2012. június 12., kedd

~ 13.rész ~

Nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, hogy eddig nem hoztam részt. Tudom, hogy megkaptam a kért komit..... remélem nem haragudtok meg és nem pártoltok el mellőlem. Az ok: lebetegedtem....Emiatt szerintem a rész sem lett olyan hosszú, izgalmas és jó, de ezt döntsétek el ti :) Na elég a dumálásból! :D A 13.rész!!!

*Louis szemszöge*
- Ez mégis mit jelentsen?- rontott ránk Billie, a menedzserünk. Egy újságot lóbált a kezében és felénk fordítva rámutatott. Az újság címlapján én virítottam Mirandával. A kép fölött a várható kérdés szerepelt: Louis Tomlinson-nak barátnője van? Értetlenkedve álltam és hallgattam, ahogy Billie engem szid. Nem is szóltam, hagytam, hogy kidühöngje magát.
- Hogy képzelted? Azt gondoltad, hogy egy sapka és napszemüveg elrejt mindent?
- Igen... azt hiszem.- hajtottam le a fejem, mint aki szégyenli, amit csinált. De semmit nem bántam meg ebből az egészből. Tetszett, hogy a világ legeslegszebb lányával mutatkozhattam a képen.
- A lesifotósok minden lépéseteket követik. Képesek innen, a háztól is követni bárhová.- ordítozott még mindig.
- Tudom én is nagyon jól. De az a lány...- nem engedte befejezni.
- Az a lány? És mégis mi lesz akkor a koncertekkel, turnékkal? Alig van szabadidőd és te még egy kapcsolaton gondolkozol?
-Billie, ne kiabálj már velem, légyszíves.- ültem le a kanapéra a csipszet zabáló Niall mellé.- Mindent letagadok, 1 héten belül már azt se tudják, hogy mint, s hogy volt az egész.
- Csak azt hiszed, hogy ilyen könnyű lesz. De én szóltam előre.- teljesen ki volt borulva. A többiek meg csak tátott szájjal nézték a fejleményeket..... Niall-t kivéve. Ő ugyanabban a pózban a csipszen csámcsogott és a külvilágot kizárva a tévét bámulta. A fejem még mindig lógva tartottam, megbánás jeléül. De azért Harry felé fordultam és rámosolyogtam, majd újra visszavettem az "álcaarcot" mikor megláttam, hogy Billie felém lép.
- Mégegyszer is mondom, én figyelmeztettelek....- kezdte megint.
- Billie. Megértettem. De már bánom. Megbántam, hogy belementem ebbe és nem voltam figyelmesebb, de az a lány teljesen megbabonázott. Tudom, hogy nem sok időm lenne rá, de egy próbát mégis megérne....
- Tényleg hagyni kéne.- lépett közbe Harry.- Ha meg elcseszi, akkor így járt....- legyintett egyet kezével.
- Na te csak meg se szólalj.- húzott elő még egy újságot, ahol Harry és Alice pompázott.- Te sem vagy különb. Nagyot csalódtam bennetek fiúk!- sóhajtott és az ölünkbe dobta az újságokat.- Gondolkozzatok el egy kicsit. A munka, vagy a lányok... itt a választási lehetőség. Sziasztok fiúk.- köszönt oda a még mindig minket bámuló Zayn-nek, Liam-nek és a továbbá sem velünk foglalkozó Niall-nek és kiviharzott a házból. Miután csapódott az ajtó, Harry-vel röhögni kezdtünk, már szinte fuldokoltunk.
- Tényleg kicsit visszafoghatnátok magatokat.- nézett szigorúan ránk Liam.
- Jajj ne már, te is kezded? - egyáltalán minek foglalkoznak velünk?
- Én nem kezdem, csak féltelek titeket....ennyi az egész.- fogta magát és felkullogott az emeletre. Ekkor már nem volt olyan jó kedvünk. Főleg azt látva, hogy Zayn is szó nélkül követi. Egymásra néztünk és elkezdtünk gondolkodni...

*Miranda szemszöge*
Egész jól indult a reggelem. Fél 9-kor keltem, letusoltam, fogat mostam és úgy döntöttem, megnézem a történéseket a világhálón. Bekapcsoltam a laptopomat és amíg betöltődött csináltam magamnak szalámis szendvicset, rápakoltam egy tálcára és az evést már a számítógép előtt kezdtem meg. Mostanában elég lassan töltődik be az internet és ez most sem történt másképp. Mikor végre az jelent meg előttem, amit látni szerettem volna, rákattintottam a "friss hírekre". Amint megláttam, hogy A4-es lapméretben villogunk Louis-szal, köpni - nyelni nem tudtam. Köhögnöm kellett, hogy meg ne fulladjak a számban lévő falatban. A szövegről ne is beszéljünk....már-már összehoztak minket. Kommentben mentek a találgatások. Az egyiktől nagyon megijedtem. Ez állt benne: "Mi???? Louis Tomlinson egy egyszerű kis utcalánnyal? Sokkal jobban illene hozzá egy, az ő rangjából való lány. Nagyon remélem, hogy nem igaz a hír, mert ha mégis, én kicsinálom ezt a csajt!" Elég fenyegetően hangzott, a legrosszabb az volt benne, hogy nem kevesen lájkolták a véleményt. Volt, aki egyetértően válaszolt is rá. Idegességemben azt sem tudtam, mit csináljak. És vajon Louis tudja már? Fel kell hívnom Alice-t.!

 *****
- Te hülye vagy? Nem is örülsz?- meglepődtem reakcióján. 
- Már hogy örülnék, mikor az egész világ minket néz, ahogy egy újság címlapján és az interneten a hírek között is az első helyen vigyorgunk?
- Nézd a jó oldalát! Híres lettél.- hát ez megnyugtató....
- Te most komolyan azt hiszed, hogy csak a hírnév érdekel? Nekem csakis Louis kell....- mondtam az őszintét.
- Hogy megnyugodj mutatok neked valamit.- húzta elő táskájából az újságot, amin ő és Harry éppen sétálnak. - Nem csak titeket fújtak fel.
- Téged ez egyáltalán nem zavar?
- Már miért zavarna? Legalább egy olyan emberrel vagyok a képen, akit nagyon kedvelek...
- Ebben igazad van, de én láttam egy kommentet, amiben egy csaj azt írta, hogy ki fog nyírni, ha összejövök Louis-szal.- már a gondolattól is kirázott a hideg.
- Ugyan már! Tényleg bevetted ezt a hülye dumát? Mégis hogyan tudna téged bántani...Ott van Louis és egy csomó testőr, szóval te csak ne aggódj...veregette meg hátam. 
- Te aztán megtudod nyugtatni az embert...- hazudtam.
- Hát nekem is elkéne egy kis nyugtatás.- hallottam hangjában az ijedtséget.- A szüleim tegnap óta nem jöttek haza. Akkor láttam őket utoljára, amikor tőletek hazamentem. Azt mondták szétnéznek a városban és hamarosan jönnek, de semmi. Már vagy ezerszer hívtam őket, de nem veszik fel. Annyira aggódom.
- Nyugodj meg. Semmi baj. Hidd el, hamarosan itthon lesznek. Csak biztos valami dolguk akadt és......
Megszólalt a telefonom.
- Haló! Alice-al beszélek?- szólt egy mély férfi hang.
- Nem, ő a barátnőm. Én Miranda vagyok. Miben segíthetek?
- Ott van a közelben a barátnője? Fontos dolgot szeretnék vele közölni.- átadtam barátnőmnek a készüléket.
- Tessék?- szólt bele.
- Kérem nyugodjon meg.....Be kell jönnie a kórházba. A szülei....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése