2012. május 13., vasárnap

~ 9.rész ~

~ Beparáztam ~

Sziasztok! Köszönöm szépen a komikat :)    
Van egy rossz hírem :( Legalábbis nekem nagyon az. A héten  elutazok itthonról és nem leszek net-közelbe, ami azt jelenti, hogy a köv. részt sem tudom addig elkezdeni. De legalább addig lesz időm gondolkozni az új ötleteken. Amint hazaérek, már neki is látok megírni a 10.részt :) 
A következő néhány rész elején látható lesz egy kis videó magyar felirattal az 1D-ről, ami nagyjából arról szól, hogy hogyan lettek egy csapat és hogy mennyire szeretik a rajongóikat :) Lehet, hogy páran már láttátok is, de akik még nem, azokkal meg szeretném osztani. 3 részből fog állni és a köv. részeket mindig az új "történet résznél" láthatjátok! Remélem tetszeni fog nektek. És akkor itt is van a videó 1. része. A törihez pedig jó olvasást kívánok, cserébe pedig sok komit kérek, megint minimum 3.-at az új részhez. 



*Miranda szemszöge*
- Elmentem edzeni.- szólt be a szobába Kathrine.
- Jó.- suttogtam kábán. Megnéztem mennyi idő.
- Hé, Alice!- keltettem.
- Mi az?
- Már két óra lesz lassan.- közöltem vele.
- Mi van?- kérdezte meglepetten.- Azonnal öltöznöm kell, anyuék leveszik a fejem. Már biztos kerestek is.
- Azt meghallottuk volna.- mondtam.
- Nehezen, mert a zsebemben van a telóm és ott nem mindig van térerő.- felkapta ruháit és beviharzott a fürdőbe. Én pedig kihasználva az alkalmat, megnéztem, hogy Louis írt-e. Szerencsémre igen, nem is olyan régen, kb. 3 órája.
Szia kiscsaj!- mivan??? Már kiscsajnak szólít? De nagyon jól esett.- Akkor még áll a találkánk? Én nagyon remélem. Ha lezajlik ez az Alice-Harry dolog, egyből megkereslek. És Alice-el mi van? Még mindig nincs jól? Ezt nem hagyhatjuk, rá fogom beszélni most már Harry-t, hogy már itt az ideje írni neki. Írj hamar! Lou.
Louis levele után nagyon boldog voltam. Egész jól indult a napom, még akkor is, ha fele már elment.
- Nagyjából kész vagyok.- jött ki Alice.
- Akkor mész is?- kérdeztem.
- Kéne.- válaszolta szomorúan.- De este-fele nem megyünk el sétálni egyet?
- De, persze.- válaszoltam.
Még pizsomában kísértem ki Alice-t.

*Louis szemszöge*
- Louis, csináltam neked kaját!- jött oda hozzám Harry.
- Hé Hazza! Figyelj.-ültettem le magam mellé.- Neked kell írni neki, nem pedig nekem. Te akarsz vele összejönni nem? Sajnos akkor sem segíthetek, ha minden lépésemet figyeled.
- Csak annyira parázok az egésztől, hogy leégek, vagy hogy elküld a francba.
- De legalább akkor is megpróbáltad.- vigasztaltam, mert nagyon el volt kenődve.
- Talán igazad van!- mondta és felkullogott a szobájába.
- Ennek meg mi baja van?- kérdezte Niall, kezében egy szendviccsel. Már megint eszik....
- Nők..- válaszoltam egyszerűen. Erre a többiek is figyelmesek lettek.
- Csak nem az egyik lány, akit annyira kerestetek?- nézett rám Liam.
- Harry szokásához híven, megint csajozik- nevetett Zayn.
- Igen. De most nem a tőle megszokott módon. Most totál be van rezelve, hogy lekoppintja a csaj. Nem mer ráírni.
- Ez tényleg furcsa- helyeseltek.

*Harry szemszöge*
Hiába próbálom rávenni Louis-t, hogy írjon helyettem Alice-nak, nem tudom. Pedig neki olyan könnyen ment Mirandával is, tök jó szövegei vannak, én meg biztos egyből leégek. De most már nincs mit tenni, valamikor muszáj lesz már írnom neki. Neki is láttam.
Szia Alice! Harry vagyok!- nem, ez így nem jó, tudja hogy ki vagyok, már le is égtem. Elég lesz csak simán: Szia Alice!- Szóval, azért jelöltelek be, mert tudod, nagyon bejössz nekem.- Mi??? Jézusom, de hülye vagyok.- A Portobello Market-i dedikáláson örültem, hogy ott voltál és beszélhettünk. Szerintem nagyon szép lány vagy. Szívesen találkoznék veled. Elvinnélek egy gyönyörű helyre- Na jó, túlozni sem kell. - . Remélem vissza írsz. Harry.
A végeredmény így nézett ki: Szia Alice! Harry Styles vagyok a One Direction-ből. Azért követtelek be-ami gondolom számodra elég meglepő volt- mert a Portobello Market-i dedikáláson nagyon szimpatikusnak tűntél, és szeretném ha közelebbről is megismerhetnénk egymást. Gondolom teis tudod, hogy Miranda és Louis hamarosan találkoznak...remélem, hogy hamarosan nekünk is összejön egy találka. Remélem visszaírsz. Harry
Miután elküldtem, nagyon megkönnyebbültem. Mégse volt olyan vészes, mint ahogy azt hittem, Louis-nak igaza volt.
- Bejöhetek?- kopogott, mintha tudta volna, hogy most kéne jönnie.
- Gyere.- hívtam.
- Na mi újság?- kezébe nyomtam a telefonom és megmutattam az Alice-nak írt üzenetem.- Ezt nevezem!- dicsért.- Jobb, mint az enyém. 
- Azért nem annyira.- nevettem.
- Köszi Lou.- öleltem meg és megveregettem a hátát.
- A tesók összetartanak!

*Alice szemszöge*
- Megjöttem.-kiabáltam de nem kaptam választ.- Anyu, apu! - próbálkoztam mégegyszer, de megint csak semmi válasz. Beljebb mentem és megláttam, hogy mágnessel a hűtőre egy kis cetli volt tapasztva, amin anyu írása díszlett: Szia kicsim! El mentünk ennivalót és a kertbe egypár dolgot venni. Az ebédet megtalálod a hűtőben. Puszilunk.
Na ez jó-gondoltam-én meg annyira siettem haza. Mindegy. Addig írogatok Mirandával.Láttam is egy üzenetet, semmi másra nem gondoltam, mint hogy Miranda már megelőzhetett. Egész nyugodtan rámentem és akkor nagyon elképedtem. Volt egy üzenet, de most nem Mirandától, hanem..... Harry Styles-tól???? Nem nagyon akartam hinni a szememnek, ezért mégegyszer is megnéztem. De először sem tévedtem.- Ááááá, Harry Styles írt nekem!- sikoltoztam az ágyon ugrálva, de ez senkit nem zavart. Ha lett volna itthon valaki, elég hülyének nézett volna, az biztos. Hangosan felolvastam üzenetét és megint csak rámjött a sikítás kényszer. Miután lecsillapodtam, átnéztem újra és egy dolgot furcsálltam. "Gondolom te is tudod, hogy Miranda és Louis is nem sokára találkoznak" Mi?? Nemsokára találkoznak? Hogyan, mikor még csak Louis írt Mir-nek? Nem értettem a dolgot, ezért inkább felhívtam barátnőmet.
- Szia Mir.- szóltam bele
- Szia. Mizujs?- kérdezte.
- Képzeld, megkaptam a várva várt üzenetemet Harry-től. Annyira boldog vagyok.
- Örülök, de azért megsüketíteni nem kell!
- Bocsi, ne haragudj!- kértem bocsánatot. Aztán eszembe jutott, hogy valójában miért is hívtam.- De valamit nagyon furcsállok, ezt írta, idézem: Gondolom te is tudod, hogy Miranda és Louis is nem sokára találkoznak. Nem arról volt szó, hogy még csak egyszer írtatok egymásnak?- kérdeztem tőle már komolyan.
- Látom, lebuktam. Louis és én már egy kis ideje beszélünk egymással. Csak nem akartalak megbántani, hogy neked még nem írt Harry. Nem szerettem volna, hogy rosszul érezd magad emiatt. Remélem nem haragszol.
- Ha tényleg erről van szó, akkor dehogy is. Inkább köszönöm. Csak még jobban gyötörtem volna magam.-válaszoltam.
- De ugye az esti séta még áll?-kérdezte.
- Hát persze.-válaszoltam. 6-kor ott vagyok.


2 megjegyzés: