2012. augusztus 19., vasárnap

~ 25.rész ~

Kis késéssel, de itt van a 25.rész :)) Jó Olvasást :DD
/Bootcamp/
3 héttel később

Eljött a Bootcamp, azaz a kiképzőtábor ideje. Ennek a helyszíne Manchester-ben van, ami nincs valami közel Londonhoz. Mirandával összepakoltuk szinte az összes cuccomat, mert fogalmam sem volt, hogy mikor jöhetek újra haza. Jelen esetben az lenne a legjobb, ha minnél később.A 3 hét alatt megpróbáltam minden napomat a fiúkkal tölteni, mert tudom, hogy nagyon fognak hiányozni. Voltunk golfozni, bowlingozni, de még az egyik koncertjükre is elkísértük őket. Egyre jobban összemelegedtünk és azt érzem, hogy soha nem szeretnék elszakadni tőlük, mert már ők ishozzám tartoznak.
Mielőtt felszálltam volna a buszra, ami egyenesen Manchester-be hozott, még egy utolsó ölelést adtam a fiúknak és persze Mirandának. Megígértem, hogy minden nap fogok írni és telefonálni, cserébe nagyon vigyázzanak magukra. 
Az út ide Manchester-be elég hosszú és fárasztó volt. Persze találtam pár beszélgetőtársat, de azt hiszem, ellenségeket is. Megláttam Jessica-t Alexa-t és Beatrice-t (Miranda régebbi "legjobb" barátnőit) , ahogy önelégülten vicsorognak rám.. Fogalmam sem volt, hogy mi a bajuk velem, de ezt még most sem tudtam kideríteni. 
Holnap fogunk találkozni a mentorokkal, és akkor tudjuk majd meg, hogy ki kivel fog majd énekelni. 
Alig várom már és mindent megfogok annak érdekében tenni, hogy továbbjussak, még ha ez a 3 lány meg is akar ebben akadályozni. 

Másnap 

- Sziasztok! Üdvözlünk titeket a kiképzőtábor első fordulóján.- köszöntött minket másnap reggel Britney.- A Bootcamp alatt 3 forduló lesz. Először párosával mérettetitek meg magatokat. Ez ugyanúgy vonatkozik az énekesekre és a táncosokra is.- folytatta.- A párosok közül lehet, hogy mindketten kiestek, lehet, hogy csak az egyik fél, de az is lehet, hogy mindketten továbbjuttok. 
- Most vagytok 250-en, holnapra már csak 100-an lesztek.- szólalt meg Simon is. Belegondoltam, hogy hamarosan ebből a 250 emberből már csak 100 marad. Eddig a nyugalom uralkodott rajtam, de e mondat hallatán elült rajtam a pánik és az izgalom.
- Aztán következnek a szóló produkciók. Ekkor majd megint megfeleződtök, ami azt jelenti, hogy már csak 50-en maradtok.- mondta L.A Reid.
- És végül újra szólóban mutatkoztok meg, amikor már csak a legjobbak juthatnak majd tovább. Ezen azt értem, hogy mindössze csak 12-en maradtok, akik már  a mentor házba mehetnek és csak egy hajszál választja el őket az élő show-tól.- bizonygatta Demi. Belegondoltam, hogy a srácok is ugyanezen mehettek keresztül és már értettem, hogy milyen nehéz lehetett nekik. 
- Most pedig felsoroljuk a párosokat. Énekes énekessel lesz egy párban, táncos táncossal lesz egy párban.- vett elő egy lapot Britney, amire gondolom össze voltak írva a párosok. A szívem erősen lüktetett, kíváncsi voltam, hogy kivel alkotok majd egy párt. 
- Tiffany Stewart és Josh Parker.- szólította őket Simon, mire az említett személyek előbbre léptek.- Az egyik páros. A következő Jessica, Beatrice, Alexa, azaz a DanceGirl, valamit Ashley, Christina és Eva, a Littledancer.- láttam Jessica, Beatrice és Alexa arcán azt a gúnyos, nagyképű mosolyt, amitől egy kicsit elment a kedvem. De igazából rájöttem, hogy fölösleges miattuk lehangolnom magamat, mert amig egálba vagyunk, leszarom őket.- David Peterson és Robert Collins.- folytatta Simon.- Vanessa Alword és Alice Jones.- hallottam meg végre a nevem. Nagyon megörültem, hogy lányt kaptam társamnak, mert nem szerettem volna féltékenykedést Harry részéről, meg szerintem egy lánnyal jobban meg fogom találni a közös hangot. Utána még felsoroltak jópár párost , ami még további másfél órát jelentett. 
- Nos, mivel már mindenkinek van párja, hamarosan megkapjátok a szobáitok kulcsát, ugyanis a partneretekkel fogtok aludni, hogy gyakorolhassatok. - ekkor még jobban örültem annak hogy lánnyal kell színpadra lépnem.- Előtte húznotok kell egy kis cetlit, amin három dal van, abból a három dalból kell egyet választanotok, amit majd elő fogtok adni.- tudatta Demi.- Miután választottatok, megkapjátok rá a hanganyagot, és attól a perctől kezdve gyakorolhattok is reggel 9-ig, mivel akkor hallgatunk meg titeket.- ránéztem az órámra, ami fél hármat mutatott. Rájöttem, hogy bele kell húznunk, különben buktuk az egész holnapi napot. 
- Nagyjából ennyit szerettünk volna, most pedig menjetek dalt húzni, utána pedig sok sikert a gyakorláshoz.- fejezte be L.A. Reid. Megkerestem Vanessa-t. Nagyon szép, hosszú barna hajú lány volt és barátságosnak tűnt. Újból 1 órát kellett várnunk, mire ránk került a sor, hogy húzni tudjunk. 
- Húzz nyugodtan.- nézett rám, én egy "köszönöm" pillantással feleltem, majd belenyúltam egy nagy tálféleségbe és túrni kezdtem a lapok között. Egyet megfogtam, félreálltunk és megnéztük, hogy melyek közül választhatunk. Kihajtogattam a lapot, amin ez állt: 
- Szerinted?- kértem ki Vanessa véleményét. 
- Ha engem kérdezel, szerintem Conor-t egyből zárjuk ki, mivel nem egy olyasmi dal, amivel tehetségkutatót lehet nyerni. 
- Igen, ezzel én is egyetértek.- bólogattam.- De szerintem ha igazán meg akarjuk magunkat mutatni, akkor a megfelelő választás Demi Lovato lenne. Nem azért, mert ő is zsűritag és így hátha könnyebben továbbjutunk, hanem mert ez a dal tényleg nagyon nehéz és vagy elbukod, vagy nagyon jól elénekled. 
- Akkor szerintem megegyeztünk.- mosolygott Vanessa, majd leadtuk egy idősebb nőnél a választásunkat, ő pedig odaadta rá a zene alapot, így indulhattunk gyakorolni. 

1 megjegyzés:

  1. AAhh dejóó *-* Siess a kövivel :))<3 Kiwi vok, h mi lesz a versenyen :DD

    VálaszTörlés