2012. május 2., szerda

~ 7.rész! ~

Heyy.
A szavazásban 0-9-re a "Harry-nek kell követnie Alice-t" győzött. Azt gondoltam, hogy ez az állás nem nagyon fog megváltozni, ezért így megírtam a következő részt. Tudom, hogy hétvégére ígértem, de remélem nem bánjátok, hogy már kész van. Szóval.. csak ennyit szerettem volna. És akkor már a 7. rész! :)


*Harry szemszöge*
Alice Jones. Egy név. Egy lány. Folyton csak ez járt a fejemben. Muszály volt megtalálnom. Valami nagyon megfogott abban a lányban. Valahogy más, mint a többi lány. Kedves, aranyos, belül szelíd, de kívül mégis olyan vadítóan gyönyörű. Végre bejött a twitter oldalam. A pulzusom az egekben járhatott. Először rámentem a követőimre és keresni kezdtem Alice-t. De nem volt ott. Megnéztem még egyszer, aztán mégegyszer....
- Harry, minek megnézni újra és újra? Már vagy ötször végig néztük, de nincs itt. Nem követ.- mondta az igazat barátom.
- Ez ugye azt jelenti, hogy.....
- Igen, azt jelenti, hogy neked kell követned őt, feltéve, ha ezt akarod és meg szeretnéd ismerni, de csak ha a következményeit is vállalod.- miközben Louis ezeket mondta nekem, úgy kezelt, mint egy öt éves kisgyereket, aki nem tud még semmit az életről. Tudom, hogy lehetnek ennek komolyabb következményei is, de nekem muszály megtalálnom azt a lányt.
- Jó-jó, tudom. És igen, meg szeretném ismerni és ha kell, a következményeit is vállalni fogom!- vágtam vissza határozottan és tényleg komolyan gondoltam a dolgot. 
- Te tudod, haver!- veregette meg a hátam.
- Na, de most már itt az ideje megkeresni a LÁNYOKAT- emeltem ki a szót, mire Louis is elmosolyodott.
Rámentem a keresésre, beírtam a nevét és egyből ki is adott egy csomó Alice Jones-t. "Lássunk neki" gondoltam. Végig néztünk egypár lányt, de egyik sem az volt, akit én keresek. Mikor már csak páran voltak hátra, kezdtem kicsit berezelni, de akkor megtaláltam ŐT, azt, akit én idáig kerestem. 
- Ő az!- kiáltottam fel!
- És most mit akarsz tenni?- kérdezte, mintha nem tudná a választ.
- Hát követem!- mondtam lelkesen.
Lassan odahúztam az egeret a követés gombra, rákattintottam. 
- Hú, megtettem.
- Meg, haver!
- Meg kellett tennem.- mondtam egész megkönnyebbülten.- De most rákeresünk Mirandára is, oké?
- Rendben.- engedte meg barátom.
Megnéztük először Alice követőit, mert könnyebb úgy megtalálni, hiszen még a vezetéknevét sem tudjuk. Találtunk is egyszerre egy Miranda Collins nevű lányt.
- Azt hiszem ő az! Sőt, biztos.- örült meg Louis.
- Na látod, ugye milyen jó, ha megtalálod azt, akit keresel?
- Igen, nagyonis.- nem gondoltam volna, hogy Loui ettől így feldobódik.
- Akkor most szépen átmegyünk a te twitteredre és te is beköveted a lányt!
- Biztos vagy benne?- kezdett elbizonytalanodni. 
- Én is bekövettem Alice-t, most te következel. Nyugi már, nem lesz semmi gond.- próbáltam hatni rá.
- Talán igazad van.
Meg is nyitottuk Louis oldalát is és újból megkerestük a lányt. Végül már Louis is követte az ő kiszemeltjét. Elégedetten huppantunk volna le az ágyra pihenni, ha nem zavarnak meg minket. A többi srác volt az.
- Hát ti meg mit csináltok?- kérdezte Zayn.
- Mióta megjöttünk, azóta itt vagytok a szobában.- mondta Liam és igaza is volt. 
- Miben sántikáltok?- kaptuk a támadást Nialltől is.
- Nyugi már srácok! Mindent elmesélünk.- próbáltam lenyugtatni a kedélyeket.
Neki is láttunk mindent töviről hegyire elmesélni. A fiúk meg csak hallgattak némán. A végén csak Liam szólalt meg:
- Ti aztán nem vagytok komplettek! Azt se tudjátok kik ők, csak ma láttátok őket először, még az is lehet, hogy őrült rajongók, akik csak a pénzre és a hírnévre mennek.
- Ezt nagyon kétlem.- szólalt meg végre Louis is.- Nem tűntek ők olyanoknak. Ha pedig mégis olyanok lennének, akkor elkövettük életünk legnagyobb hibáját.- és ezzel Louis le is zárta a témát.
- Srácok, srácok!- nézett még ránk fenyegetően Niall.
- Hagyjuk már az egészet, megtörtént és kész! Visszafordítani nem lehet a dolgot, majd kisül, hogy mi lesz ebből. Addig pedig csak várni tudunk. Inkább menjünk le vacsorázni- ajánlotta fel Zayn.
Mindenkinek tetszett az ötlet, így fel is álltunk és mentünk enni. 



*Alice szemszöge*
Másnap reggel nem keltünk korán. Kb. 11 órakor néztem rá az órára, Miranda még akkor aludt. Halkan kimásztam az ágyból, nem szerettem volna felébreszteni. Az ajtó felé vettem az irányt és egy halk hangot hallottam:- Jó reggelt!- a hang Mirandáé volt.
- Jó reggelt! Azt hittem, hogy még alszol. Ugye nem én ébresztettelek fel?
- Nem, dehogyis. Igazából már nem is aludtam, csak a szemem volt csukva. Meg akartalak várni, amíg felébredsz. Addig pedig elgondolkodtam pár dolgon.- nyugtatott meg.
- Értem. És mikor menjünk reggelizni? Akarom mondani, ebédelni.- ezen jót nevettünk- Vagy még egy kisit lustálkodjunk?
- Még ráérünk délig.- mondta és igaza volt.
- Okés. És addig mit csináljunk?- kérdeztem. Most ő a vendég, azt csinálunk, amit akar.
- Mondjuk twitter?- ajánlotta fel. Úgyis mióta Mirandával találkoztam, azóta nem néztem meg.
- Tökéletes.-válaszoltam.
Kézbe kaptuk telefonjainkat és megnyitottuk twitter oldalunkat. Egyszerre észre is vettem, hogy új követőm van. A régi városomban, aki ismerősöm volt, mindenkit bejelöltem, de itt Londonban alig ismerek pár embert. Ezért meg is lepődtem. Gyorsan megnyitottam és azt hittem ott helybe elájulok.
- Úristen!-kiabáltam.
- Veled meg mi van?- kérdezte meglepetten.
- Csak nézd meg!- odaadtam Miranda kezébe telefonomat.- Láttam, hogy valaki követ, de erre nem gondoltam volna, hogy pont ő. Sőt, soha, még álmomban sem. Na jó, álmomban mégis, de....
- Alice, elég!- kiáltott rám.- Engem is követ valaki. Nézd meg te is!
- Ezt nem hiszem el!
- Én sem!- mondtuk már mindketten elképedve.
- A One Direction két tagja követ, minket??? Pont minket?- még mindig nem hittem el.
- Ezek szerint igen.
- Téged Louis, engem Harry.- mondtam, mintha Mir nem tudná.
- És vissza követjük őket?- kérdezte.
- Ez most komolyan kérdés volt? Már csak azért is megéri vissza követni őket, hogy megtudjuk, miért követtek be. Ráadásul úgy, hogy ők követtek először és nem mi őket. Pedig az úgy szokás, hogy a rajongók követik a sztárokat, nem pedig a sztárok a rajongókat, nem?
- De igen.-válaszolt nagy komolysággal.
- Na én visszakövetem Harry-t, az biztos.- ezt olyan határozottsággal mondtam, amennyire csak lehet.
- Úgy látom nekem sincs más választásom....- mondta az igazságot Mir.
- Ezt jól látod.- válaszoltam.
Így hát rámentünk a visszakövetésre.
- Na most már mehetünk ebédelni?- nevettem el magam.
- Igen, de aztán nekem mennem kell már. Kathrine-nek azt mondtam, hogy ebédre megyek. Már így is el vagyok késve.
- Ne aggódj, meg fogja érteni. Ki kellett pihennünk a tegnapi nap fáradalmait.- vettem poénosra a dolgot.
- Ja, persze! Pont Kathrine? Aki nem rajong a mai zenéért? Hanem ilyen George Michael-ökre bukik? Arra kiváncsi leszek.- na ezt én sem gondoltam volna, hogy Kathrine ennyire ódivatú.
- Nem baj, akkor majd megértetjük vele.- javasoltam.
- Ha te mondod....-én ezt igennek vettem.
Beágyaztunk és mentünk végre enni. Miután teletömtük magunkat, csináltunk pár képet. Közben a közös kedvenc számunkat hallgattuk. http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&ob=av2e
Elég sok időbe telt, mire neki kezdtünk a lényegnek, mert a smink és haj elkészítése hosszadalmas volt. És persze a sok öltözködés is közrejátszott. De íme a végeredmény:

Én:



Miranda:

































-Úristen, már 4 óra. Kathrine le fog fejezni.Már megyek is, köszönök mindent, majd hívlak! Puszi, szia- rohant is ki a szobámból.
- Nincsmit, majd beszélünk, szia.- mentem utána, hogy kikísérjem.
Miután Miranda elment, leültem az ajtó elé. Fújtam egyet és elkezdtem agyalni a történteken, azon, hogy Harry Styles, a One Diection szívdöglesztő énekese követni kezdett twitteren. Még annyi idő után sem hittem el, nem tudtam fel fogni. Arra jutottam, hogy ha 2 napon belül nem ír nekem, akkor majd én fogok neki írni, hogy mégis miért tette ezt? Ráadásul úgy, hogy ő követett először.
- Hát te meg mit csinálsz itt?- kérdezte anyu.
- Semmit, csak ki kísértem Mirandát és leültem gondolkozni.-nem szerettem volna erről többet mondani, úgyhogy gyorsan le is ráztam szegényt.- De most megyek és folytatom a szobában a gondolkodást......



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!Kövit hamar:DD
    Meglepi:
    http://1d-tinymistake.blogspot.com/ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi *.*
      Hamarosan lesz köv. rész :DD
      És köszönöm itt is :)

      Törlés