2012. április 21., szombat

~ 6. /1.rész ~

~ Dedikálás ~


Helló :) Ez a fejezet 2 részből fog állni. A 2. része hamarosan jön. Ez sem lett túl rövid :) Az oldalon lett egy kis változás, azért remélem így is tetszik nektek! :)


*2 nap múlva*


Tegnap felhívtam Mirandát, a mai nappal kapcsolatban. Nemsokára idejön, hogy együtt elkészüljünk. Tegnapelőtt óta szépen berendezkedtem a szobámba és már kezdem megszokni. Egész jól érzem magam itt. Megnéztem pár videót a One Directionről és egyre szimpatikusabbak lettek. Már tudok róluk elég sok mindent. Vagyis inkább alap dolgokat.
*csöng* hallottam meg a csengőt és rohantam is kinyitni az ajtót. Ahogy azt szerettem volna, Miranda állt az ajtón kívül. 
- Szia!
- Szia Alice!- köszönt ő is nekem, majd behívtam.
- Már azt hittem sose találok ide. Becsengettem egy csomó helyre, megkérdeztem egypár embert az utcán, de senki nem tudott rólatok semmit.- mesélte, amin nem lepődtem meg, mert csak az utcát és a házszámot mondtam meg neki. Semmi következtetést, hogy valóban idetaláljon, pl. hogy milyen színű házba jöjjön. De mindegy, mert már itt van.
- Ne haragudj! De az a lényeg, hogy már itt vagy.
- Igen, de most már nem kéne elkezdeni késztelődni?
- Ja, de igen, tényleg- mondtam és felvezettem a szobámba.
Mikor már fent voltunk, benyitottam és neki is nagyon tetszett.
- Akkor azt hiszem meg van a sok pizsi-party helye.- mosolyogtam.
Miranda egyetértően bólogatott.
- Na de most már tényleg készülődni kéne.
- Igen, tényleg.
- És mivel kezdjük? Milyen ruhára gondoltál? Smink és a többi?- már teljesen be voltam zsongva.
- Hát nincs olyan sok ruhám, meg jó cuccaim. Most hoztam ezt a ruhát- kivette táskájából és rámutatott. A ruha összeállítása tényleg nem volt valami szép. Én sem vagyok valami nagy divat szakértő, de ez...

  Miranda nadrágja                                                                                                          
         ....és pólója











Ezt nem hagyhattam, hogy Miranda ebben a ruhában jelenjen meg egy One Directionös dedikáláson és aztán jól leégesse magát. Ha jól tudom, Louis a kedvence és ha tetszeni akar neki, akkor ezt semmiképp nem veheti fel.
- Na Miranda! Ezt a ruhát nem veheted fel. Gyere csak, majd én keresek neked ruhát is meg cipőt is, sőt kiegészítőket is, mert látom azt sem hoztál. Szépen ki foglak sminkelni.
- De...
- Semmi de! Azt fogod felvenni, amit én adok neked! Ha tetszeni akarsz Louisnak, akkor szépnek kell lenned, nemde?
- De igen!
Azért a végére már belátta, hogy így nem mehet el. Oda mentünk a szekrényemhez és válogatni kezdtem. Egyszer csak megakadt a kezemben egy nagyon szép fekete egyberuha. Akkor tudtam, hogy Miranda ma ezt fogja viselni.
- Na ez az, amit kerestem!- mutattam meg neki.
- De ez nem túl kihívó?
- Nem! Nagyon szexi leszel ebben a ruhában! Miranda, figyelj ide! Egy ilyen szép lány, mint te és akinek ilyen jó alakja van, nem vehet fel ilyen....."bocsi a kifejezésért" rongyokat!
Miranda meg sem tudott szólalni. Tudta, hogy semmi értelme velem tovább vitatkozni, mert úgyis ezt fogja felvenni.
- Jó, de egy feltétellel!- nézett rám.- Ha én sminkelhetlek és csinálhatom meg a hajad. Abban tényleg profi vagyok.
- Rendben- egyeztem bele.

            Miranda "új" ruhája

                             cipője
- De én ebben nem tudok menni!
- Dehogynem! Addig fogsz benne itthon járkálni, amíg meg nem tanulod!
Ezután a haját begöndörítettem, és egy hullámcsattal egyszerűen csak eltűztem. Már csak a smink volt hátra. Semi mást nem használtam, mint egy kis púdert, szemceruzát és szájfényt. Nem akartam belőle műbabát csinálni.

    kiegészítői


Végezetül belenézett a tükörbe. Nagyon elvolt képedve, már azt hittem nem tetszik neki.
- Mi az? Nem tetszik?
- Hogy nem tetszik? Alice, úristen. Nem is gondoltam volna, hogy ki lehet ilyen hozni belőlem. Most egyszer az életben végre szépnek érzem magam.
- Mert az is vagy, mitöbb gyönyörű!- mondtam megkönnyebbülten.
Már csak én voltam hátra. Én egy kék egyszerűbb ruhát választottam magamnak.

              Alice ruhája

            cipője












Én is leültem és ahogy megígértem Mirandának, megcsinálhatta a hajamat és a sminkemet. A hajamat csak simán  lófarokba fogta és ugyanúgy sminkelt ki engem is, ahogy én őt. Megnéztem magam és nagyon tetszett a végeredmény. Nem gondoltam volna, hogy Miranda ilyen ügyes. 

kiegészítőim





                sminkünk

És mikor mindegyikünk kész lett, elégedetten belenézünk a tükörbe.
- Kathrine mindjárt itt lesz értünk, hogy elvigyen.- mondta Miranda.
- Az jó lesz!- mondtam.
- Azt mondta 5-kor itt lesz, még van negyed óránk.- tájékoztatott.
- Akkor menjünk le addig és harapjunk gyorsan valamit, mert ugye éhesen mégsem mehetünk el. Jajj, egy pillanat!- rántottam vissza Mirandát.- Egy kis parfüm elmaradt. Na már mehetünk is.- nevettünk.





4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! :)
    Siess a kövivel! :) kíváncsi vagyok mi lesz a dedikáláson! :)
    puszi Nika

    VálaszTörlés
  2. uuh szia!!
    Nagyon tetszik a "kis" történeted :DDDD
    Várjuk a továbbakat!! ;)))))

    VálaszTörlés