2012. december 30., vasárnap

~ 58.rész ~

Sziasztok.!
Megjöttem újra, egy elég hosszú kihagyás után, így szilveszter előtt. A komik nem igazán akartak összejönni, de azért a végére csak sikerült összehozni, pedig úgy gondolom, hogy nem kérek sokat. Legalábbis ahhoz viszonyítva, hogy hányan olvastok el egy részt. Na mindegy. 
Szép kis részt hoztam most, elég hosszú lett, remélem nem bánjátok. Nem lett olyan "hú de jó", aminek több oka is van, de leginkább az, hogy túl akartam már lenni az X-Factor-on :DD Romantika nem nagyon van benne, mondhatni, hogy semmi, de tényleg túl akartam már lenni ezen az X-Factor-os dolgon :D 
És tényleg..hogy telt a Karácsonyotok? Mit kaptatok? :D Én telefont kaptam, meg 1D-s cuccokat nagyrészt :D 
Nem akarok tökölni, úgyis mindig hosszú szövegem van :D Köszönöm szépen a komikat, a rendszeres olvasókat! A címet (2.) majd a rész végére megértitek :D
A következő részt 7 komi után hozom :D 
Mindenkinek jó bulizást kívánok és Boldog Új Évet! :))
Puszii :)) 


2.
Másnap reggel elmentünk Harry vérszerinti apukájához is. Az ő személyében is egy nagyon kedves embert sikerült megismernem. A boldogságom felmérhetetlen volt, hiszen Harry családja azonnal befogadott.

- Ó, a gerlepár.- ült ki egy óriás mosoly Louis arcára, mikor beléptünk az ajtón. Jó volt már végre itthon lenni, de a látvány, ami fogadott, az már nem volt túl bíztató. Louis egy szál boxerben hadonászott valami játék karddal (?), Niall a konyhában, a lábasból merőkanállal ette a levest (?), Zayn a tükörben nézegette magát, és közben valami olyat mondott, hogy "Zayn, te kis rosszcsont" (?), Liam pedig...hát őt nem láttam. Ahogy a lányokat sem. De elég furcsa látvány volt, az biztos. A lányok és Liam nincsenek itthon, és már fel is fordul a ház. Szép.

- Ti meg mit csináltok?.- röhögött Harry. Pedig benne bíztam.

- Eszek. Miért, minek látszik?.- nézett fel a tálból, és válaszolt felháborodva Niall.

- Abból még én is enni akartam.- húztam el a szám, mikor belegondoltam, hogy Niall már beleevett.

- Itt meg mi a fene folyik?.- jött be az ajtón Miranda, mögötte volt Liam, Danielle, Perrie és Vanessa is.

- Őrültek háza. De ti hol voltatok?.- kérdeztem a még mindig döbbenten álló személyeket.

- Csak vettünk pár cuccot. Nagyjából másfél órát voltunk el, de itt mintha bomba robbant volna. - Liam.

- Kicsim, tedd le azt a kardot, és öltözz fel, kérlek.- nézett szigorúan Miranda Louis-ra.

- Nem tetszik a testem?.- szontyolodott el Louis.

- De tetszik, nagyon szexi vagy bébi, de most kérlek öltözz fel.- mosolygott rá Miranda.

- Értettem.- puszilta meg Louis Mirandát, majd lelépett.

Vanessa csinált Niall-nek egy szendvicset, hogy inkább azt egye, ne a levest, amiből mindenki enni akar. Perrie nem tudom hogy csinálta, de amint Zayn meglátta, letette a tükröt. 
A végére kezdett minden rendbe jönni. Louis a szokásos szettjében ballagott le a lépcsőn, Niall még mindig falatozgatott a kanapén ülve, Zayn meg Perrie-vel TV-zett.  A lányokkal összenéztünk, aztán elmosolyodtunk. A végén mindenki leült a nappaliba, és együtt néztünk meg egy filmet, ami az Alkonyat legújabb része volt.

*2 hónap múlva*
El sem hiszem, hogy itt állok az X-Factor fináléjában Vanessa-val. Álmodni sem mertem volna, hogy idáig eljutunk. Na jó, álmodni álmodtam, de ezt nem akartam kimutatni, hogy aztán a többi versenyző megutáljon. Szerencsére ez meg sem történt. Nagyon jól kijöttünk egymással.
Ez a 3 hónap, amit az X-Factor igénybe vett, röpke időnek tűnt. Az egyik szombatról jött a másik szombat és már itt vagyunk a fináléban. A rajongótáborunk is egyre csak nő, ami egyszerűen felemelő érzés. Mindenki izgatott már, és nagyon szurkolnak. Simon azt mondta, hogy adjuk ki magunkból azt, ami bennünk van, és érezzük jól magunkat. Neki ez a legfontosabb, nem pedig a végeredmény. És igaza is van. Ez egy verseny volt, amiben nincsenek vesztesek, csakis győztesek. A mai produkcióink különlegessége az lesz, hogy most Vanessa is fog énekelni, mert ugye ő is igazából úgy jelentkezett, és szép hangja van, amit kár lenne nem megmutatni. Szerintem továbbra is így fogunk együttműködni. Tudom, hogy bármi is lesz, győztesként fogjuk elhagyni ezt a stúdiót, ami már szinte az otthonunkká vált.

Most épp a sminkben ülünk. Láthatóan Vanessa is feszült, elég szaporán veszi a levegőt, és nagyokat sóhajtozik. Bíztatólag megszorítottam a kezét.

- Megcsináljuk.- pillantottam felé a tükörben. Halványan rám mosolygott.

A sminkünk nagyjából fél órába telt, elég alaposan dolgoztak, de ennek meg is lett az eredménye. Nem vagyok nagyképű, de kifejezetten szépnek láttam magam.
Ezután mehettünk a fodrászhoz, aki már nagyon jó barátunk lett. Az én hajamat begöndörítette és feltűzte néhány helyen, ráfújt vagy 1 doboz hajlakkot és csillámsprét. Nem bántam, mert tetszett a végeredmény.
Vanessa haját ellentétben az enyémmel kivasalta, aztán kontyba kötötte, kihagyva elöl két tincset mindkét oldalon. 
Az idő csak telt, hihetetlen gyorsasággal. Észre sem vettük, hogy már a közönséget is beengedték. Mindenkin az utolsó simításokat végezték, ahogy rajtunk is. Végső állomásként a stylist-ot látogattuk meg, aki már előkészítette nekünk azokat a gyönyörű ruhákat. Két ruhánk lesz, egy "egyszerűbb", és egy gyönyörű estélyi, amit majd a "győztes dal"-hoz veszünk fel. Már alig várom. De addig is belebújtunk a másik ruhánkba, ami nekem egy zöld, félvállas, combközépig érő szoknya volt, aminek a mell alatti részénél volt egy masni.

Legeslegvégül beénekeltünk, Vanessa behangolta a gitárt, hogy minden a lehető legjobban menjen. Már teljesen készek voltunk, 10 perc sem volt hátra kezdésig, amikor megjelentek a többiek. Harry-t szorosan magamhoz húztam, aztán a többieket is. Perrie és Danielle is ott volt. Mondták, hogy végig itt lesznek velünk a színfalak mögött. A közönségbe mégsem ülhetnek be, azonnal letámadnák őket az emberek.
Simon is bejött hozzánk, aki nyugtató hatással volt ránk. Nem mutatta, hogy ideges, de belül biztos hogy az volt. Azt mondta, hogy büszke ránk, bármi is történjen. Jól estek a szavai.
Másodpercek voltak már csak hátra kezdésig, a műsorvezető is beállt a fal mögé, amit majd kinyílik. Egy utolsó csókot adtam Harry-nek, a műsor pedig elindult. A fal szétnyílt a műsorvezető előtt, ő mosolyogva kisétált, és köszöntötte a nézőket. Igazából csak ekkor kezdtem el nagyon izgulni. Nem mi kezdtünk, hanem Britney versenyzője, akit Tom-nak hívnak, de szerintem ez csak rásegített az izgalmamra. Tom egy nagyszerű énekes, biztos, hogy szép pályafutása lesz. Elég kemény ellenfél. 
Az idő csak úgy repült, és mi voltunk soron. Szerencsére beraktak egy reklámot előttünk, így Simon még mondott pár bíztató szót. De az a reklám, ami mindig örökkévalóságnak tűnik, most olyan volt, mintha csak egy röpke perc lett volna. Elfoglaltuk a helyünket, a zene beindult, a fal pedig szétnyílt előttünk. Vanessa persze hozta a gitárját is, de így is elég nagy meglepetés lehetett a nézőknek, hogy most 2 mikrofon volt előkészítve. Mire a zene elért oda, hogy énekelni kelljen, pont odaértünk a mikrofonok elé, Vanessa gitározni kezdett és énekelni. Azt a számot énekeltük, amit még régebben én énekeltem, mikor Mirandával karaokeztünk, ami Demi Lovato-tól a Give your heart a break. Persze ezzel nem az volt a célunk, hogy Demi mellénk álljon csak azért, mert ez az ő száma. Egyszerűen csak szeretjük ezt a dalt, ami ráadásul még jó nehéz is, így meg lehet benne mutatni magunkat.
Vanessa gyönyörűen kezdett, így bátran folytattam én is. Közben a betanult kis koreográfiánkat is megoldottuk, a refrént pedig együtt énekeltük. Egész jól ment, a végén a közönség állva tapsolt, ami hihetetlen érzés volt.  Kiabálták a nevünket, és sikítottak. Elmondhatatlan az az érzés.
A mentorok is csak dícsérni tudtak, ennél jobb nem is lehetett volna. Simon büszkén nézett ránk, ami nekem sokat jelentett. A műsorvezető elmondta, hogyan lehet ránk szavazni, aztán gyorsan lefutottunk a színpadról. A mosoly óriási volt mindkettőnk arcán. A többiek már vártak minket.

- Ez hihetetlen jó volt.- ölelt meg először Miranda.

- Ügyesek vagytok.- Zayn.

- Büszke vagyok rád.- kaptam egy csókot Harry-től.

Hamarosan már ismét az előtt a bizonyos fal előtt álltunk, hogy elénekelhessük a második dalunkat. Most besétáltunk, mielőtt a zene elindult volna. Ez egy viszonylag lassú dal volt, ezért kaptunk széket, Vanessa pedig a gitárját sem hozta. Elfoglaltuk a helyünket, és felcsendült Labrinth-től és Emeli Sande-tól a Beneath your beautiful. Ennél a dalnál viszont megoszlottak a vélemények a mentorok között, Britney-nek nem nagyon tetszett, azt mondta, hogy nekünk nem valók ezek a lassú számok, de persze lehet, hogy csak azért mondta ezt, mert az ő versenyzője az ellenfelünk. Amúgy is szerintem pont a lassúak állnak jól nekünk. Egy kisebb vita is kikerekedett a mentorok között, amin Vanessa-val jót mosolyogtunk. Majd a nézők eldöntik.
Ezután megint kapóra jött a reklám, mert át kellett öltöznünk. Ezt a pillanatot vártam, hogy felvehessem azt a gyönyörű ruhát. Az idei győztes dal elég lassú, és még a ventillátor is fújni fog minket, a ruhánk pedig majd csak akkor lesz igazán gyönyörű.Pirosas-narancssárgás színe volt, és pánt nélküli. Egyszerűen csodálatos. Vanessa ruhája is ugyanilyen volt, csak neki égszínkék.
Végeztek még rajtunk pár simítást, amíg Tom énekelt, megigazították a hajunkat, és a sminkünket (amire igazából semmi szükség nem volt). Hallottam, ahogy Tom-ot dicsérik, ami nem volt olyan jó érzés, de hát mi is kaptunk már elég dicséretet a műsor során.
A győztes dal egész jól ment ahhoz képest, hogy egy napunk volt csak betanulni. Persze nem voltam teljesen megelégedve magunkkal, de ez így jött ki.

Az eredményhírdetés pillanatok alatt eljött. Ha a többiek nem támogattak volna, tuti halálra izgulom magam. A visszaszámláló óra lejárt, a szavazást pedig lezárták. Megszorítottam Vanessa kezét, és rámosolyogtam.

- Köszöntsék az idei év két finalistáját, és mentoraikat, a Gossip Girls-t és Simon-t, Tom-ot és Britney-t.!.- konferált fel minket a műsorvezető. Tommal és mentorainkkal együtt léptünk fel a színpadra.A közönség sikoltozott, és a kedvencük nevét kiabálták. Ekkor viszont már Simon-ról is sütött, hogy full ideges. 

- Az idei X-Factor győztese....- kezdte a műsorvezető.- TOM!.- kiabálta. 
Tom az örömtől ugrándozni kezdett és hálálkodni. Vanessa-val és Simon-nal gratuláltunk neki és mentorának, hiszen tényleg fantasztikus volt. Persze szomorúak voltunk, hogy nem mi nyertünk, de így is egy fantasztikus ember lett a győztes. 

- Az X-Factor idei legjobb csapata.- mutatott ránk a műsorvezető, a közönség pedig állva tapsolt. Ez olyan jó érzés volt. - És hogy lesz ezután?.- kérdezte, mintha nem lenne egyértelmű.

- Természetesen együtt maradunk, és folytatjuk.- mosolyogtam. Ekkor a sikítások még nagyobbak lettek. 

- Sok sikert!.- ölelt meg minket. 

Simon-nal is összeölelkeztünk, a kamerák pedig hamarosan leálltak.

- Olyan büszke vagyok rátok.- Simon.

- Köszönünk mindent.- Vanessa.  Ekkor a fiúk, Perrie, Miranda és Danielle futottak fel a színpadra. Mindenkitől kaptunk egy óriási ölelést. 

- Ti akkor is nyertetek.- puszilgatott Harry. 

- Igen, nyertem. Nyertem, mert te itt vagy velem.- csókoltam meg. 

Ezután még beszélgettünk egy kicsit, pár rajongóval fotózkodtunk, aláírásokat osztogattunk. Úristen, még kimondani is olyan jó.
Hulla fáradtan dőltünk ágyba. Másnap fotózás, interjúk...

6 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi! :)
    Nagyon tetszett ez a rész is! :D Tetszett ahogy leírtad az xfaktort.:) Teljesen beleéltem magam.:D Szóval egyszóval imádtam!♥ Nagyon várom már a kövit! :) Siess vele ahogy tudsz.:D Puszi♥
    Ui: Boldog Új Évet! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziaa :) Hát ez k.rva jó :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó rész lett!!! Nagyon jó író vagy! :D Amint megvan a 7 komi, hozd a rész! :) Siess! :) Imádom!!! ♥

    VálaszTörlés
  4. kedvenc blogom *-*

    VálaszTörlés
  5. mikor lesz már új rész? :D meghalok a várakozásban xD :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó rész lett, mint a többi! <3 Siess a kövivel, már nagyon várom!!! =)

    VálaszTörlés