2013. február 7., csütörtök

The End! Or Not?

Sziasztok! :)
Nem résszel jövök most, hiszen a komik egyáltalán nem akarnak összegyűlni. Inkább most egy szomorú hírrel - legalábbis remélem, hogy valakinek igen - jövök. Úgy döntöttem, hogy ezt a blogot most bezárom. Legalábbis egy időre. Azt veszem észre, hogy alig van látogatottság, a komikról ne is beszéljünk.
Nem nagyképűségből, de azért büszke vagyok rá, hogy csaknem 1 évig (2012. áprilistól) tudtam folyamatosan írni, és összehoztam 61 részt!
Természetesen nem fogok eltűnni, hiszen mindenem az írás. Most indítottam egy új blogot, ahol +18-as történeteket olvashattok, szóval várok minden kedves perverz directionert. ;)) Persze feliratkozni és komizni is szabad :$
Lehet róla szó, hogy majd egyszer folytatom ezt a blogot is, de az is lehet, hogy nem. Ez még a jövő zenéje. :D Remélem, hogy emiatt senki sem haragudott meg rám. :)
Tehát várlak titeket az új blogomon: http://1dsexualfanfiction.blogspot.hu/
Sok-sok puszi annak, aki idáig lelkesen olvasta ezt a történetet. ;) Külön kiemelném Jenny-t, hiszen ő minden egyes rész alkalmával megtisztelt egy kommenttel. <3
Ennyi lettem volna, sziasztok bogaraim ^^

7 megjegyzés:

  1. Zsófi ne csináld ezt kérlek!! Mit fogok én csinálni a blogod nélkül? :O Elhiszem, hogy zavar, hogy nem kapsz komikat, de ez nem ok arra, hogy abbahagyd.:( Mert van tehetséged az íráshoz illetve a történet is nagyon jól ki van találva.! Én egyszerűen imádom, őszintén mondom, hogy ez az egyik kedvenc blogom!♥
    De persze megértem ha egy időre abbahagyod. De azt ígérd meg kérlek, hogy nem végleg fejezed be! Ugye nem?? Kérlek mondd, hogy nem! És csak, hogy tudd én bármeddig várok az új részre!^^ És ezek után is rám mindig számíthatsz rendszeres kommentelőként.! :) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jól esett most ez. :) Természetesen nem örökre hagyom abba, csak egy kis időre. :D Át kell gondolnom, hogy mit szeretnék még kihozni ebből a történetből. :D És remélem, hogy mire újra kedvem támad megírni egy részt, már tele leszek ihlettel. :)

      Törlés
  2. Neeee!!Lécci!Neee legyeen végee!!Még csak most találtam ráá!Könyörgööm folytasd!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még át kell gondolnom. :) Egyszer, ha most még nem is, de biztos, hogy folytatni fogom. ;)

      Törlés
  3. Szia Zsófi! :) Nézz be a blogomra van számodra egy díjam! :)♥ http://onedirection596.blogspot.hu/2013/02/negyedik-otodik-dijam.html#comment-form

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nem rég találtam meg a blogodat. És most, le szeretném írni a személyes véleményemet. Ez kizárólag építő kritika, nem bántásnak szánom! :))
    Én már nem most kezdtem a blogolást, tudok egy s mást erről. Rengetegen írnak 1D-s történetet. Ezek kb 85%-a sablon sztori. Az a helyzet ezzel a bloggal, hogy ez is annak indult. Ez nem baj, mert valahogy mindenkinek el kell kezdenie kiadni magából az álomvilágát. Én is hasonlóképp kezdtem, de aztán kinőttem. A fantáziám ki tudott bontakozni, nagyban gondolkodtam, valahogy már nem voltam képes egy tipikus love story-t írni. Ez kb 1 évbe telt. De ez változhat, van, akinél kevesebb, de van, aki nem tud kitörni belőle. Ezzel azt szeretném mondani, hogy ne szomorodj el. Az 50. rész körül én már azt éreztem, hogy igen, ez a blogger kezd kibontakozni. Igaz, hogy nem túl életszerű, de 1D fanfictiont nem lehet életszerűen megírni! Ki olyan mázlista, hogy találkozik a srácokkal egy lemezdedikáláson, majd Harry barátnője lesz, végül majdnem megnyeri az xfaktort? Senki! Épp ez a jó benne! Álmodni kell!
    Szerintem nagyon nagy kár lenne ezt a blogot abbahagyni, mert a kitartás a legfontosabb. Ne várd, hogy az első történetednél rengeteg olvasó lesz! Ki kell tartani, gyakorolni, s kell, magadnak írni! Az írás nem arról szól, hogy mennyi komit kapok 1-1 rész után. Az írás öröm, kifejezőeszköz. Persze én sem voltam valami bpldog, amikor nem kaptam egy komit sem valamelyik részhez. De el kell fogadni, hogyha még nem találtak rá a blogodra, vagy nem találják elég jónak. Amikor már jó sok ideje blogolsz, és tetszik a munkád a nagyközönségnek, majd akkor, lesz, aki komizzon. És hidd el, nem sajnálják majd az időt egy rövidke megjegyzésre, ha tetszett nekik az irományod!
    Ne hagyd abba az írást! Alapvetően mindenkinek vannak álmai, csak az a kérdés, hogy van-e kitartása az embernek megvalósítani?
    Remélem, ez a rövidke kritika helyretesz! ;)
    És elnézést, ha "sértő" volt a véleményem, szerintem érdemes lenne átgondolnod, hogy ez a híres bloggerré válás alapja! :)
    Puszi: ~Ginici ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia. :))
    Nagyon szépen köszönöm, hogy szántál időt arra, hogy véleményt írj. :) Egyáltalán nem sértődtem meg, sőt.. :)
    Igazából most is azon töröm a fejem, hogy vajon mivel lehetne feljebb emelni ezt a blogot, min tudnék javítani, és még mit lehetne kitalálni, hogy valóban érdekes legyen.
    Nem fogom abba hagyni, csak az időm nagyon kevés, a tanulnivaló viszont annál több. Legkésőbb nyáron újra nekivágok. :) Remélem több sikerrel. :D
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kommentet. ;)
    Puszi :D

    VálaszTörlés