2012. november 19., hétfő

~ 50.rész ~

Sziasztok! :)
Tudom, hogy mindig ezzel kezdem, de bocsánat :$ 
A komik nem gyűltek össze az előző részhez, amin egyáltalán nem lepődtem meg, hiszen szerintem az lett az eddigi legrosszabb részem, és még rövid is volt...
De mind1, most itt vagyok újra egy hosszabb és (szerintem) izgisebb résszel. :) Próbáltam nagy hangsúlyt fektetni a humorra, és persze most sem maradtak el a kicsit pikánsabb részek sem. ;) 
Remélem megbékéltek ezzel a résszel, és komiztok :DD 
Köszönöm a 15 rendszeres olvasót, a több mint 13 000 látogatottságot! :) Imádlak titeket! :$
4 komment után hozom a frisset. ;) 
Pusszantás: Zsófi. :)


Hivatalosan is...
- Kaja!!- sikítozott (?) Niall, amint meglátott minket. Muszáj volt nevetnem.
- Drágám! Nyugalom.- nevetett Vanessa is, és nyomott egy puszit Niall szájára.
A többiek a nappaliban TV-ztek. Csatlakoztunk hozzájuk, én leültem Harry mellé, és egy rövid csók után a filmre kezdtem koncentrálni. A csöndet Niall zavarta meg.
- És...mikor eszünk?- kérdezte szelíd hangon. Számíthattam volna erre a kérdésre.
- Ha vége a filmnek.- mosolygott rá barátnője.
- Én tuti nem bírom ki addig. Olyan finom illatok terjengenek, hogy az elmondhatatlan.- szagolt bele a levegőbe, mire mindenki felkuncogott.
- Már csak fél óra van a filmből.- tájékoztatta Liam. Niall erre felsóhajtott, visszadőlt a kanapéra, és tekintetét újra a filmre szegezte, ami egyáltalán nem kötötte le. Inkább csak eljátszotta, hogy érdekli a dolog. Tisztán látni lehetett rajta, hogy szegény majd' meghal azért, hogy végre ehessen.
Nagyjából 10 perce nézhettük csendben a filmet, mikor Harry keze a combomra tévedt, és egyre feljebb csúszott. Rám nézett és ejtett egy kanos vigyort. xd. Nem bírtam már tovább az érintését, azért kezét óvatosan lelöktem magamról. Nekem is támadt pár perverz gondolatom, de ezeket hamar el is hessegettem, arra gondolván, hogy nem csak ketten vagyunk a házban, sőt... 13-an, és a film se tartott volna már sokáig. De Harry nem nyugodott le, keze újra combomon pihent, már vészesen fent. Felém fordult, és azt tátogta, hogy "akarlak"
Eddig bírtam. Felálltam, mielőtt azonnal letámadtam volna és megerőszakoltam volna. Halványan rámosolyogtam a többiekre bocsánatkérően, és felsiettem a Harry-vel közös szobánkban, ami persze elég hülye ötlet volt, mert Harry azonnal követett. Épphogy leültem az ágyra, és fújtam egy nagyot, Harry benyitott és szó szerint nekem esett. Vadul csókolt, arcomat két keze közé fogta. Én sem tétlenkedtem, beletúrtam göndör fürtjeibe, mire jólesően sóhajtott egyet. Elkezdte felhúzni a pólómat, én pedig kapcsoltam.
- Harry...ne most.- szakadtam el tőle nehezen. Alig bírtam ellenállni a kísértésnek.
- De miért?.- nézett rám vággyal teli szemeivel, majd újra nekem esett.
- Mert nem csak mi vagyunk a házban. Rajtunk kívül még vannak 11-en.- magyaráztam.
- Bébi, hát nem érted? A-kar-lak.- szótagolta. - Méghozzá most azonnal.- lihegett.
- Azt hiszed, én nem szeretném?
- Hát úgy tűnik.
- Milyen hülye vagy!.- mosolyogtam, majd megcsókoltam. - Esküszöm, hogy este a tiéd leszek.
- Megígéred?
- Megígérem. Csakis a tiéd szívem.- pusziltam szájon, amiből hamar csók lett.
- Bárcsak fel lehetne gyorsítani az időt.- sóhajtott, majd leszállt rólam, hogy fel tudjak kelni az ágyból.
- Egyetértek.- kacsintottam rá, majd bementem a fürdőbe, hogy egy kis igazítást végezzek magamon, mielőtt a többieknek pár hülye gondolata támadna. Miközben elsétáltam a fürdőig, a csípőmet rendesen mozgattam, a kis Harold örömére. Szinte égette a hátsófelem a tekintetével. 
- Megőrjítesz.- suttogta. Én mégis meghallottam, de ezt nem mutattam ki. Önelégülten elmosolyodtam és bezárkóztam a fürdőbe. Megigazítottam a hajam, ami annyit takar, hogy az eddig kibontott hajam lófarokba fogtam. Hamar végeztem ezzel a művelettel. Imádtam a hosszú, szőke hajam,  és a vele való szórakozgatást, de most gyorsítottam a tempón. A fürdőből kilépve megpillantottam Harry-t, aki az ágyon hanyatt feküdt és a telefonján babrált valamit, gondolom twitter-ezett. Mikor becsuktam magam után az ajtót, a zajra felfigyelve rámmosolyodott. Felállt az ágyról, hozzám sietett, hosszasan megcsókolt, majd ujjainkat összekulcsolta, közben pedig ezt suttogta:
- Ne feledd, hogy mit ígértél.
Elmosolyodtam, majd indultunk vissza a többiekhez.  A filmnek már vége lehetett. Erre abból következtettem, hogy a lányok épp megterítettek, a fiúk meg csak szépen, ölbetett kezekkel nézték őket. Fárasztó munkájuk volt, az biztos. Mikor megláttak minket, Louis ujjongani és tapsolni kezdett (?)
- Remélem védekeztetek.- röhögött, és próbált halk maradni, de ez egyáltalán nem sikerült neki, ugyanis mindenki meghallotta. Fülig elvörösödtem, és Harry-re néztem, aki halál nyugodtan húzta ki nekem a széket, hogy üljek le, majd ő is helyet foglalt mellettem. Megköszörülte a torkát és megszólalt.
- Kuss Louis! Én is tudnék mesélni az esti hangokról, amik a szobátokból hallatszanak át. Mást sem hallani csak : aaaa Boo Bear, ez az, még..kurva jó vagy aaaaa- utánozta a hangokat. Mindenki hangos nevetésben tört ki, kivéve Louist és Mirandát. Szegény Miranda fejét még egy paradicsom is megirigyelte volna. Körülbelül úgy festett, ahogy én nemrégen. Sajnáltam szegényt, dehát nekem sem esett jól Louis beszólása, és örültem neki, hogy barátom visszavágott.
- Jól van Styles.- morgott Louis.
Pár perc múlva mindenki megnyugodott, a lányok is végeztek a terítéssel, és végre nekiláthattunk az evésnek, Niall barátunk legnagyobb örömére.
- És...mióta vagytok egy banda?- törtem meg a csendet, és a lányok felé fordultam.
- 1 éve.- mosolygott Jade.
Nagyon megkedveltem ezeket a lányokat, kedvesek, abnormálisak, mint mindenki ebben a társaságban, és persze gyönyörűek. Danielle mellett sem lehet elmenni, hiszen ő is egy nagyszerű lány, és vele is jól összebarátkoztunk. Valahogyan meg kell neki hálálnom, hogy velem volt a mélypontom alatt, és inkább ittmaradt velem táncpróba helyett.
- Honnan hoztátok ezt a kaját? Kurvajó.- tömte magába a jó mázas csirkemelleket Zayn.
- Nando's.- válaszolt Vanessa.
- Tudtam.- csapott az asztalra Niall. - Nando's a legjobb.- kiáltott, de aztán elkezdett köhögcsélni. Gondolom félrecsúszott egy falat.
- Drágám.- veregette a hátát Vanessa. - Látod, ezért ne beszélj teli szájjal.
Szegény 5 perces fuldoklás, és 10 pohár víz után végre tovább folytathatta az evést.
- És most, hogy ilyen szép számban összejöttünk, beszeretnék nektek valamit jelenteni.- állt fel fülig érő szájjal, a poharát kocogtatva egy kanállal Liam.  - Nem akarok nagy beszédet mondani. Sőt, inkább rövidre fogom. Danielle és én mától hivatalosan is egy párt alkotunk. (bárcsak :'( - szerk.megj.) - leesett az állam. Danielle és Liam? Mondjuk miért ne? Jobban belegondolva, tényleg elég jól elvoltak a napokban.
- Gratulálok.- mentem oda Liam-hez és megöleltem, majd ugyanígy tettem Danielle-el is. Majd a többiek is úgy tettek, ahogy én.
Mindketten nagyon boldogok voltak, és látszólag megkönnyebbültek, hogy mindenki ilyen jól fogadta a hírt.
És végre mind az öt manócskám boldog, és szerelmes. :)

8 megjegyzés:

  1. Szuper, nagyon ügyi vagy.....Kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D Nagyon jó rész lett.:D Alig várom már a következő részt.:D Siess vele, puszi!:)

    VálaszTörlés
  3. Imádom. :) Nagyon jó:$
    Szakadtam, mikor Harry beszólt Louis-nak. :DD
    Siess. !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és hogy megtudtalak nevettetni. :D

      Törlés