2012. április 7., szombat

~ 3.rész! ~

Ez kész rémálom!

Nagyon örülök, hogy most kaptam pár kommentet az előző részhez! Olyan jó érzés, hogy ennyire tetszik nektek már 2 rész után! Szeretnék a továbbiakban is visszajelzéseket kapni! Szóval mégegyszer nagyon köszönöm nektek! És akkor jöjjön a 3.rész. :)



Nem is tudom, mit érezhettem, mikor megláttam Mirandát azzal a 3 lánnyal. Úgy éreztem, hogy már nem is számítok neki. Mintha az a több hónapos levelezgetés nem is jelentett volna számára semmit. Indultam volna, ha.....
- Szia Alice- rohant felém Miranda.- Ugye te vagy Alice Jones?
- Öö. Igen. Te pedig Miranda, ugye?- a lábaim remegtek, csodálom, hogy nem estem össze.
- Jajj, Alice! Már úgy vártalak!- sikítozott, majd magához ölelt, sőt, inkább rángatott. - Ők itt a barátnőim: Beatrice, Alexa és Jessica.- mutatta be őket sorba.
- Szia Alice- köszöntek nekem.
Én meg csak álltam ott bambán, mint egy szobor. 
- Sziasztok- köszöntem végül én is.- Ők pedig a szüleim: Amanda és George Jones. 
- Sziasztok lányok- köszöntek anyuék.- Jajj Miranda, ha tudnád Alice mennyit beszélt rólad, már alig várta, hogy...
- Khm. Anyu!- szóltam rá, hogy már elég lesz és úgy tűnt, vette az adást, mert nem fejezte be félbeszakított mondatát.
Azt hittem elsüllyedek szégyenemben. Nagyon jól kezdődik! Még meg sem érkeztünk, de anyu már is leégetett. Jellemző!
- Van kedved eljönni hozzánk?- kérdezte Miranda.
- Hát... - néztem anyuékra.
- De Alice, még csak most jöttünk meg, még a házat sem láttuk!- mondta apa.
- Na, lécci, lécci!- és itt bevetettem a híres kiskutyanézésemet és úgy látszott, bejött.
- Na jó, de vacsorára azért érj haza!
- Köszönöm apa! Szeretlek.- szorosan magamhoz öleltem.
Kezükbe nyomtam csomagjaimat, majd a lányokhoz fordultam:
- Mehetünk?
A lányoknak egy széles mosoly volt a válaszuk. Elkezdtünk sétálni a reptérről Mirandáék háza felé. A lányok csak az új brit "szívtiprókról" tudtak beszélni, én meg persze hozzá se tudtam szólni. 
- Zayn olyan helyes!- kezdte Beatrice.
- Niall olyan cuki!- mosolygott Alexa.
- Liam olyan elragadó!- mondta Jessica.
- Louis olyan vicces- áradozott Miranda is. És megkaptam én is azt az egyetlen kérdést, amit nem szerettem volna.- Alice, neked ki a kedvenced?- szegezte nekem a kérdést.
- Öö. Nekem nincs kedvencem.
- Mi?- néztek rám értetlenül. A szemükkel ölni  tudtak volna.
- Neked hogy-hogy nincs kedvenced?
- Igazából nem is tudom annyira, hogy mi az a One Direction. Csak annyit tudok, hogy öt fiú az x-factorból, akik külön jelentkeztek, de csak csapatként mehettek tovább. Ja, és azt hiszem Ha..... Harry-nek 15 évvel idősebb barátnője volt. Ezeket nem lehet nem tudni, mert az ember minden nap hallja a TV-ben, rádióban.- A lányok tátott szájjal hallgattak. 
- Te nem szereted a One Directiont?
- Csak ennyit tudsz róluk?
- Kedvenced sincs?- Kaptam sorra a kérdéseket. Én pedig annyira szégyelltem magam, hogy inkább a későbbiekben meg se szólaltam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett^^Kövit hamar!!!..Jah és én már a tagod is vagyok;D
    Puszi: Biaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii *.* Sietek :) Igen láttam, köszönöm :P

      Törlés