2012. december 5., szerda

~ 55.rész ~

Sziasztok!:))
Itt vagyok újra, viszonylag hamar, mivel megkaptam a kért 6 kommentet *-* Nagyon-nagyon szépen köszönöm! :D
Először is kezdeném azzal, hogy nem tudom, ki hallotta ezt a Harry-Taylor ügyet, de én egyáltalán nem vagyok tőle elragadtatva. Szerintem Harry sokkal jobbat érdemel nála. Még egy Directionernek is jobban örülnék...Amennyire szerettem Taylort, most annyira megutáltam :S Azt hiszem, hogy ez megmutatkozik majd a részben is, de nem árulok el semmit :$
Egy elég hosszú részt hoztam most össze nektek, remélem örültök neki. :) Meg hát próbáltam kárpótlásként is hozni, mert az előző két rész nem lett valami fényes, sajnos :)) 
Holnap Mikiii! :)) Igazából engem ez annyira nem lelkesít fel, nem tudom, ti hogy vagytok vele :D A Kiss You klippremierig sincs már hátra sok nap :DD Én alig várom már *-*
Azt hiszem, nem hagytam ki semmit.. :)
Ja...a komikat tényleg nagyon szépen köszönöm, de nem biztos, hogy mindig tudok majd rájuk válaszolni, mert ugye mindegyikre szinte csak ugyan azt tudnám írni. De tényleg nagyon KÖSZÖNÖM őket, és remélem, hogy ezután sem felejtetek el komizni :DD Nyugodtan iratkozzatok fel rendszeres olvasónak is ha van kedvetek, így jobban nyomon tudjátok követni a blogot. :))
Tehát akkor hozom a következő részt 7 komi után *-*
Legyetek jók, Boldog Mikulást! :))
Zsófi :D


Chh..
- Olyan jó volt veled.- éppen a taxiban ültünk, ami a reptérről fuvarozott haza minket. - Köszönöm neked minden egyes percét.!- leheltem ajkára egy apró csókot.
- Neked bármit!
10 perc múlva már a ház előtt voltunk, és a taxis segített kipakolni a csomagtartóból a bőröndöket. Harry kifizette a fuvart, majd a sofőr elhajtott.
- Hahó! Megjöttünk!.- léptem be a házba egy nagy táskával a hátamon.
Full sötét volt, még az orrom hegyét sem láttam. Arra gondoltam, hogy a fiúk nincsenek itthon, hiszen nem mindennapi ez a sötétség, a csendről nem is beszélve. Közben Harry is utolért a nagy bőröndökkel, én pedig tapogatni kezdtem a villanykapcsoló után. Sikeresen meg is találtam, majd megnyomtam. Azt hittem, rosszul látok. Nem is egyszer megtörölgettem a szemem.
- Üdv itthon.!.- kiáltotta egyszerre az összegyűlt tömeg. Mind egy kupacon álltak, és ezer wattos mosolyt villantottak. A ház fel volt díszítve, és külön még pincéreket, pultost, és DJ-t is hívtak. Gondolom az utóbbitól Zayn nem volt elragadtatva.:)
Rengeteg ismerős arcot véltem felfedezni. És szinte csak hírességeket. Köztük volt Ed Sheeran, Selena Gomez, Taylor Swift, Justin Bieber, és ez még csak töredéke azoknak, akiket imádok. Szép kis létszámban összegyűltek.
Hirtelen azt sem tudtam, hogy most nevessek, vagy sírjak örömömben.
- Azt a mindenit!.- ennyit tudtam kinyögni.  
Harry Ed-hez sietett oda.
- Hello haver.- pacsizott le vele. Én még mindig döbbenten álltam az ajtóban. Aztán egyik pillanatban megindult felém a tömeg.
- Szia. Szóval te vagy Harry barátnője?.- kérdezte Selena óriás mosollyal az arcán. Bólintottam.
- Chh.- szisszent fel Demi háta mögött Taylor. Értetlenül néztem.
- Ne is törődj vele.- húzott el onnan Miranda.
- De mi lehet a baja velem? Tudtommal nem ártottam neki.- húztam fel magam. Szarul eset ez az kis megnyilvánulása Taylor-nak, pedig én még szinte rajongója is vagyok. De ha ez így folytatódik, azt hiszem, hogy ez múlt időre fog váltani.
- Mindenki tudja, hogy Taylor bele van zúgva Harry-be.- válaszolt egyszerűen Miranda.
- Mi??.- az állam a földet súrolta a meglepődöttségtől.
- De ne is foglalkozz vele. Harry csak téged szeret.- próbált nyugtatni és terelni a témát, de én nem adtam fel könnyen.
- És Harry tud róla?
- Azt hiszem.
Kezdett elegem lenni. Harry tudja, hogy egy másik csaj bele van zúgva, és nekem nem szól róla? Mondjuk már megszokhattam volna, hogy mindent mástól kell megtudnom.
- De figyelj Alice! Szerintem nem kéne aggódnod. Bebizonyította már nem egyszer, hogy téged szeret, nem?
- De.- hajtottam le a fejem.
- Hát akkor hol itt a baj?.- mosolygott. Nyugtató hatással volt rám. Imádom Mirandában, hogy bármikor, bárhol, bármilyen helyzetben jobb kedvre tud deríteni.
- Bulira fel!.- harsogta Niall, majd elindult az üvöltő zene.
- Buli?.-kérdeztem.
- Aha. Nektek szerveztük. Későbbre pedig van egy kis meglepetésünk.- nevetett. -Na gyere, kapj magadra egy másik ruhát.- húzott az emelet felé.
- De mi lesz ezzel a sok bőrönddel?
- Teljesen meghülyültél ebben a 3 napban?.- nevetett fel.
Végülis igaza volt, nem? Minek akarnék én ilyenkor a bőröndökkel foglalkozni, amikor egy szuper este előtt állok, itt vannak a legjobb barátaim, és olyan hírességek, akikről álmodni sem mertem volna, hogy valaha is összehoz velük a sors.
Felmentünk a szobámba, és a szekrényemben maradt ruhadarabok között kezdtem el válogatni.Párat felmutattam Mirandának, de csak a fejét mozgatta jobbra-balra.
- Ez az!.- épp az utolsó ruhát tartottam a kezemben.
- Most komolyan pont erre szavazol? Már kipakoltam az egész szekrényemet. Nem tudtál volna előbb szólni?.-néztem a földön heverő ruhákra.
- Szívesen.- mosolygott öntelt fejjel.
Végülis nekem is tetszett a ruha, ezért nem tétováztam sokat, hanem felvettem.
Pánt nélküli, ezüst köves, kicsit V alakba bevágott felsőt vettem fel, hozzá pedig egy fekete cicanadrágot. Nem akartam szoknyát, abban nem éreztem volna magam olyan jól, meg hát amúgy ez csak egy sima házibuli, nem pedig egy nyílvános esemény.
A hajam kiengedtem, pár hullámcsattal eltűztem, és egy alap sminkkel zártam. Végre számomra is kezdődhetett a buli.
Belevetettem magam a tömegbe, és szinte csak ismerős arcokat láttam. Vanessa Niall-el volt, és nézte, ahogy a kicsike táplálkozott. Liam Danielle-lel táncolt, ahogy Perrie és Zayn is. Harry Ed-del beszélgetett, jókat nevettek közben. Louis éppen az egyik disznóviccét sütötte el, amit a körülötte állók nem nagyon értettek, de persze Louis jól szórakozott a saját viccén. Miranda úgy döntött, hogy magamra hagy, és inkább Louis-hoz megy. Így hát egyedül verekedtem át magam a tömegen. Justin-t és Selena-t pillantottam meg, akik egy asztalnál ültek. Odamentem hozzájuk.
- Leülhetek?- kérdeztem illedelmesen. Azért nem mindennapi egy sztárpáros asztalánál ülni. Ők csak barátságosan bólintottak. - Örülök hogy itt vagytok.
- Köszönjük a meghívást.- kacsintott Justin.
Pár percig még beszélgettünk az élet nagy dolgairól, majd felálltam, és úgy döntöttem, hogy folytatom utamat a bárpult felé. Milyen buli az, ahol az ember nem iszik?
Ahogy egyre jobban haladtam a tömegben, és közelebb kerültem a pulthoz, megláttam, hogy Taylor is éppen a pultot támasztja. Elgondolkodtam azon, hogy visszafordulok, de aztán úgy döntöttem, hogy bármi lesz, odamegyek, mert egy ribanc miatt minek hátrálnék meg? 
Szóval kiválasztottam magamnak egy széket, Taylor-ra mosolyogtam, aki viszonzásul gyilkos tekintettel nézett rám. Bevallom, megrémültem. Ennek ellenére kedves hangos köszöntem neki, pedig legbelül megtéptem volna. 
- Szia!.- mosolyogtam rá ártatlan kislány módjára.
- Nem kell jópofizni.- vágott vissza egyszerre. 
- Csak köszöntem.- vontam vállat, majd kértem magamnak egy pohár whiskyt. 
- És ki kért meg rá?.- úgy látszik, a kicsike nem akad le hamar a témáról. Ha harc, hát legyen harc! Idegesen egy jó nagyot belekortyoltam az italomba, amit aztán szemrebbenés nélkül le is nyeltem. 
- Elmondanád, hogy mi a bajod? Mit ártottam neked, hogy ilyen paraszt módon viselkedsz velem?.- kérdeztem ingerülten. Igencsak foglalkoztatott már ez a kérdés. 
- Te most komolyan kérdezed?- pattant fel a székről hadonászva. - Elloptad a pasim! Egy hülye kis kurva vagy! Meg sem érdemled Harry-t!.- mondta a magáét, nálam pedig el szakadt a cérna. 
Én is felpattantam a helyemről, neki rontottam a kis tyúknak, és a hajánál fogva elkezdtem cibálni a kicsikét. Csak sikítozott, mint egy elmebeteg. Nem adtam fel, téptem tovább, hadd érezze a drága, hogy milyen rosszul esett az előbbi kis beszéde. 
- Szóval nem érdemlem meg Harry-t?.- téptem tovább. Azt hittem, szét vet az ideg. 
- Harry! Harry! Segíts!.- kiáltozott. 
Fogalmam sem volt, hogy Harry meghallotta- e a kiabálását, vagy csak szimplán észrevett, de már ott is volt mellettünk. 
- Alice! Engedd már el!.- kiáltott rám, de én ennek ellenére sem engedelmeskedtem.
Oda jött még Louis és Zayn is segíteni. Nagy nehezen szétválasztottak minket. 
- Megöllek te hülye ribanc!.- kapálóztam Harry kezei között. Próbáltam kiszabadulni tartásából, de olyan erősen szorított, hogy ez nem nagyon jött össze. 
- Ezt még nagyon megkeserülöd.- zihált Taylor, akit Zayn tartott vissza. 
- Emberek, a bulinak vége!.- kiáltott fel Louis, mire a zene leállt, a tömeg pedig csak értetlenül nézett, de nem sokkal később mindenki elindult kifelé. Liam nem győzött bocsánatot kérni tőlük. Zayn és Louis úgy döntöttek, hogy jobb, ha Taylort kiviszik. Miután eltűnt a szemem elől, sikerült végre egy kicsit lenyugodnom. Addigra a lányok is odajöttek hozzám.
- Ez meg mi volt?.- kérdezte Danielle. 
- Ez a kurva azt mondta, hogy nem érdemlem meg Harry-t. Így jobbnak láttam, ha egy kicsit móresre tanítom.- nevettem utólag magamon. 
- Micsoda?- nézett rám Harry.
- Nem is tudtad, hogy ez a liba beléd van esve?
- De tudtam. És mi ezzel a baj?
- Mi ezzel a baj? Csak annyi, hogy nekem erről egy szót sem szóltál. Egész este csak hergelt ez a khm.... És megmondom őszintén, jól esett megtépni.- magyaráztam. 
- De erre semmi szükség nem volt.- mosolyodott el Harry. - Tudnod kéne, hogy csak téged szeretlek! Azt hiszem, hogy ezt már többször is bebizonyítottam.
- Igazad van.- hajtottam le a fejem.- Szeretlek!

7 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ ez iszonyat jó volt! Még még még sok ilyet:D

    VálaszTörlés
  2. Ez tiszta jó. :'DD

    VálaszTörlés
  3. Juj Zsófi ez nagyon jó lett! :D Imádtam.^^ Alice helyében én is megtéptem volna Taylort. A lényeg tetszett és kíváncsian várom a folytatást.:) Siess vele, puszi! :)♥

    VálaszTörlés
  4. hú.ez a rész irtó jó lett!:) .siess a kövivel!:D.nagyon ügyes vagy,csak így tovább!:DD

    VálaszTörlés
  5. ez a rész kurv* jó lett!!:D siess nagyon!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett...siess a kövivel...:)))

    VálaszTörlés
  7. Szia. :) Eddig is olvastam a blogot, de csak most jutottam el oda, hogy írni is tudok. Nagyon jól írsz és szeretem a történeted. :) Remélem hamar hozod a következőt! :D

    VálaszTörlés