl mindenben számíthatsz rám, mi leszünk a legjobb barátnők. De most elég a lelkizésből mikor életed talán legnagyobb élménye előtt állsz.
- Igazad van!- és elindultunk a bejárat felé.
Bent óriás volt a nyüzsgés. Próbáltunk odajutni ahhoz az asztalhoz, ahol a CD-ket árulják, hogy legyen mit aláírni. A sikeres vásárlás után beálltunk a sorba. Elég sokan voltak előttünk. Már csak az "est sztárjai" hiányoztak. Egyszercsak egy ismeretlen hangot hallottunk, ami ezt mondta: Fogadjátok sok szeretettel a One Directiont! Ekkor mindenki nagy kiabálásba kezdett, hallottam, ahogy Miranda is a fülembe üvöltözik. A fiúk helyet foglaltak majd Harry így szólt: Hogy vagytok London? És a kiabálás még hangosabb lett. Nagyon édesnek tűnt ez a fiú, az összes közül a legszimpatikusabb volt. Így ültek sorba: Louis, Liam, Zayn, Niall, Harry.


Láttam, ahogy Miranda Louist méregeti én pedig megmosolyogtam tettét. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar megy ez az egész. Már lassan mi voltunk soron, Mir pedig majdnem szívinfarktust kapott. A megszokotthoz képest én elég nyugodt voltam. Hamarosan már csak Miranda állt előttem. Épp Louissal váltott pár szót, láttam rajta, ahogy elvörösödik. Louisnak bejöhetett Miranda, mert elég jól megbámulta. Sorban adták át egymásnak a CD-ket, a végén Harry adta át. Most én voltam soron. Louis teljes nyugalommal aláírta a frissen vásárolt CD-jüket, majd adta tovább haverjának és így tovább. Mikor Harry-hez értem, a szívem vadul kalapálni kezdett. Éreztem, ahogy testem megremeg. Fel sem nézve rám, kérdezte:
- Kinek írhatom?
- Alice, Alice Jones.- válaszoltam már én is totál idegesen.
Ekkor hangomra felnézett én pedig nem értettem az egészet. Szinte egy percig folyamatosan néztük egymást. Harry-t és persze engem Niall zavart meg, hogy másnak is alá kéne írni a CD-jét. Majd egy "bocsival" elintézte az egészet. Végre magkaptam a CD-m és megkérdeztem:
- Készíthetek egy képet?- el sem hiszem, hogy meg mertem kérdezni.
- Persze- mosolygott bele szívdöglesztően a kamerába.
- Köszi- mondtam, majd elindultam Miranda után.
Láttam, ahogy Harry utánam néz. Most már tényleg nem értettem semmit. Csak Mirandával egymás nyakába borultunk és sikongattunk, mint az ovodások. Úgy döntöttünk, hogy csak azért hívjuk fel Kathrine-t, hogy ma Miranda nálunk marad. Haza szerettünk volna inkább sétálni, hogy aztán kibeszélhessük ezt a fantasztikus napot.
- Oké Kath.- beszélt Mir a testvérével.
Majd letette a telefont és vigyorgott mint a tejbetök.
- Megengedte.
- Szuper.- villogtattam meg én is fogsoromat.
Még mindig nem akartam elhinni, hogy Harry Styles engem bámult, vagyis egymást bámultuk. Néhány napja még nem is érdekelt, de abban a pillanatban legszívesebben azonnal átöleltem volna.
- Csúcs szuper volt ez az este.- mondtam a még mindig izgatott barátnőmnek.
- Igen, nagyonis.- válaszolta.
Hamar megérkeztünk a házunkhoz, cuccainkat csak ledobtuk. Megkönnyebülés volt végre levenni   magassarkúinkat. Lefürödtünk és azonnal el is aludtunk. Ez a nap nagyon fárasztó volt.

*Harry szemszöge*
Az a lány....annyira megfogott. Olyan gyönyörű és...
- Hé Harry! Itt vagy?- nézett rám értetlenül Liam.
- Igen, persze- mondtam. De ez egyáltalán nem volt igaz.
Már a kocsiban ültünk, hogy visszamenjünk házunkba. Nem nagyon szóltam, mert folyton csak az a lány járt a fejemben.... Otthon is csak kiszálltam és már mentem is egyszerre a szobámba gondolkodni. Kopogást hallottam.
- Bejöhetek?- kérdezte Louis.
Louissal általában mindent megbeszélek, ő a legjobb haverom a bandából. Tudjuk egymás minden titkát.
- Persze Loui.- hívtam be.
- Mi a pálya, haver?- ült le mellém az ágyra.
- Tudod, ma a dedikáláson volt egy lány és....
- Á, szóval egy lány...
- Elmondhatom? Vagy nem érdekel? - kezdtem ideges lenni.
- Bocsi, folytasd csak.
- Szóval az van, hogy fogalmam sincs mi történet velem dedikálás közben, de mikor megláttam azt a lányt, vagyis inkább mikor meghallottam a hangját felcsillant a szemem. Annyira gyönyörű...- áradoztam.
- Képzeld én is láttam ma egy nagyon csinos lányt. Nekem is megtetszett valaki- mondta.- Barna haja van és eszméletlen jó kisugárzása.
- Te, mikor aláírtam Alice CD-jét, mert így hívták.- mosolyogtam.- Utána néztem és pont egy barna hajú lánnyal ölelkezett. Ha óriási szerencsénk van, akkor lehet, hogy azzal a lánnyal, akit te keresel.
- De Harry! Ennek nagyon kicsi esélye van. Te is tudod mennyi barna hajú lány volt ott.
- Tudom, de ki tudja.- válaszoltam. - Már csak azt kéne kitalálnom, hogy hogyan láthatom újra azt a lányt.- mondtam szomorúan. 
- Hát ebben nem tudok segíteni.- sóhajtott Louis.
Majd ekkor egy szuper ötletem támadt.
- Hogy én mekkora hülye vagyok!- pattantam fel az ágyról.
- Miért is?
- Tudom a nevét! Rákereshetek Twitteren nem? Megnézem, hogy bekövetett-e már, ha nem, akkor majd én követem.- örültem ötletemnek.
- Hát egyrészt jó ötlet, de ha te követed be, akkor nem fog meglepődni, hogy pont Harry Styles a One Directionból követi őt?
- De. biztos.-válaszoltam.- De megpróbálhatom. És akkor ha tényleg az a lány volt Alice-al, akit te keresel, az neked is jó, nem?- próbáltam érvelni.
- De-de. - egyezett bele végre Louis.
- Hogy is hívják a lányt?- kérdeztem.
- Miranda, a vezetéknevét nem tudom.
- Az nem baj, így is megtalálhatjuk, feltéve, ha tényleg Alice barátnőjéről van szó.- próbáltam leplezni idegességem.
Leültünk a laptopom elé és rákerestünk először Alice-ra.

2 megjegyzés:

  1. Ááaá ez olyaaan jooooooo :)))) mikor lesz a következő rész ????? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)
      A következő részről még nem nagyon tudok semmit mondani, mert bevallom, még el sem kezdtem. De legkésőbb a hétvégére hozom, feltéve ha a szavazásban összegyűlik valamennyi voks.
      Pussz: Zsófi.

      Törlés