2012. december 2., vasárnap

~ 54.rész ~

Hellóka! :)
Megérkeztem a friss résszel. :) Igaz, hogy ez még rosszabb, mint az előző és még rövid is xd. :) Ez van, most ennyire tellett tőlem. Igaz, az is közrejátszott, hogy olyan gyorsan összegyűlnek a komik. Annyira boldoggá tesztek, hogy csak na. :D  Tettem bele egy másik szemszöget is, hogy mégse legyen olyan unalmas. :)
A lábam sem a legjobb, pontosabban a térdem, ugyanis egyik nap megroppant, olyan szinten, hogy már sebészetre megyek vele. Szóval pihentetnem kell, ezért is nem nagyon érek most rá, és talán ez is az egyik oka, hogy ilyen ramaty részeket hozok. Tudom, ez nem mentség!
5 komi helyett kaptam 6-ot, mindössze 3 nap alatt. :$ Köszönöm szépen a több mint 15 000 látogatottságot és a 18 rendszeres olvasót. *-* Imádlak titeket. :)
Megígérem, hogy a következő rész sokkal-de sokkal jobb lesz. ;)
Ehhez a részhez szeretnék kérni 6 komit. :$
Jók legyetek, kitartás a sulihoz! :)
Puszi:
Zsófi.:D


Nem rossz ötlet
Ketten az Eiffel-torony alatt. Lehet ennél nagyobb kívánsága az embernek? Nem hiszem... Nekem a legnagyobb ajándék az, hogy megismertem a srácokat. Nélkülük talán sehol sem lennék. A szüleim elvesztését sem éltem volna túl, ha ők nincsenek, és nem támogatnak. És most? Most itt vacsorázok Párizsban életem szerelmével a világ - talán - legszebb látnivalója alatt. Azt hiszem, ennél boldogabb már nem is lehetnék.
- Boldog vagy?.- nézett mélyen szemeimbe Harry. Olvas a gondolataimban?!
- Kérlek, ilyet többet ne kérdezz tőlem, hiszen tudod a választ.- mosolyogtam.
- De olyan jó hallani, hogy azt mondod, boldog vagy. - továbbra sem szüntette meg a szemkontaktust.
- Boldog vagyok. A világon a legboldogabb. És hogy miért? Mert te itt vagy velem.
- Szeretlek Alice!.- mondta komolyan, csillogással a szemében.
- Én is téged Harry! Mindennél jobban.
- Kettőnkre.- tartotta a pezsgőspoharát, majd koccintottunk.

Fél óra múlva már csak sétálgattunk Párizs legnagyobb bevásárlóutcájában, aminek a neve Champs Élysées. Mondanom sem kell, hogy minden káprázatos volt. Ki volt világítva az egész, az emberek csak úgy özönlöttek, pedig már éjjel 2 óra is elmúlt.
- Szereted a sült gesztenyét?.- kérdezte Harry, mire fintorogtam egyet.- Az jó, mert én sem.- nevettünk.
Volt már bennünk elég alkohol, de mégis ittunk 1-1 deci forraltbort. Tiszta karácsonyi hangulat volt, pedig addig még van pár hét. Uhh basszus....még azt sem tudom, hogy mit veszek Harry-nek Karácsonyra. Vanessa az ész, ő majd biztos ki talál valamit.
Lesétálunk még pár kilómétert, mire úgy döntöttünk, hogy taxiba szállunk, és visszamegyünk a  hotelbe. Már lassan hajnalodott, de még egy cseppet sem voltam álmos. Köszönet ezért a piának. Gyorsan letusoltam, s felvettem egy egyszerű összeállítást. A telefonom hagos zenélésbe kezdett. Miranda fényképét pillantottam meg a kijelzőn.
- Tudtam, hogy még nem alszol.- nevetett bele a telefonba.
- Neked is szia Miranda. Nem, nem alszok. Most értünk haza.- gondoltam vissza az estére közben, a szívem pedig gyorsabban kezdett verni.
- Hol voltatok?.- kérdezősködött.
- Az Eiffel - toronynál. Meg még sétálgattunk egy kicsit.
- Ááááá.- sikítozott. Talán sikerült megúsznom egy kisebb fülkárosodással.
- Harry! Csak okosan a répáddal!.- hallottam meg Louis hangját a távolból. Szóval ki vagyok hangosítva.....mint általában. De mit keresnek ezek fent, és miért nem alszanak?
- Szerencséd Louis, hogy ezt most Harry nem hallotta.- mosolyogtam. - Most viszont elköszönök, majd még hívlak titeket.
- Ja, mint eddig.- szólt flegmán Vanessa.
- Jól van már, szerelmes a kicsi szíve.- röhögött Niall a háttérben. Azt a cuki kis nevetését kilóméterekről felismerném.
- Köszi, rendesek vagytok.- mosolyodtam el. - Holnap ígérem, hogy felhívlak titeket. Most viszont aludnom is kéne valamit, ahogy nektek is. Ha lehet, ne öljétek meg egymást. Puszi.- tettem le a telefont, mielőtt még bármit is mondhattak volna.
Hamarosan Harry is felfrissülve lépett ki a fürdőből, majd befeküdt mellém az ágyba. Váltottunk pár csókot, aztán hamarosan elaludtunk.

*Miranda szemszöge*
*Másnap reggel*
A nappaliban punnyadtunk, és unatkoztunk. Üres a ház, mióta Alice és Harry elment. Persze nem szó szerint, hiszen így is itt vagyunk 6-an, kivéve amikor Liam és Zayn a barátnőikkel lógnak. De valahogy mégis más. Senki sem találja fel magát.
- Basszus. Eddig ez hogy nem jutott az eszembe?.- pattantam fel a fotelból.
- Megosztanád velünk is a gondolataidat?.- nézett rám furcsán Liam.
- Valami meglepetést kéne szerveznünk Harry-nek és Alice.-nek, mire hazajönnek.
- Nem rossz ötlet. De pontosabban mire gondoltál?- Zayn.
- Egy jó kis bulira, aztán mi szépen felszívódunk, és kettesben lehetnének.- áradoztam. Nem kicsit beleéltem magam. 
- Azt hiszed, hogy nem dugnak minden percben? Fogadjunk, hogy most is azt csinálják, és akkor te még romantikus estét akarsz nekik szervezni?- Vanessa.
- Szerintem jó ötlet.- állt mellém Louis. Csókkal háláltam meg a tettét.
A végére mindenki beleegyezett, így a lányokkal elindulhattunk bevásárolni. A fiúkkal ez kockázatos lett volna, ezért egy kis rábeszélés után 4-en maradtak a házban. Úristen! Mi lesz, mire hazaérünk?
Bepattantunk Louis kocsijába. Igen, megengedte, hogy elmenjünk vele, és ezért hálás is vagyok neki. Út közben még felvettük Perrie-t és Danielle-t is.
Nagyjából 10 szatyorral jöttünk ki az üzletből. Nem apróztuk el a dolgokat, hiszen a jó bulihoz sok pia és kaja kell. Otthon már neki is láttunk feldíszíteni és előkészíteni a házat, mire Alice és Harry hazaérnek. Volt még igaz 1 napunk, de annyi cuccot vettünk, hogy legalább nem lépünk ki az időből. Meg persze a kertet is elő kell készíteni, ugyanis ha minden igaz, akkor Harry és Alice ott fogják eltölteni a romantikus kis estéjüket.

6 megjegyzés:

  1. Szuper volt ez a rész IS. Köviit:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
  3. Jó lett nagyon:D Köviiiiiiiiiit:DD

    VálaszTörlés
  4. Király lett:)

    VálaszTörlés
  5. Körülbelül 4-3 napja kezdtem el olvasni a Blogodat, de imádom:D rengeteg blogot kezdek el olvasni, de csak kb. 4-5 marad meg..és a tied megmaradt*-* :"D
    nagyon aranyos kis történet:)
    Siess a Köviveel:3
    UI.: Nagyon jól írsz.! ^^

    VálaszTörlés
  6. Szuper kövit:D

    VálaszTörlés